بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت سوم

ابزار آنالیز سایت,ابزار تحلیل سایت,ابزار کوتاه کننده لینک Bitly حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 10 امتیاز : 4.6]

ابزارهای بازاریابی اینترنتی برای بازاریابی و فروش و ایمیل مارکتینگ را در قسمت اول این مقاله و بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی را در قسمت دوم بررسی کردیم. در این مقاله، درباره قسمت سوم معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی که شامل ابزارهای تخصصی در حوزه تعریف و مدیریت رویدادها و نیز ابزارهای آنالیز سایت میباشد، صحبت خواهیم کرد. 

رویدادها:

  • Eventbrite:

Eventbrite یک پلتفرم بسیار موثر و کاربردی برای میزبانی و مدیریت رویدادها است که به شما اجازه می دهد رویدادی را بسازید، شرکت کنندگان را دعوت کنید، بلیط ها و ثبت نام ها را مدیریت کنید و رویداد خود را به سمع و نظر مخاطبان بیشتری برسانید. ثبت رویداد برای رویدادهایی که شرکت در آنها رایگان می باشد، هزینه را در پی ندارد. اما رویدادهایی که هزینه دارند، برای ثبتشان باید مبلغ کمی بپردازید که می توانید این مبلغ را جزئی از مبلغ ثبت نام برای شرکت کنندگان قرار دهید.

  • Lanyrd:

Lanyrd یک پلتفرم گسترده برای کشف رویدادهای تخصصی است. Lanyrd برای تبلیغ رویدادها، یافتن رویدادهای حرفه ای، برگزاری آنها و انجام کار هماهنگی رویدادها مناسب است. با این پلتفرم، شرکت کنندگان می توانند ویدئوها، اسلایدها و پادکست های خود را پس از برگزاری رویداد با هم به اشتراک بگذارند. همچنین به افرادی که قادر به شرکت در رویدادها نیستند، این قابلیت را می دهد که از راه دور در رویدادها شرکت کنند.

  • Slideshare:

Slideshare یک ابزار مکمل برای هر رویدادی بوده و یکی از ساده ترین راه ها برای ذخیره و به اشتراک گذاری اسلاید ارائه ها پس از رویداد است. همچنین این ابزار، یک پلتفرم عالی برای دستیابی به مخاطبان هر کسب و کاری می باشد.

  • Appsgeyser:

AppsGeyser ابزاری رایگان می باشد که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک اپلیکیشن اندروید بسازید. استفاده از این ابزار برای هر کسی ممکن بوده و و برای مدیریت رویداد و ارتباط با مخاطب و به روز نگه داشتن مخاطب، بدون صرف هزینه زیاد بسیار مناسب است.

  • Hellosign :

HelloSign ابزاری است که به شما برای عقد قراداد رویدادها کمک می کند (و عقد قراردادهای دیگر) و به وسیله آن می توانید با 20 نفر قرارداد را به صورت الکترونیکی امضا کنید. این ابزار از رمزنگاری SSL، برای امن نگه داشتن سندها استفاده می کند و نسخه ای را با ایمیل به هر کسی که سندی را امضا کرده است می فرستد. ورژن رایگان این ابزار تنها محدود به 3 سند در ماه از طرف یک فرستنده است. ورژن پولی این ابزار نیز از قیمت 13$ در ماه شروع می شود. این ابزار 30 روز استفاده رایگان دارد.

ابزار آنالیز سایت,ابزار تحلیل سایت,ابزار کوتاه کننده لینک Bitly

ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت:

دوستان من، با توجه به رقابتی بودن بازاریابی اینترنتی، این روزها برای هر کسب و کار اینترنتی شناخت تعاملات کاربران با سایت ها جهت برنامه ریزی مفید و افزایش ترافیک ورودی به سایت، بسیار مهم و ضروری است. در بازاریابی آنلاین، جذب مخاطبان هدف به نحوی که وفاداری مداوم در مشتریان ایجاد شود بسیار مهم و حیاتی می باشد. اما چطور برای کاربرانی که شناختی از آن ها نداریم برنامه ریزی کنیم؟ با توجه به این که اصلی ترین مشکل سایت های اینترنتی عدم شناخت رفتار کاربران، عدم اطلاع از نوع محتوای محبوب در بین آن ها و عدم اطلاع از نقاط ضعف و قوت می باشد، برای رفع این مشکل در ابتدا لازم است مجموعه ای از داده های مناسب جهت آنالیز و تحلیل به منظور بهبود کسب و کارمان جمع آوری نماییم.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *