بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت دوم

ابزارهای بازاریابی در فضای آنلاین,ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی,ابزارهای بازاریابی محتوا حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 5]

ابزارهای بازاریابی اینترنتی در حوزه بازاریابی و فروش و نیز ایمیل مارکتینگ را در بخش اول مقاله معرفی کردیم. اما بخش دوم مقاله را به ابزارهای بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی اختصاص می دهیم.

بازاریابی محتوا :

در این بخش ابزار بازاریابی محتوا را معرفی می کنم. 

  • Apester:

Apester یک ابزار مفید و رایگان برای تولید محتوای تعاملی است. به وسیله این ابزار می توانید آزمون های تعاملی آنلاین ایجاد کنید.

  • Picktochart:

یک ابزار بسیار محبوب و آسان برای ساخت اینفوگرافیک همراه با تمامی امکانات لازم در خصوص ایجاد انواع محتوای بصری مانند پوستر ها، عکس ها و … می باشد. کار با این ابزار از طریق drag-and-drop و بسیار ساده می باشد و با آن می توانید کارهایی بسیار جذاب و حرفه ای بسازید.

  • Canva:

Canva یکی دیگر از پلت فرم های ایجاد محتوای بصری می باشد. ابزار Canva به شما کمک می کند تا تصاویری جذاب برای همه چیز از گرافیک رسانه های اجتماعی گرفته تا آگهی ها، عکس های وبلاگی و کارت ویزیت ایجاد کنید.

  • Listly:

یک پلت فرم عالی، سرگرم کننده و رایگان برای به اشتراک گذاری انواع لیست ها است. لیست های شما میتواند شامل هر موضوعی باشد مانند فیلم، تکنولوژی، علمی، بازاریابی. سایر کاربران نیز می توانند لیست های شما را دنبال کنند و به موارد مورد علاقه خود رای دهند.

  • Triberr:

Triberr یک پلت فرم اشتراک گذاری محتوا است. به طور مثال اگر شما تولیدکننده محتوا یا وبلاگ نویس هستید، می توانید از این پلت فرم برای به اشتراک گذاری مطالبتان برای سایر تولیدکنندگان محتوا استفاده کنید. همچنین می توانید با این ابزار گروه هایی برای کسب و کار خود مانند گروه های لینکدین ایجاد کنید.

اگر شما مدیر کسب و کار هستید، می توانید Triberr را برای انجام تبلیغات بازاریابی تاثیرگذار استفاده کنید. همچنین با این ابزار می توانید یک کمپ بازاریابی با امکاناتی از قبیل تنظیم بودجه، برنامه ریزی، هدف گذاری، کنترل پروژه و … ایجاد کنید.

شبکه های اجتماعی :

ابزارهای بازاریابی در فضای آنلاین,ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی,ابزارهای بازاریابی محتوا

گروه بعدی ابزار بازاریابی آنلاین به ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی تعلق دارد.

  • SocioBoard:

 یک پلت فرم جهت مدیریت رسانه های اجتماعی با هدف کمک و پشتیبانی از مشتری، بازاریابی تعاملی و برندسازی می باشد. 

از این ابزار می توانید در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، لینکدین، فیسبوک و توییتر استفاده کنید.

نسخه رایگان این پلت فرم به شما این امکان را می دهد که از یک داشبورد مرکزی بتوانید تمامی شبکه های اجتماعی مورد نیاز خود را مدیریت نمایید.

همچنین این نسخه دارای سیستم مدیریت مشتری و ابزارهایی قدرتمند برای گزارش دهی می باشد.

  • Hootsuite:

ابزاری قدرتمند در جهت مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد و امکاناتی از قبیل مدیریت، هماهنگی شبکه های اجتماعی، برنامه ریزی و زمانبندی پست ها ، تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی، مدیریت زبانه ها و منوها را دارد.

نسخه رایگان این نرم افزار قابلیت مدیریت اتصال سه حساب کاربری را به شما می دهد.

  • TweetReach:

ابزار TweetReach برای تحلیل و دسترسی به هر نوع نام کاربری، هشتگ یا کلمه کلیدی مناسب است. این ابزار می تواند تاثیرات بازاریابی را بسنجد و بگوید تا به حال چند حساب کاربری را بدست آورده است.
ورژن رایگان این ابزار تنها اسکرین شاتی از 100 توییت گذشته را ارائه می دهد. بنابراین برای در دست داشتن تحلیل های بهتر، باید با استفاده از یکی از گزینه های پولی، ابزار خود را آپگرید کنید. علاوه بر این می توانید در طی زمان، با در دست داشتن چند اسنپ شات، تحلیل سطحی از بازاریابی خود را انجام دهید.

  • SocialMention :

با استفاده از ابزار socialmention می توانید هر کلمه، هشتگ یا عبارتی را جستجو کنید تا ببینید مردم در چه فضاهای مجازی از آن استفاده می کنند. این ابزار برای نظارت بر هشتگ یک کمپین یا برند در شبکه های اجتماعی بسیار کارآمد است. چرا که می تواند وبلاگ ها، بوک مارک ها، تصاویر و ویدئوها را نیز در نظر بگیرد. همچنین می توانید ببینید آیا افراد از نام شما در جهت منفی یاد می کنند یا در جهت مثبت، آیا به طور مداوم از شما صحبت می کنند یا نه.

  • Simply measured:

این پلت فرم نیز به صورت رایگان حساب های کاربری شما در شبکه های اجتماعی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و گزارش آن را در اختیار شما می گذارد. از این ابزار می توانید در فیسبوک، گوگل پلاس و توئیتر استفاده کنید.

بازاریابی ویدئویی :

ابزارهای بازاریابی ویدئویی,ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

در این بخش به بهترین ابزار بازاریابی ویدئویی اشاره می کنم.

  • Wistia:

 Wistia یک سرویس هاست ویدئو بسیار قدرتمند جهت سرویس دهی به کسب و کار اینترنتی شماست. پلت فرم آنالیزی دقیق از تجزیه و تحلیل های فضای سایبری، نمودارهای تعاملی و نقشه های حرارتی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • Powtoon :

از این نرم افزار برای ساخت و بازاریابی ویدئویی، اینوگرافیک متحرک و حتی watermark کردن ویدئو ها یا کلیپ های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نرم افزار رایگان بوده و به شما اجازه می دهد تا ظرف مدت 5 دقیقه ویدئو خود را در فضای مجازی بارگذاری کنید.

  • WeVideo:

WeVideo یک ابزار ویرایش و ساخت کلیپ به صورت آنلاین با قابلیت ذخیره سازی ابری می باشد که می توانید کلیپ و ویدئو ها را در مدت زمان کوتاهی watermark و با کیفیت 720P در فضای مجازی منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *