مهم

افزایش ترافیک سایت با تکنیک های رایگان

آموزش افزایش ترافیک سایت,افزایش بازدید در سایت,افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت یکی از اصلی ترین دغدغه های بسیاری از وبمسترها می باشد؛ روش های بسیار زیادی برای انجام این کار تا الان توسط کارشناسان برتر سئو سایت کشف شده است. اما دقت داشته باشید که تمامی این روش های افزایش بازدید سایت، نمی توانند برای شما کارساز باشند.

عدم توجه به افزایش کاربران وب سایت می تواند عواقب زیادی را برای کسب و کار شما داشته باشد؛ چراکه برخی از کسب و کارهای اینترنی به طور کلی وابسته به کاربران می باشند و اگر کاربری نتواند به وب سایت آن ها دسترسی داشته باشد، عملا تمامی فعالیت های آن ها بیهوده خواهد بود؛ علی الخصوص وب سایت های فروشگاهی.

به همین منظور، در این مقاله از نیوسئو تصمیم داریم تا در مورد ماهیت و جایگاه افزایش بازدید در سایت و همچنین تکنیک های انجام آن، مطالب مفیدی را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

چرا افزایش کاربران سایت اهمیت زیادی دارد؟

جذب ترافیک سایت یکی از شاخص های مهم برای وبسایت می باشد و باعث رشد کسب و کار شما می شود. این ترافیک می تواند به شما کمک کند تا:

  • متوجه شوید بازاریابی شما چه عملکردی دارد
  • دیدگاه های مهمی در رابطه با مخاطبین خودتان به دست بیاورید.
  • اعتبار خودتان را در موتور جستجو و سئو سایت افزایش دهید.
  • مشتری های احتمالی بیشتر، نرخ تبدیل بیشتر و مشتریان نهایی بیشتری به دست بیاورید.

البته به دست آوردن این مزایا نیاز به جذب ترافیک سایت بیشتری دارد؛ اما شما باید بر روی کیفیت افزایش ترافیک سایت نیز تمرکز داشته باشید. در این پست، ما می خواهیم روش های رایگان برای به دست آوردن ترافیک را بررسی کنیم که در نهایت باعث بهبود عملکرد وبسایت شما می شوند.

ترافیک رایگان در مقایسه با ترافیک با  کیفیت

افزایش ترافیک سایت به شما کمک می کند تا رتبه بندی بهتری داشته باشید و این رتبه بندی بهتر، دوباره به شما کمک می کند که افزایش بازدید سایت مناسبی داشته باشید؛ اما شما باید اطمینان حاصل کنید که این ترافیک بیشتر، باعث جذب مشتری بیشتر نیز می شود. در صورتی که ترافیک شما در حال افزایش است اما نرخ تبدیل شما کاهش پیدا می کند، این موضوع نشان می دهد که شما ترافیک درستی را به سایت خودتان جذب نکرده اید.

روش های مختلفی برای بهینه سازی وبسایت به منظور نرخ تبدیل بهتر وجود دارد؛ مانند استفاده از فراخوان عمل و فرم های جذب مشتری در مکان صحیح، ارائه کردن اطلاعات مورد نیاز مخاطبین و ایجاد ناوبری ساده و قابل درک برای مشتریان. اما گام نخست، جذب کردن مخاطبین صحیح به وبسایت می باشد. هدف شما در رابطه با ترافیک وبسایت باید جذب بازدید کنندگان با کیفیت به وبسایت می باشد. یعنی کسانی که احتمالا به مشتریان احتمالی و در نهایت به مشتریان نهایی وبسایت شما تبدیل شوند.

راه های افزایش ترافیک سایت با کیفیت

نمی توان یک ابزار ساده و راحت پیدا کرد که ترافیک با کیفیت را برای وبسایت شما ایجاد کند. در واقع ترکیبی از کانال های مختلف وجود دارد که باعث می شود بازدید کننده بیشتری به وبسایت شما جذب شود. بعضی از این کانال ها نیازمند زمان و بعضی از آن ها نیازمند هزینه می باشند. بعضی از استراتژی ها و کانال هایی که باعث جذب ترافیک به وبسایت شما می شوند شامل این موارد هستند:

  • فهرست بندی های آنلاین
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • ایمیل
  • رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات آنلاین
  • وبلاگ نویسی

در قسمت بعد ما یکی از موثرترین (همچنین قابل اعتماد ترین) روش های جذب ترافیک سایت به صورت رایگان را بررسی می کنیم.

آموزش افزایش ترافیک سایت,افزایش بازدید در سایت,افزایش بازدید سایت

روش های رایگان جذب ترافیک سایت از گوگل

همانطور که در ابتدای این مقاله به این مسئله اشاره کردیم، روش های بسیار زیادی برای افزایش بازدید در سایت وجود دارند؛ اما نکته مهم اینجا است که تمامی آن ها نمی توانند برای شما مفید واقع شوند.

در همین راستا، ما تلاش کرده ایم تا بهترین روش هایی که با استفاده از آن ها می شود جذب ترافیک سایت فوق العاده ای داشت را برای شما معرفی می کنیم.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: 10 ها نکته سئوی داخلی سایت که نمی دانستید!پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

  1. ایجاد کردن یک لیست رایگان Google My Business

آیا می دانستید که یک لیست بهینه سازی شده Google My Business می تواند نسبت به یک لیست ناقص،  7 برابر ترافیک بیشتر ایجاد کند؟ فراموش نکنید که لیست بندی های شما باید به وبسایت شما لینک شده باشد تا بتواند ترافیک خوبی را به وبسایت شما جذب کند.

همچنین در نظر داشته باشید که گوگل هر روز نتایج خودش را هوشمندانه تر انتخاب می کند. در صورتی که لیست بندی های شما تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به آن ها ارائه کند، آن ها ممکن است به وبسایت شما بروند و یا حتی به صورت حضوری از کسب و کار شما استفاده کنند؛ یعنی این لیست بندی ها گاهی می توانند از خود وبسایت شما هم تاثیر بیشتری برای افزایش ترافیک سایت داشته باشند!

  1. اجرای سئو داخلی

تکنیک های مختلفی برای سئو صفحه های وبسایت شما وجود دارد تا بتوانید رتبه بندی آن ها را در موتور جستجو ارتقا داده و ترافیک بیشتری را جذب کنید. این موارد شامل محتوای با کیفیت می باشد که مخاطبین شما بتوانند از آن استفاده کنند.

همچنین نوشتن متا دیسکریپشن های دقیق و آگاهی بخش هم می توانند بسیار مفید باشند. این متا دیسکریپشن ها زیر URL شما در نتایج جستجو نمایش داده می شوند. آگاهی نسبت به محتوای یک صفحه باعث می شود که کاربران با احتمال بیشتری بر روی لینک شما کلیک کنند. سئو داخلی صفحه هم رایگان می باشد؛ اما زمان بر است.

در هر صورت، سئو داخلی و افزایش بازدید سایت تعامل خوبی با هم دارند و طبیعی است که شما باید اطلاعات صحیحی در این زمینه داشته باشید؛ اگر اشتباهی در روند فعالیت های شما به وجود بیاید، ممکن است آسیب های شدیدی به کل رتبه بندی وب سایت وارد شود. به همین منظور، شما می توانید از مقاله های آموزش سئو داخلی که در نیوسئو منتشر کرده ایم نیز نهایت استفاده را بکنید.

روش های رایگان دیگر برای افزایش ترافیک سایت

در ادامه ما چند گام اضافی را به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند افزایش کاربران سایت بی نظیری داشته باشید.

  1. قرار گرفتن در لیست فهرست های آنلاین

یکی از روش های دیگر برای افزایش ترافیک سایت، قرار گرفتن در فهرست های رایگان آنلاین و سایت های اعلام نظر کاربران می باشد. برای بیشتر این سایت ها، مشخصات شما دارای یک لینک به وبسایت می باشد. در نتیجه به روز رسانی فعال این لیست ها و دریافت کردن نظرات مثبت باعث می شود که ترافیک وبسایت شما بیشتر شود. به علاوه، بسیاری از فهرست ها احتمالا اعتبار دامنه خوبی در گوگل دارند. در نتیجه ممکن است مثلا صفحه رایگان سایت شما در Yelp بتواند رتبه بندی خوبی برای جستجوهای مربوطه به دست بیاورد.

  1. ایجاد بک لینک

بک لینک، لینکی است که از یک وبسایت دیگر به وبسایت شما ایجاد می شود. بک لینک ها از کسب و کارهای مشابه و یا اینفلوئنسر های فعال نه تنها باعث می شود که مخاطبین شما با کسب و کار شما آشنا شوند، بلکه باعث می شود که ترافیک بیشتری وارد وبسایت شما شود. به علاوه، گوگل بر اساس بک لینک ها نسبت به سایت شما اعتماد بیشتری می کند زیرا متوجه می شود که سایت های دیگر به سایت شما اعتماد دارند و از لینک شما استفاده کرده اند. اعتماد بیشتر از طرف گوگل باعث می شود که رتبه بندی بهتری داشته باشید و ترافیک بیشتری به دست بیاورید. شما میتوانید با استفاده از بک لینک های با کیفیت، در گوگل بهتر دیده شوید.

  1. پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزار رایگان بازاریابی هستند و نقش مهمی در جذب ترافیک به وبسایت شما ایفا می کنند. شما باید از فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین برای تبلیغات پست های وبسایت خودتان یا صفحه های مفید در وبسایت خودتان استفاده کنید. به این صورت شما میتوانید مخاطبین رسانه های اجتماعی خودتان را به بازدید کنندگان وبسایت تبدیل کرده و ترافیک بیشتری را از این شبکه ها به وبسایت خودتان منتقل کنید.

ایجاد کردن محتوای جذاب رایگان است و ممکن است به آن سختی که به نظر می رسد نباشد. شما یک متخصص در زمینه محصولات یا خدمات خودتان هستید؛ شغل شما این است که کار را برای مخاطبین خودتان ساده تر کنید.

  1. استفاده از هشتگ در پست ها

با اضافه کردن هشتگ به پست ها، می توانید صفحه های وبسایت و پست های خودتان را تبلیغ کرده و مخاطبین بیشتری را به سایت خودتان جذب کنید. با این روش کاربرانی که به دنبال محصولات یا سرویس های شما می گردند میتوانند ساده تر شما را پیدا کنند. هر چه بازدید لینک های شما بیشتر شود، ترافیک بیشتری به سایت شما وارد می شود.

  1. استفاده از صفحه های فرود

صفحه های فرود یکی دیگر از روش های مناسب برای جذب ترافیک هستند. این صفحه ها برای ارائه  پیشنهادات طراحی می شوند، مثلا ارائه یک کد تخفیف، دانلود کردن یک آموزش رایگان، و یا شروع یک دوره آزمایشی رایگان. این صفحه ها شامل جزییات مورد نیاز کاربران برای حرکت رو به جلو و تبدیل شدن به مشتری نهایی هستند و بر روی فراخوان عمل های خاصی متمرکز هستند. به دلیل این که صفحه های فرود خیلی خاص هستند، شما باید پیام بسیار هدفمندی را ارائه کنید که باعث شود ترافیک بیشتری را جذب کنید.

  1. هدف گیری کلمات کلیدی طولانی

در حالی که کلمات کلیدی کوتاه جستجوی بیشتری را دارند، اما رتبه بندی برای آن ها در موتورهای جستجو کار سختی است. هدف گیری کلمات کلیدی طولانی باعث می شود شانس رتبه بندی شما برای جستجوهایی که خاص محصولات شما هستند بیشتر شود- و رتبه بندی بیشتر نیز باعث می شود که ترافیک بیشتری را به دست بیاورید. به علاوه، مادامی که موتورهای جستجو و ظرفیت های تبدیل گفتار به متن پیشرفته تر می شوند، افراد از عبارات خاص برای جستجو استفاده می کنند. ابزار رایگان بسیار زیادی وجود دارد که می تواند در شناسایی کلمات کلیدی به شما کمک کند مانند Answer the Public.

افزایش ترافیک سایت,افزایش کاربران سایت,بالا بردن ترافیک وب سایت

  1. شروع بازاریابی ایمیلی

ارسال پیام به صورت منظم و ارائه پیشنهادات از طریق ایمیل یکی از بهترین روش ها برای حفظ ارتباط با مشتریان است و می تواند به شما کمک کند تا بتوانید ترافیک بیشتری را به وبسایت خودتان جذب کنید. ارائه کردن اطلاعات مفید و لینک هایی به صفحات وبسایت مثلا از طریق پست های وبلاگ و صفحه های فرود، میتوانند تاثیر بسیار خوبی داشته باشند. البته باید از نظر ارسال ایمیل همیشه تعادل را حفظ کنید تا با ارسال ایمیل های بیش از حد باعث نشوید که مشتریان شما ایمیل های شما را پاک کنند و یا اشتراک شما را حذف کنند.

همچنین، باید موضوع ایمیل خودتان را به دقت مشخص کنید. این موضوعات تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربر از نظر مطالعه ایمیل شما دارند. در صورتی که ایمیل های شما هیچ وقت باز نمی شوند، قطعا تاثیری هم بر روند افزایش کاربران سایت نخواهند داشت.

  1. پست های مهمان

اگر یک اینفلوئنسر در زمینه کاری خودتان پست های وبلاگ شما را تبلیغ کند و یا با آن ها یک مصاحبه داشته باشید، قطعا ترافیک خوبی به وبسایت شما جذب می شود. این ترافیک می تواند به صورت ارگانیک و همچنین از طریق تبلیغات خود اینفلوئنسر برای مخاطبین خودش ( مثلا از طریق بک لینک) صورت بگیرد. همچنین این ترافیک به شما کمک می کند تا تنوع بیشتری را در محتوای خودتان ایجاد کنید و به بازدید کنندگان خودتان نشان دهید که در زمینه کاری خودتان فعال هستید.

همچنین، شما میتوانید از اینفلوئنسر ها بخواهید که کسب و کار شما را در پست های گردآوری خودشان مطرح کنند. این روش هنوز رایگان است اما ممکن است شما نیز مجبور شوید که با اینفلوئنسر همکاری داشته باشید تا او هم از این فعالیت نفع ببرد.

شما همچنین می توانید به صورت مهمان وبلاگ نویسی کنید. نخست باید کسب و کارهای دیگر در زمینه فعالیت خودتان را شناسایی کنید. باید ببینید آیا میتوانید در وبلاگ آن ها یک پست همراه با یک بک لینک به سایت خودتان بگذارید یا خیر. باید مطمئن شوید که محتوای شما برای مخاطبین شان مفید باشد تا بتوانید آن ها را به سایت خودتان هم جذب کنید.

  1. مشارکت آنلاین

فعالیت در گروه های آنلاین در وبسایت های مرتبط با کسب و کار خودتان رایگان می باشد- و به شما کمک می کند تا بتوانید ترافیک بیشتری را جذب کنید. نظر گذاشتن در پست های وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی، پاسخ دادن به سوالات افراد و مشارکت در گفت گو های کاری باعث می شود که مشارکت بیشتری با مخاطبین داشته باشید و در نتیجه سایت شما بیشتر دیده می شود.

در صورتی که پروفایل های رسانه های اجتماعی شما دارای یک لینک به وبسایت شما می باشد، می توانید ترافیک های رسانه های اجتماعی خودتان را به وبسایت خودتان نیز منتقل کنید. حتما تعادل را در این زمینه نیز رعایت کنید و سعی کنید که ارتباط صمیمانه با مخاطبین خودتان داشته باشید و هیچ وقت در نظرات، لینک وبسایت خودتان را قرار ندهید- زیرا این کار باعث می شود که کار شما مانند اسپم به نظر برسد و به شهرت آنلاین و کسب و کار شما، آسیب می زند. افزایش ترافیک نباید هدف اول شما باشد بلکه ارتباط با مخاطبین هدف اول و جذب ترافیک باید هدف دوم شما باشد.

  1. جذب اطلاعات از تحلیل ها

Google Analytics یک ابزار رایگان می باشد و اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید ترافیک بیشتر را به وبسایت خودتان جذب کنید. شما میتوانید لینک های موجود در کمپین های بازاریابی خودتان را ارزیابی کرده و به صورت منظم، سایت خودتان را تحلیل کنید. این کار به شما کمک می کند استراتژی ها و نوع محتوای خودتان را مشخص کنید؛ مشکلات سایت خودتان را شناسایی کرده و آن ها را بهبود بخشید.

روش های پولی برای جذب ترافیک به وبسایت از گوگل

تبلیغات پولی بر روی گوگل یکی از بهترین روش ها برای جذب ترافیک سایت می باشند. افرادی که از این طریق وارد سایت شما می شوند، در واقع قصد خریداری محصول یا استفاده از خدمات شما را دارند.

  1. تبلیغات در جستجوی گوگل

با استفاده از  Google Ads شما به گوگل پول می دهید تا وبسایت شما (معمولا صفحه فرود شما) در بالای نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص قرار بگیرد. زمانی که یک عبارت جستجو با استفاده از این کلمات کلیدی در گوگل نوشته شود، گوگل تمام حساب هایی که برای آن کلمه کلیدی پول پرداخت کرده اند را بررسی کرده و این نتایج پولی را بر اساس کیفیت و ارتباط تبلیغات، رتبه بندی می کند.

نتایج جستجوی پولی در بالای صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود. این نوع از ارائه نتایج یکی از بهترین روش ها برای ایجاد کردن ترافیک بیشتر در وبسایت با بازدید کنندگان تایید صلاحیت شده می باشد. علاوه بر این، شما فقط زمانی پول پرداخت می کنید که کاربران بر روی سایت شما کلیک کنند. در صورتی که بودجه کافی برای تبلیغات پولی ندارید، می توانید نحوه دریافت تبلیغات رایگان در گوگل را از این مقاله مطالعه کنید.

  1. تبلیغات در نقشه های گوگل

شما می توانید از قسمت ترجیح های خودتان در  Google Ads، تنظیمات را به صورتی انجام دهید تا در نتایج جستجوی نقشه های گوگل در رتبه بندی های بالا نمایش داده شوید. مانند تبلیغات پولی معمولی، یک شاخص کنار لیست شما نمایش داده می شود که بیان کننده پولی بودن تبلیغات برای سایت شما می باشد اما باز هم نمایش سایت شما در بالای نتایج جستجو میتواند برای شما بسیار ارزشمند باشد.

روش های پولی دیگر برای ایجاد ترافیک وبسایت

رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی و تبلیغات با هدف گیری مجدد کانال های بسیار عالی برای تبلیغات PPC هستند که باعث تقویت ترافیک شما می شوند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

در زمان تبلیغات در جستجو، شما برای نمایش سایت خودتان در رتبه بندی های بالا در جستجوهای مربوطه پولی را پرداخت می کنید. در تبلیغات رسانه های اجتماعی شما برای نمایش پروفایل خودتان در فید های محتوایی مربوطه، پول پرداخت می کنید. با استفاده از هر دو روش تبلیغات، شما میتوانید نوع مخاطب هدف خودتان را به صورت دقیق جذب کنید اما رسانه های اجتماعی به دلیل اطلاعات رفتاری و جمعیت شناسی دقیق تری که از کاربران دارند، یکی از بهترین روش های هدف گیری مخاطبین هستند.

تبلیغات در صفحه های نمایش

این تبلیغات (Display ads) بنر های برند هستند که در وبسایت های مربوطه قرار می گیرند. در صورتی که شما در زمینه بدن سازی فعالیت می کنید و تبلیغات شما در یک وبسایت در رابطه با فعالیت های ورزشی نمایش داده شود، قطعا می توانید ترافیک خوبی را به وبسایت خودتان جذب کنید.

هدف گیری مجدد

تبلیغات هدف گیری مجدد (Retargeting) بر روی رسانه های اجتماعی یا وبسایت ها نمایش داده می شوند. این تبلیغات برای افرادی نمایش داده می شوند که قبلا وبسایت شما را دیده اند و حالا احتمال وجود دارد که بخواهند به سایت شما باز گردند.

اجتناب از ترافیک سازهای آنی برای وبسایت

شاید شما بتوانید روشی را پیدا کنید که فوری برای وبسایت شما ترافیک ایجاد کند اما هیچ روشی وجود ندارد که بدون تلاش شما و به صورت جادویی یا با فشردن یک کلیک، برای سایت شما ترافیک ایجاد کند. اگر شما به دنبال روشی برای تولید ترافیک به صورت خودکار با هر روشی (رایگان یا پولی) هستید در ادامه دلایلی را مطرح می کنیم که چرا نباید از این روش ها استفاده کنید:

  • ترافیک ساز های خودکار می توانند به رتبه بندی وبسایت شما آسیب بزنند

گوگل می تواند رفتار اسپمی را شناسایی کرده و نسبت به آن مشکوک شود و می تواند نحوه تعامل کاربران با وبسایت شما را بررسی کند. استفاده از روبات های خودکار تولید ترافیک باعث می شود که توجه گوگل به سایت شما جذب شده و شهرت شما آسیب ببیند و در نتیجه رتبه بندی شما نیز کاهش پیدا می کند.

  • ترافیک شما هدفمند نخواهد بود

هدف نهایی جذب بازدید کننده بیشتر به وبسایت ، رتبه بندی بهتر در وبسایت و دریافت ترافیک و تعامل بیشتر از طرف کاربران ( و در نهایت تبدیل شدن به مشتری) می باشد. در صورتی که بازدید کنندگان سایت شما هدفمند نباشند، احتمالا تعامل خوبی با وبسایت شما نخواهند داشت و احتمالا نرخ مشتریان و نرخ تبدیل شما کاهش پیدا می کند.

  • ممکن است سایت شما متوقف شود

در صورتی که سایت شما ترافیک های غیر طبیعی را جذب کند، این احتمال وجود دارد که بستر های تبلیغاتی آنلاین سایت شما را ممنوع کرده و یا حتی بد تر، از گوگل حذف شوید. ترافیک های ارزان برای وبسایت اصلا ارزشی ندارند! شما باید زمان بگذارید تا بتوانید ترافیک با کیفیت و پایدار را برای وبسایت خودتان ایجاد کنید.

جذب ترافیک سایت,جذب ترافیک سایت از گوگل,چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم

Google My Business بهترین ابزار رایگان برای ایجاد ترافیک وبسایت

به دست آوردن ترافیک رایگان وبسایت ممکن است نیازی به هزینه مالی نداشته باشد اما قطعا باید تلاش زیادی بکنید. اما، تلاشی که شما انجام میدهید باعث شکل گیری ترافیکی با کیفیت می شود. همانطور که در قسمت بالا بیان شد، اگر بازدید کنندگان شما مشارکتی نسبت به صفحات شما نداشته باشند، به مشتری تبدیل نشوند و از سایت شما استفاده نکنند قطعا ترافیکی که ایجاد کرده اید بی فایده خواهد بود.

به خاطر دلایل زیر، Google My Business یکی از بهترین ابزار رایگان برای تولید ترافیک است:

  • رایگان بوده و راه اندازی لیست بندی ها بسیار ساده است.
  • به شما این امکان را می دهد تا در جستجوهای مرتبط با کسب و کار یا مکان کاری خودتان نمایش داده شوید
  • باعث افزایش بازدید در بسترهایی می شود که در آن کاربران قصد خرید دارند
  • باعث جذب ترافیک با کیفیت به سایت و فروشگاه شما می شود.
  • باعث می شود که مشتریان این فرصت را داشته باشند تا در رابطه با شما نظر بدهند و یا حتی باعث ارتقای رویت سایت شما شوند.

همچنین شما باید در نظر داشته باشید که Google My Business:

  • باعث می شود کسب و کار شما در جستجوهای موبایل نمایش داده شود که این روز ها بسیار افزایش یافته است.
  • از اطلاعات تصویری استفاده می کند تا مشتریان با کسب و کار شما بهتر آشنا شوند و بدانند که در صورت ورود به سایت شما با چه چیزی رو به رو می شوند.
  • باعث می شود افراد این توانایی را خواهند داشت که به صورت مستقیم با کسب و کار شما در لیست بندی شما تعامل داشته باشند- که این موضوع باعث می شود که احتمال مشارکت و جذب مشتریان جدید افزایش یابد.

با در نظر داشتن مزایای این ابزار، قطعا نباید از آن غافل شوید. حتما لیست بندی های خودتان را ایجاد کنید و همیشه آن را به روز رسانی کنید.

به دست آوردن ترافیک و بازدید کننده بیشتر یک شبه رخ نمی دهد. این فرایند نیازمند تلاش و کار سخت می باشد؛ درک این فرآیند اولین گام در این مسیر است. با استفاده از Google My Business و دیگر کانال های امن بیان شده در قسمت بالا به شما کمک می کند که بازدید کننده های مناسبی را به وبسایت خودتان جذب کنید و در نهایت بتوانید مشتریان بهتری داشته باشید.

سخن آخر

در انتها باید بگوییم که ترافیک یک فاکتور بسیار مهم است که تا انتهای کسب و کار اینترنتی خود، شما با آن سرو کار خواهید داشت. در نتیجه، استفاده نکات و اطلاعات دوره ها و مقاله های آموزش افزایش ترافیک سایت می تواند به بخبود کسب و کار و ماهیت وب سایت شما کمک زیادی بکند. اگر این مراحل را به نحوه احسن انجام دهید، مطمئنا می توانید به زودی به آنچه که می خواهید برسید.

2 نظر در مورد مقاله “ افزایش ترافیک سایت با تکنیک های رایگان ” ثبت شده است
  1. مهاجری

    Google My Business به خاطر تحریم دیگه کار نمیکنه متاسفانه روش دیگه ای هست؟


    • ناظر سایت

      سلام
      بسیاری از ویژگی های موجود در Google My Business در Google Map نیز موجود هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود