20 مکان اشتراک گذاری محتوا

اشتراک گذاری در توییتر,اشتراک گذاری در فیسبوک,اشتراک گذاری محتوا حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 4.4]

اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی اینترنتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

نوشتن و انتشار پست تنها در یک وب سایت (وب سایت خودتان) کافی نیست.

وب سایت شما فقط یکی از مکان هایی است که شاید مردم بتوانند محتوا شما را پیدا کنند.

امروزه محتوا همه جا است. فضا به شدت رقابتی شده است.

آیا می داند روزانه بیش از 3 میلیون پست در وبلاگ ها منتشر می شود؟

اگر می خواهید محتوای شما به بیشترین محبوبیت خود در میان کاربران برسد، باید علاوه بر انتشار پست در وب سایت خود کارهای دیگری نیز انجام دهید.

علاوه بر رسانه های اصلی مثل مدیوم (Medium)، اشتراک گذاری محتوای خود در پلتفرم های اختصاصی یا صنعتی حوزه کاری شما، می تواند به دیده شدن محتوا توسط افراد بیشتری کمک کند.

اشتراک گذاری محتوا در دیگر رسانه ها عملکردی مثل بلندگو برای شدت بخشیدن به صدا دارد، هر چه در مکان های بیشتری آن را قرار دهید توسط افراد بیشتری شنیده می شوید.

آماده اید که محتوای خود را تقویت کنید و ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید؟

ما در اینجا 20 مکان را به شما برای اشتراک گذاری محتوا معرفی میکنیم ، از رسانه های اصلی تا رسانه های اختصاصی.

  1. مدیوم (Medium)

Medium به شما اجازه انتشار دوباره پست های وبلاگ فعلی را میدهد (اگر شما از قابلیت وارد کردن (import) استفاده کنید حتی آنها لینک rel=canonical را اضافه می کنند)، اما شما می توانید از این پلتفرم به عنوان راهی برای افزایش ترافیک برای پست های وب سایت خود استفاده کنید.

این تاکتیکی است که وبسایت DrumUp استفاده می کنند؛ آنها قسمتی از پست را در Medium منتشر می کنند و سپس کاربران را به سمت مقاله اصلی در وب سایت خود هدایت می کنند.

اگر شما نمی خواهید تمام متن پست وبلاگ خود را قرار بدهید، می توانید این تاکتیک را امتحان کنید. اگر شما بازخورد خوبی در مدیوم گرفتید می توانید زمانی که خواننده های زیادی به دست آوردید گه گاه محتوای انحصاری نیز در Medium منتشر کنید.

  1. ردیت (Reddit)

Reddit را میتوان یک پلتفرم ارزشمند برای اشتراک گذاری محتوا در نظر گرفت ، اما این کار باید به درستی انجام شود.

ریدیترها (Redditors) در مقابل برندهایی که سعی در اسپم کردن ساب ‌ردیت ها(subreddit) با محتوای خود دارند بسیار هوشیار هستند، پس بهتر است این کار به دست کارمندانی سپرده شود که اکانت های ردیت فعالی دارند که گاه گاه پستی از شرکت را یک یا دو بار در ماه به اشتراک می گذارند.

این مقاله ها باید با دقت انتخاب شود و ارزش واقعی برای کاربران داشته باشند. امکان مشاهده فعالیت های کاربران ردیت توسط بقیه کاربران وجود دارد پس مطمئن شوید کارمندان شما از اکانت خود برای کارهای دیگری به جز اشتراک گذاری مقالات شرکت استفاده می کنند.

  1. مقالات لینکدین (LinkedIn)

مانند مدیوم، در لینکدین نیز می توانید پست های وبلاگ خود را به شکل مقاله در پروفایلتان قرار دهید.

اگرچه در حال حاضر به صورت خودکار لینک rel=cononical به مقاله اضافه نمی شود، اما تحقیقات نشان داده است گوگل این مقالات را به صورت محتوای کپی برچسب نمی زند (حتی اگر آنها در سایت های جستجوی مقالات کپی مثل Copyscape نشان داده شوند).

بسیاری از کاربران به سبب شبکه فعلی افراد خود در لینکدین، مشترکین زیادی برای مقالات خود در این پلتفرم دارند. به این معنی که هر زمان که کاربر پست جدیدی منتشر کند آنها یک اعلان دریافت می کنند.

این سیستم داخلی یک مزیت قطعی نسبت به بقیه پلتفرم ها دارد، مخصوصا که کاربران وبلاگ شما هشداری دریافت نمی کنند. کاربران می توانند مشترک شده و پست ها برایشان ارسال شود. کاربران بیشتر ترجیح می دهند اعلان های پلتفرم لینکدین را دریافت کنند.

  1. ایمیل

ارسال محتوای خود توسط ایمیل، یک تاکتیک خوب اما قدیمی است.

مشترکین ایمیل علاوه بر اینکه به برند شما وفادارترند، بر اساس وبسایت Campaign Monitor سه برابر احتمال بیشتری برای اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی نسبت به بازدیدکنندگان از منابع دیگر دارد.

کلیک های ایمیل معمولا نرخ کلیک (CTR)  بیشتری نسبت به پست های شبکه های اجتماعی دارند. علاوه بر این، طبق مطالعات وبسایت Campaign Monitor احتمال گرفتن یک کلیک از ایمیل 6 برابر بیشتر از گرفتن کلیک از یک توییت است.

نحوه اشتراک گذاری محتوا توسط شما در شبکه های اجتماعی بسیار بستگی به برنامه زمان بندی و کاربران شما دارد. بهترین کار این است که با انجام آزمایشات متعدد ببینید کدام روش بیشترین کلیک ها را دریافت می کند.

بعضی از شرکت ها یا نویسنده ها ترجیح میدهند هر زمان مقاله جدیدی منتشر می کنند یک ایمیل هم پیرو آن ارسال کنند(که معمولا به صورت خودکار به وسیله RSS feed یا سرویس های Zapier یا IFTTT فرستاده میشود)، در حالی که بقیه تا آخر هفته یا ماه صبر میکنند تا خبرنامه ای از تمام پست های منتشر شده اخیر ارسال کنند.

پلتفرم های بالا کاربردی ترین آنها برای بالا بردن ترافیک هستند. اگرچه، براساس فرمت و موضوع محتوای خود، می توانید پلتفرم های دیگری را نیز در نظر بگیرید.

  1. DesignFloat

یک انجمن گفتگوی آنلاین برای طراحان است تا مقالات، ایده های اساسی و … را اشتراک گذاری نمایند.

  1. Managewp.org

قالب این وب سایت کمی متفاوت است، اما کاربران می توانند در آن به محتوای وردپرس امتیاز مثبت یا منفی بدهند.

  1. Dzone

این انجمن گفتگو بیش از یک میلیون توسعه دهنده دارد که محتوا و لینک هایی در مورد کدنویسی، محاسبات ابری و غیره به اشتراک میگذارند.

  1. اکانت های برند در توییتر

اگر مقاله شما برای برند شما مفید است، نسبت به اضافه کردن این مقاله به لیست اشتراک گذاری اکانت های برند خود اقدام کنید. شما حتی می توانید یک برنامه زمان بندی ترتیب داده و مشخص کنید چند روز در ماه های آتی، مقاله منتشر شود.

  1. اکانت های شخصی در توییتر

توییتر سریع حرکت میکند پس منطقی است که مقاله خود را به همراه یک نقل قول عالی در چند جای مختلف توییتر به اشتراک بگذارید. بهتر است که بین اشتراک گذاری های خود فاصله بگذارید تا کاربران خود را خسته نکنید.

  1. چت های توییتر

برای دستیابی به کاربران هدف به دنبال چت های مربوط به حوزه کاری خود بگردید و از هشتگ در توییتر برای اشتراک گذاری محتوای ارزشمند خود استفاده کنید.

از این هشتگ ها کم استفاده کنید؛ هشتگ های چت را با هر محتوایی که مینویسید اسپم نکنید. البته دیدن هشتگ های محبوب بازاریابی مانند seochat# و twittersmarter# تقریبا متداول شده است. حتی زمانی که چت های معمول توییتر در جریان نیستند.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *