عنوان برای ایمیل مارکتینگ و بهترین روش های نوشتن آن

راهنمای نوشتن عنوان ایمیل,راهنمای نوشتن عنوان تبلیغاتی,سابجکت برای ایمیل مارکتینگ 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

عنوان برای ایمیل مارکتیگ اساسی ترین قسمت جهت باز شدن ایمیل تبلیغاتی است، اگر برای آن عنوان مناسب و تحلیل شده ننویسید، ایمیل تبلیغاتی شما در کنار میلیاردها ایمیل دیگری که در طی روز فرستاده می شوند و هرگز خوانده نمی شوند قرار خواهد گرفت، روزانه حدود ۱۰۵ میلیارد ایمیل در سراسر دنیا ارسال می شود که بسیار از آن ها هیچ وقت باز نمی شوند، مردم مملو از اطلاعات زیادی هستند و حوصله اطلاعات جدید را ندارند، بخصوص اگر احساس کنند آن اطلاعات هیچ دردی از آن ها دوا نخواهد کرد، پس ما باید در نوشتن عنوان ایمیل تبلیغاتی نهایت تلاش خود را بکار بگیریم تا آن را طوری بنویسیم که در همان نگاه اول برای مخاطبانمان جذاب و جالب باشد.

سابجکت برای ایمیل مارکتینگ یا همان عنوان ایمیل تبلیغاتی، اولین و شاید آخرین برداشت مخاطب از ایمیل است و تعیین می کند که مخاطب ایمیل ما را باز خواهد کرد یا خیر، پس می توان نتیجه گرفت نوشتن عنوان برای ایمیل مارکتینگ یکی از مهم ترین مراحل ایمیل مارکتینگ است، به همین دلیل ما برای شما راهنمای نوشتن عنوان ایمیل تبلیغاتی مفید و جامعی تهیه کردیم و امیدواریم بتوانید با استفاده از آن تاثیرات مثبتی در روند ایمیل مارکتینگ خود ایجاد کنید.

راهنمای نوشتن عنوان برای ایمیل مارکتینگ

راهنمای نوشتن عنوان ایمیل,راهنمای نوشتن عنوان تبلیغاتی,سابجکت برای ایمیل مارکتینگ

عنوان ایمیل تبلیغاتی ساده و مختصر باشد

برای مختصر نویسی موارد زیادی وجود دارد، کاربران باید در همان ابتدا به صورت ساده و مختصر متوجه موضوع ایمیل بشوند، زیرا زمان همیشه یک سرمایه است، بهترین عناوین برای ایمیل مارکتینگ عناوینی هستند که خیلی زود مفهوم را به کاربر برسانند، تاثیر بگذارند و از حوصله او خارج نباشند.

تحقیقات و مطالعات در زمینه بهترین عنوان برای ایمیل مارکتینگ نشان می دهند عناوین مفید و مختصر تاثیر بهتری نسبت به عناوین اغوا کننده، فریبکارانه و طولانی دارند.

عنوان برای ایمیل مارکتینگ جذاب و جالب باشد

یک عنوان طنزآمیز می تواند در میان ایمیل های خشک و کسل کننده بازخورد خوبی داشته باشد، با این حال طنز مقوله ای حساس است و برای جلب توجه هر نوع مخاطبی مناسب نیست، اگر مخاطبان خود را خوب بشناسید ممکن است یک شوخی کوچک موجب شود آن ها ایمیل شمارا باز کنند، در صورت استفاده مناسب از این مورد در مدت زمان طولانی می تواند برای شما شهرت خوبی میان مخاطبان ایجاد کند.

معمولا موارد طنز آمیز و جالبی مثل “لطفا مرا لمس کنید” در سابجکت برای ایمیل مارکتینگ می توانند بازخورد خوبی داشته باشند.

عناوین تکان دهنده برای موضوع ایمیل تبلیغاتی

عنوان ایمیل,عنوان ایمیل مارکتینگ,عنوان برای ایمیل مارکتینگ

گاهی جنجال به پا کردن می تواند به فروش منجر شود و مطمئناً توجه ها را به خود جلب می کند ولی استفاده از شوک یا جنجال در عنوان ایمیل مارکتینگ مستلزم این است که واقعاً با دقت قدم بردارید، این استراتژی نیازمند این است که شما از درک، سلیقه و برداشت مخاطبان خود اطمینان و اطلاع داشته باشید، این موضوع همراه با ریسک است، اما بازخورد آن می تواند بسیار عالی باشد.

عناوین شامل شماره و لیست

یکی از بهترین روش های نوشتن عنوان برای ایمیل مارکتینگ این است که اعداد و لیست هارا در آن بگنجانید، زیرا ذهن افراد معمولا به طور طبیعی به سمت اعداد کشانده می شوند، همچنین پردازش لیست وار برای مغز انسان آسان تر است و این حس را در مخاطب ایجاد می کند خواندن این ایمیل زمان زیادی را از او نمی گیرد زیرا در قالب لیست مرتبی نوشته شده است، همچنین وجود اعداد از نظر بصری بیشتر موجب جلب توجه می شوند.

استفاده از عناوین شخصی سازی شده

نکات نوشتن ایمیل مارکتینگ,نوشتن ایمیل تبلیغاتی

یکی از انواع بهترین عناوین برای ایمیل تبلیغاتی استفاده از عناوین شخصی سازی شده است، منظور از عناوین شخصی سازی شده درج نام کاربر است که امروزه بسیار در نوشتن عنوان برای ایمیل تبلیغاتی باب شده است، این روش برای ایمیل های بازاریابی مجدد بسیار مثمر ثمر است زیرا در مخاطب حس پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایجاد می کند.

استفاده از علائم در عنوان ایمیل تبلیغاتی

علامت سوال و علائم نگارشی غیر معمول روش دیگری برای برجسته شدن ایمیل در انبوهی از ایمیل های دیگر ارائه می دهد، همچنین علامت تعجب می تواند مفید باشد، اما آنقدر در عناوین ایمیل های اسپم استفاده می شوند که کاربران دیگر تمایل چندانی برای باز کردن آن ها ندارند. در عوض می توانید از برخی از نمادهای سرگرم کننده مثل قلب یا ستاره یا علائم نگارشی بلند را برای جذب دید کاربران استفاده کنید.

همچنین استفاده از جملات سوالی یکی از روش های نوشتن عنوان برای ایمیل تبلیغاتی است زیرا مخاطبان را درگیر می کنند و در خیلی از مواقع آن ها فورا می خواهند وارد گفتگو شوند، و احتمال باز شدن ایمیل بیشتر می شود.

درکل، هدف نهایی این است که مرحله نوشتن عنوان برای ایمیل تبلیغاتی به خوبی انجام شود و عنوان ایمیل شما از نظر بصری برجسته باشد، روش هایی برای به تحقق رساندن این امر به شما گفته شد و شما باید مطابق با نوع و سلیقه کاربرانتان یک یا چند مورد از روش های گفته شده را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود