تاثیر طراحی گرافیک بر میزان فروش

افزایش فروش,بهترین سایت طراحی گرافیکی,طراحی بروشور

آمارها نشان می دهد آنچه به چشم زیبا می آید می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد شخص داشته باشد. با توجه به این نکته ی روانشناختی می توان آن را  یکی از فاکتور های مهم برای افزایش فروش دانست .  قطعا استفاده از یک گرافیک قوی و حرفه ای  می تواند یک حس خوب و اعتماد را در ذهن مشتری ایجاد کند و برعکس آن یک طراحی ضعیف  و ناهماهنگ می تواند شما را از جذب مشتری ناامید کند پس استفاده از یک گرافیک جذاب که دقت بالایی در به کار گیری رنگهای جذاب و متناسب با موضوع  داشته باشد، می تواند مخاطبان را به خرید محصول شما بیشتر ترغیب نماید.

خطایی که اکثرا کارفرماها در زمان راه اندازی یک کسب کار انجام می دهند اهمیت ندادن به موضوع طراحی است.  مسئله ای که اگر به درستی انجام شود می تواند تاثیر بسازی بر روی فروش شما بگذارد . از طراحی لوگو مجموعه شما تا طراحی کارت ویزیت ، تراکت های تبلیغاتی ، بیلبورد های تبلیغاتی ،  بسته بندی های محصول  و… همه از نکات مهمی است که به صورت ناخداگاه بروی ذهنیت مشتری شما تاثیر خواهد گذاشت .

 طراحی یک تخصص ویژه است و نیاز به تجربه و ایده های مناسب دارد، در هنگام طراحی باید به نکات بسیار زیادی دقت داشت از جمله  رنگ بندی ، چیدمان ، نوع فونت و …. بنابراین استفاده از طراحان باتجربه و خوش ذوق می تواند کمک به سزایی در افزایش فروش و معرفی خدمات شما داشته باشد. انتخاب بهترین رنگ برای سایت بسیااااار مهم است.

افزایش فروش,بهترین سایت طراحی گرافیکی,طراحی بروشور طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی,طراحی تراکت,طراحی ست اداری

طراحی کارت ویزیت,طراحی گرافیکی,طراحی لوگو افزایش فروش,بهترین سایت طراحی گرافیکی,طراحی بروشور

افزایش فروش,بهترین سایت طراحی گرافیکی,طراحی بروشور افزایش فروش,بهترین سایت طراحی گرافیکی,طراحی بروشور

یکی از مشکلات اصلی کارفرما ها عدم دسترسی به طراحان حرفه ای و محدودیت در بررسی طرح های و ایده های  مختلف  می باشد. یکی از سایت های که میتواند در این زمینه به شما کمک کند سایت دانادیزاین است .دانادیزاین با ایده جدید به شما کمک می کند تا با ده ها طراح از سراسر کشور در ارتباط باشید. شما در این سایت می توانید به عنوان کارفرما پروژه خود را به صورت مسابقه  میان ده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و منتظر باشید تا طراحانی که از قبل تعیین سطح و تست مهارت شدن برای شما طرح های پیشنهادی خودشونو رو ارسال کنند. سپس طرح های ارسال شده با ایده و سلیقه های مختلف را بررسی کنید و در پایان مسابقه میتونید بهترین طرح و طراح به عنوان برنده انتخاب کنید و فایل های آماده شده رو دانلود کنید . این سایت تمامی نیاز های طراحی شما رو از قبیل طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت ، ست اداری ، تراکت ، بروشور و… میتونه رفع کنه.

مزایای استفاده از این سیستم :

امکان بررسی ده ها طرح از سوی چندین طراح با سلیقه های و ایده های مختلف

امکان نظر دهی و ارتباط با تمامی طراحان شرکت کننده

لینک ویدیو سایت

http://www.aparat.com/v/lLR4v

9 نظر در مورد مقاله “ تاثیر طراحی گرافیک بر میزان فروش ” ثبت شده است
  1. انجام پایان نامه

    مطالب جالبی دارید.باتشکر


  2. لوگوساز

    این روزا اینقدر در حرفه های مختلف دست زیاد شده که میبینی بچه ده ساله هم داره لوگو طراحی میکنه. این خیلی مهمه که هر چیزو به فرد کاردانش بسپرین.


  3. mohammad

    طراحی یک تبلیغ خوب واقعا کار دشواری هست، اما به نظرم توضیحاتتون خیلی خوب بودند


  4. Tara

    سلام و درود
    مطلب مفیدی بود
    طراحی گرافیکی وبسایت ها هم روی کاربر خیلی موثره. به شخصه در اولین ورود به وبساتی، اگر از ظاهرش خوشم نیاد، دیگه بهش سر نمیزنم!


  5. علی

    هیچکس نمیتونه منکر تاثیر تصویر و ذهنیتی ک در ناخودآگاه افراد میسازه، بشه!
    اگر شرکتی در طراحی لوگو برند خودش کم کاری کنه، قطعا روی میزان موفقیتش تاثیر میذاره


  6. سعادت

    طراحی کلا محصولات رو جذاب تر می کنه و کمک می کنه مشتری جذب محصول بشه. طراحی لوگو و بسته بندی اهمیت زیادی داره. به شخصه من خودم محصولی رو می خرم که اولا بدردم بخوره و دوما طراحی جذابی داشته باشه


  7. سامان

    به نظر من هم مهمترین نکته البته در کنار کیفیت محصول، طراحی لوگو است. لوگو زیبا خیلی کمک می کنه که مشتری جذب محصول بشه و اون رو خریداری کنه.


  8. بهنام محقق

    این فیلم آپارات که اشاره کردید من قبلا دیده بودم یه مسابقه طراحی لوگو میزارن خیلی جالبه . مرسی


  9. فروشگاه اینترنتی فایل

    طراحی سایت خیلی رو فروش تاثیر میزاره. رنگ بندی صفحه و نحوه عکس گرفتن و نورپردازی محصولات و چیدمان محصولات تو سایت مهم اند و با این نکاتی که مطرح کردید فروش زیاد میشه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود