عنوان مقالات سایت

مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو سایت !

مشاوره سئو سایت در هر زمانی می تواند مثل یک واکسن یا پادزهر عمل کند. اگر هنوز مشکلی پیش نیامده، دقت در نگهداری سایت باعث می شود از هرگونه افت رتبه در گوگل جلوگیری شود و اگر هم اسپم یا جریمه شده اید به سادگی آن را در زمان محدود حل کنید.

  • اگر مطمئن نیستید که فرآیند سئو سایت شما چگونه باید باشد،
  • اگر ایده کلی برای اجرای برخی ایده ها در زمینه سئو سایت دارید اما نمی دانید چگونه آنها را اجرایی کنید،
  • اگر ذهن شما درگیر سوالات ابتدایی و یا فوق حرفه ای در مورد سئو شده است،
  • و اصلا اگر هر اگر دیگری!؛ فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیرم. 

مزایای این مشاوره: اول برای من افتخاری بزرگ است که دوستان جدیدی پیدا خواهم کرد و دوم برای شما فرصتی بزرگ است که از تجربیات 18 ساله امیر قمصری استفاده کنید.

هزینه مشاوره در زمینه سئو و سایر مباحث دیجیتال مارکتینگ ساعتی 10.000.000 تومان است که به ازای هر 30 دقیقه سفارش 5 دقیقه بیشتر در خدمت شما خواهم بود (با افتخار).

 

کارشناسان نیوسئو از طریق این شماره با شما در تماس خواهند بود.
اگر سایت ندارید؛ این فیلد را پر نکنید

 

🔴 شرح خدمات مشاوره تلفنی سئو (ساعتی)

یکی از خدمات نیوسئو به عنوان مشاوره سئو، مشاوره تلفنی سئو است. این بهترین فرصت برای شماست که در قالب یک تماس تلفنی، تمامی مشکلات خود را با استاد قمصری درمیان گذاشته و از تجربیات چندین ساله ایشان در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ، استفاده نماید.

در مشاوره تلفنی سئو می توانید از قبل مشکلات خود را لیست کنید و مواردی که بهتر است با مشاور، در میان گذاشته را یادداشت کنید و سپس تماس بگیرید. برای بازخورد بهتر از تماس تلفنی، پیشنهاد می شود که مکالمه خود را با یک ضبط کننده تماس (Recorder) ضبط کرده و پس از پایان تماس، به طور کامل موارد گفته شده در مشاوره را بررسی و روی وب سایت خود، اعمال کنید.

در نظر داشته باشید که می توانید خدمات مشاوره تلفنی سئو نیوسئو را به صورت ویدیوکال نیز داشته باشید و به صورت تصویری با استاد قمصری ارتباط برقرار کنید.

پلن های مشاوره ای سئو نیوسئو موارد زیر هستند:

  1. مشاوره سئو 15 دقیقه ای
  2. مشاوره سئو 30 دقیقه ای 
  3. مشاوره سئو 60 دقیقه ای
  4. مشاوره سئو ماهانه

در ادامه هر کدام به صورت کامل برایتان شرح می دهیم:

1) مشاوره سئو 15 دقیقه ای: این پکیج ویژه کسانی است که در ابتدای مسیر هستند و قصد دارند به تازگی سئو سایت خود را اجرایی کنند. اگر مطمئن نیستید که استراتژی سئو مدنظرتان به هدف می رسد یا نمی دانید که برای شروع، باید چه اقدامی انجام دهید، این پلن مشاوره ای، برای شما مناسب است. مطمئن باشید که همین 15 دقیقه می تواند بهترین کمک برای شما در ابتدا راه باشد.

هزینه خدمات: 3.000.000 تومان

🔴 چرا استخدام یک مشاوره سئو سایت برای موفقیت در کسب و کار شما ضروری است؟

درآمد واضح و تضمین شده ای برای حضور و دیده شدن شما در اینترنت وجود دارد. اگر کاربران آنلاین نتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت شما پیدا کنند، می توانند از سایت شما خارج شده و به وب سایت دیگری که آن محتوا را ارائه می کنند، مراجعه کنند و منجر به افزایش درآمد برای آن ها شوند.

امروزه مشتریان بالقوه برای تهیه محصول یا خدمات، به صورت مستقیم وارد وب سایت ها نمی شوند. برای این کار در گوگل جستجو می کنند و در نتیجه اگر شما در رتبه های برتر نباشید، شما را پیدا نمی کنند.

بنابراین برای توسعه کسب و کار اینترنتی و افزایش حداقل 50 برابری سرمایه خود باید همواره به رتبه های بالای گوگل فکر کنید. اینگونه نه تنها از رقبای خود پیشه می گیرید بلکه اطلاعات کسب و کار شما در تمام دنیا و در همه ساعات در دسترس مشتریان است.

ترافیک و بازدید سایت شما، درآمد شماست. بهترین مشاور سئو ایران بر افزایش ترافیک و درآمد سایت شما باید متمرکز باشد.

آماده افزایش فروش خود هستید؟

استخدام مشاور سئو می تواند به شما بابت افزایش ترافیک و درآمد کمک کند. ترافیک بیشتر وب سایت باعث می شود سایت شما بیشتر در معرض دید عموم قرار بگیرد و طبیعتا فروش شما افزایش پیدا کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای فعال کردن وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو (SERP) و در موتورهایی همچون YAHOO, BING, GOOGLE بسیار مهم است. اگر SEO برای وب سایت شما به درستی انجام شود، سایت شما می تواند بهترین فروشنده شما باشد.

برای این کار شما به یک استراتژی و رویکرد موثر سئو سایت نیاز دارید که توسط بهترین مشاوره سئو سایت ایران برنامه ریزی شده باشد.

 

🔴 بهترین مشاوره سئو ایران به شما در مورد موارد زیر کمک می کند:

1- درک بهتر اینکه چه نوع ترافیکی برای تجارت آنلاین شما بهتر است:

یکی از مزایای مهم استخدام یک مشاور سئو حرفه ای این است که قادر هستید از او پیگیری کنید که بازدیدکنندگان از کجا می آیند، به کجا می روند، چه اقداماتی در سایت شما انجام می دهند، چه مدت در سایت شما می مانند، و …! دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند تا آنچه را که در حال حاظر در سایت شما اتفاق میفتد را بفهمید و کسب و کار آنلاین خود را به طرز وحشتناکی رشد دهید.

2- در زمان، پول و تلاش خود صرفه جویی کنید:

اگر شما یک کسب و کار آنلاین را مدیریت می کنید، همیشه برای کنتزل زمان تحت فشار هستید. استخدام یک مشاور سئو (حتی به صورت دورکاری) به شما این امکان را میدهد تا تمرکز خود را بر روی هسته اصلی کسب و کار خود حفظ کنید و شمارا از انجام کارهای اضافی رهایی می بخشد.

3- به موقع دیدن نتایج هدفمند:

یک مشاور سئو حرفه ای و متخصص می تواند فعالیت های بازاریابی موتورهای جستجو را سرعت بخشد تا بتوانید در وب سایت خود پیشرفت های رنکینگ ارگانیک و تعداد تبدیل آنها را روز به روز افزایش دهید. کسب و کارهای آنلاین خود را افزایش دهید تا مشتریان جدید بیشتری را به دست آورید و در ادامه با استخدام یک مشاوره سئو سایت آنها را هدایت کنید.

 

🔴 13 دلیل داشتن یک مشاوره سئو سایت (چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟)

امروزه الگوریتم های رتبه بندی گوگل به طور مداوم و شاید حتی روزانه تغییر کرده و بهتر می شوند. سایت هایی که زمانی در بهترین رتبه ها قرار گرفته اند، مدت هاست در اعماق نتایج موتور جستجو گوگل قرار گرفته اند. مشاوره سئو سایت برای کنترل و تحلیل شرایط بسیار مهم بوده و بیش از پیش ضروری است.

همه ما قطعا می دانیم که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو سایت چقدر مهم است. بسیاری از صاحبان سایت ها از معضل تلاش برای انجام این کار یا استخدام کارشناس سئو رنج می برند. در ادامه این صفحه 10 دلیل استخدام یک مشاور سئو را به شما یادآوری می کنیم.

  1. زمان: سئو سایت برای شرکت ها و افرادی که علاوه بر دانش سئو، تجربه کافی ندارند، به زمان زیادی نیاز دارد. تحقیقات، استراتژی لینک سازی، ساخت صفحات فرود عالی، تجزیه و تحلیل داده های آمارگیرها و Search Console به تنهایی بسیاااار وقت گیر است و همین مورد به تنهایی دلیل خوبی است که نشان می دهد باید برای سئو سایتتان با مشاور سئو حرفه ای مشورت کنید.

  2. کپی کردن: بسیاری از وب مسترها در ابتدای طراحی سایت، برای زیباسازی سایت روی طراحی، گرافیک و کدهای فانتری تمرکز می کنند همزمان آنها کپی محتوای دیگران را در سایت خود قرار می دهند که این از نظر سئو بسیار بد است.
  3. تخصص: یک مشاوره خوب سئو می داند که 200فاکتور برای رتبه بندی سایت ها در صفحات مختلف موتور جستجو وجود دارد. او براساس این فاکتورها می تواند مشخص کند محتوای سایت شما چقدر مهم و مفید است و در چه رتبه ای می تواند قرار بگیرد. شما می توانید به مشاور سئو که به همه این فاکتورها تسلط داشته باشد اعتماد کنید.
  4. اثر بلند مدت: پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یکی از تبلیغات محبوب است چراکه به نسبت بودجه صاحب سایت انعطاف پذیر است. اما به یاد داشته باشید که درست زمانی که از پرداخت وجه خودداری کنید، افزایش ورودی و ترافیک هم قطع خواهد شد. PPC یک راه حل کوتاه مدت عالی یا یک مکمل برای افزایش ورودی های گوگل در کنار سئو است و نمی تواند از آن انتظار داشت که برای درازمدت کافی باشد. یک مشاور سئو حرفه ای هیچ وقت در قدم اول، PPC یا بهتر است بگوییم تبلیغات کلیکی گوگل را به شما پیشنهاد نمی دهد.
  5. هویت موتورهای جستجو ناامید کننده است: شما دوست دارید نظر موتورهای جستحو را در ابتدا جلب کنید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، در حالیکه همیشه در حال تغییر هستند، نمی تواند بدون خطا و تجزیه و تحلیل باشد. اطلاعات و داده هایی که شما در اینترنت پیدا می کنید دائمی و دقیق نیستند و ممکن است یک قسمت از اطلاعات اشتباه را بگیرید و خودتان را برای همیشه بدبخت کنید!
  6. راهنمای بودجه: یک فرد یا شرکت مشاور سئو سایت می تواند شما را برای میزان و مکان هزینه کرد برای بهبود شرایط سایت در گوگل راهنمایی کند.
  7. علم نسبت به محصول: اگر یک موتور جستجو خودش می تواند ترافیک زیادی را به سمت سایت شما بیاورد، قطعا شما نیازی به مشاور سئو ندارید. این یعنی شما فقط سایت بزنید و بعد خود گوگل سایت شما را شناسایی کند و تعداد زیادی مشتری را به سوی شما روانه کند. خب اینگونه که شما نه نیازی به سرمایه گذاری دارید، نه پول و نه انرژی. البته این فقط برای شما نخواهد بود. برای تمام صاحبان سایت در دنیا همین شرایط وجود خواهد داشت !!!
  8. چشم انداز جدید: اگر وب سایت خود را بهبود بخشیده اید یا یک برنامه نویس خبره سایت استخدام کرده اید؛ ما درک می کنیم. قرار نیست ما سعی کنیم برنامه نویس یا حتی کارشناس سئو سایت شما را نادیده بگیریم. مشاوره سئو سایت به شما و تیم شما کمک می کند تا بهترین تصمیم در راستای بهبود گرفته شود. پس همین الان اقدام به پر کردن فرم بالا که برای مشاوره سایت است، نمایید.
  9. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی موثر: شما باید حتما ترکیبات صحیح کلماتی که بازدیدکنندگان هدف را به سایت شما می آورند، بشناسید. حتی با موتورهای جستجوگر مانند yahoo و bing و شناسایی کلمات کلیدی مناسب، می توانید میلیون ها تومان در هزینه های خریداری تبلیغات بی ارزش و غیرهدفمند صرفه جویی کنید. یک مشاور سئو حرفه ای همیشه در زمینه انتخاب کلمات کلیدی پرجستجو و ارزشمند، بهترین پیشنهادها و ایده ها را به شما ارائه می کند.
  10. افزایش اطمینان بازگشت سرمایه: خرج برای دخل! بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هنوز مقرون به صرفه ترین راه برای بازاریابی وب سایت شماست. بنابراین پول شما به بهترین شکل توسط یک مشاور سئو استفاده می شود.
  11. پیدا کردن مشتریان هدف: اگر کسی نتواند شما را پیدا کند، صرف زمان، منابع و سایر هزینه ها برای درج محتوای عالی در یک وب سایت چه فایده‌ای دارد؟ با مشاوره سئو سایت و مشورت گرفتن از یک فرد متخصص در این حوزه، توصیه های عملی جهت افزایش بازدید از طریق جستجوی ارگانیک دریافت خواهید کرد.
  12. افزایش توانایی رقابت با رقبا: اگر از سئو استفاده نکنید و برای آن از یک فرد متخصص مشاوره نگیرید، مخاطبان هدف، شما را پیدا نخواهند کرد و در این صورت آن ها به سمت رقبایی خواهند رفت که از سئو برای وب سایت خود بهره می گیرند. هرچه صفحات بیشتری در نتایج برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو داشته باشید، ترافیک ارگانیک بیشتر و در نتیجه آن فرصت فروش بیشتری خواهید داشت.
  13. تدوین استراتژی های آینده: یک مشاور سئو به کمک تجزیه و تحلیل هایی که انجام می دهد می تواند به خوبی نیازهای آینده کسب و کار شما را شناسایی کند و این امر به شما کمک می کند تا بدانید در آینده به چه استراتژی ها و اقداماتی نیاز دارید تا بیشترین بهره را ببرید. در گزارشات مشاوره سئو سایت مواردی گنجانده می شوند که اطلاعات بسیار کاربردی را در راستای بهبود استراتژی های آینده کسب و کار ارائه می دهند.

 

🔴 ویژگی های یک مشاور سئو خوب

کسی که قصد دارد به شما در زمینه سئو، کمک کند، باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

✔️ تجربه کافی در ارائه مشاور سئو حرفه ای یا نقش های مشابه

فردی که قصد دارد به شما در زمینه سئو مشاوره دهد می بایست سال ها تجربه در این زمینه داشته باشد. معمولا این تجربه تنها زمانی بدست می آید که فرد مشاور، روی پروژه ها با موضوعات و ساختارهای مختلفی فعالیت داشته و می تواند در شرایط مختلف، به شما شرح دهد که اولین قدم را چگونه بردارید و در مسیر سئو، چگونه باشید که در آینده با دغدغه کمتری روبرو شوید. در نتیجه یک سئوکار تازه وارد قطعا یک مشاور خوب نیست، شاید اطلاعات کامل داشته باشد، اما برخی از بخش ها و خطاهای سئو، تنها با تجربه رفع می شود.

✔️ تجربه کافی در برنامه ریزی و اجرای استراتژی های سئو

تدوین استراتژی سئو همان طور که باید بدانید، اولین قدم در شروع سئو و بهینه سازی یک وب سایت است. در صورتی که اولین قدم را درست و حساب شده، برندارید، در آینده با مشکل روبرو خواهید شد. در برنامه ریزی و اجرای استراتژی سئو تجربه حرف اول را می زند. شاید کلیات سئو یک سایت فروشگاهی یکسان باشد، اما کسی که روی پروژه های مختلف سئو فعالیت داشته و سایت های فروشگاهی زیادی را به لینک های اول رسانده، قطعا می دانید که برای چه موضوعی، چه زمانی باید اقدام خاصی انجام داد.

به عنوان مثال برای سایت های فروشگاهی لوازم دکوراسیون داخلی، بهترین زمان فروش، ماه های قبل از شروع سال جدید است. هر سئوکاری باید این بازه زمانی حساس را بشناسد و برای این زمان برنامه ریزی دقیقتری داشته باشد.

تیم نیوسئو و امیر قمصری تجربه زیادی در زمینه تدوین استراتژی سئو سایت های مختلف با موضوعات متفاوت دارند و اکنون آماده اند که در زمینه مشاوره آنلاین سئو به بهترین شکل ممکن، شما را راهنمایی کنند.

✔️ رزومه سنگین و موفق

تمامی مواردی که در بالا توضیح دادیم، تجربه کار یک مشاور را نشان می دهد. متوجه شدیم که یک مشاور سئو باید سال های تجربه در زمینه اجرای سئو، برنامه ریزی و… داشته باشد. اما ساختن یک رزومه موفق و جذاب، کار ساده ای نیست. امیر قمصری پس از سال ها تجربه روی پروژه های بزرگ مانند وبسایت ورزش3، دیجی کالا، فیلم نت و… اکنون شخصی توانمند در ارائه مشاوره آنلاین سئو در زمینه های مختلف است و به طور کامل می تواند شما را از چالش های بزرگ سئو، خلاص کند.

✔️ تجربه کافی در زمینه تجزیه و تحلیل وب سایت، بازاریابی و توسعه کسب و کار

فردی که به عنوان مشاور سئو خود را معرفی می کند، باید بتواند با ابزارهای و راهکارهای مختلف وب سایت مشتری را تحلیل و بررسی کند. اگر تحلیل سئو سایت به درستی انجام نشود، تمام مواردی که در برنامه مشاوره برای شما شرح داده شده، درست نخواهد بود. ما در تیم نیوسئو دسترسی به ابزارهای پولی مختلفی مانند Ahrefs، ابزار تحلیل Moz، ابزار تحلیل داده های Screaming Frog و… را داشته و با این ابزار از جوانب مختلف، وب سایت را بررسی و راهکارها و موارد مورد نیاز را به مشتری در جلسه مشاوره، شرح می دهیم.

  • تسلط بر HTML, CSS, JavaScript
  • توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه توصیه های مناسب و مبتنی بر شواهد
  • داشتن تجربه در فروش آنلاین
  • داشتن مهارت های حل مسئله
  • داشتن مهارت در مدیریت زمان

✔️ مهارت بکارگیری ابزارهای مختلف سئو در مشاوره و تجزیه و تحلیل وب سایت

در مشاوره سئو سایت ما وب سایت را به مشاور واگذار کرده و وی می بایست با ابزار مختلف و با توجه به تجربه شخصی خود، وب سایت را از جهات مختلف، بررسی کند. اگر مشاور سئو نتواند از ابزارهایی مانند سرچ کنسول گوگل، ابزار تحلیل بک لینک Ahrefs، ابزار تحلیل سئو سایت SEMrush و… در راستای تحلیل سایت، استفاده کند، نتایجی که از بررسی ها بدست آورده و توضیحاتی که به شما ارائه می دهد، کامل نیست.

معمولا تمامی کارشناسان سئو که به مرحله ارائه مشاوره به کسب و کارها در این حوزه رسیده اند، با این ابزارها آشنا هستند و می توانند داده های بدست آمده از وب سایت شما را با این ابزار بررسی و تحلیل کنند. برخی کارشناسان سئو تنها ابزاری که با آن آشنایی دارند، سرچ کنسول گوگل است. اما این ابزار کافی نیست. به عنوان مثال با ابزار سرچ کنسول نمی تواند عملکرد بک لینک های وب سایت را تحلیل کرد.

✔️ دانش بازاریابی

سئو نوعی بازاریابی اینترنتی است. فردی که در حوزه سئو جز حرفه ای ها محسوب می شود، باید اطلاعات و دانش کاملی از بازاریابی را داشته باشد. برخی از تکنیک های بازاریابی می تواند اثرگذاری خوبی روی سئو سایت بگذارد. در تولید محتوای صفحات لندینگ، در صورتی که تکنیک های بازاریابی را ندانید، نمی توانید کاربران ورودی به صفحه را به مشتری تبدیل کنید.

بهترین مشاور سئو ایران و جهان قطعا دانش بالایی در زمینه بازاریابی به خصوص بازاریابی اینترنتی دارد. امیر قمصری با داشتن سال ها تجربه در حوزه وب می تواند خود را به عنوان یکی از اساتید حوزه بازاریابی اینترنتی نیز معرفی کند و همیشه در مشاوره های خود، به کاربران درباره چگونگی تبدیل کاربر عادی به مشتری نیز نکاتی را به کارفرمایان، توضیح می دهد.

✔️ ارائه مشاوره های غیرحضوری

یکی از متداول ترین روش های ارائه مشاوره به افراد، روش های غیرحضوری است که اکنون بیشتر از روش های حضوری باب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. مشاوره تلفنی سئو نیز امروزه با تقاضای بیشتری روبرو شده است. یک مشاور سئو با تجربه باید بتواند به بهترین شکل ممکن به صورت غیرحضوری و یا با تلفن، مشاوره ای جامع به شما برای توسعه سایت ارائه دهد.

یک مشاوره تلفنی سئو معمولا با هماهنگی های قبلی انجام شده و متخصص سئو که قصد ارائه مشاوره را دارد، سایت و حوزه کاری فرد را بررسی کرده و نکات و مواردی قابل ذکر را آماده سازی و به صورت غیرحضوری به فرد مشاوره گیرنده، ارائه می دهد.

 

🔴 یک مشاور سئو چه وظایفی دارد؟

یک مشاور سئو سایت که در جلسه مشاوره سئو سایت در حال ارائه نکات مشاوره ای است

وظایف و کارهایی که یک مشاور سئو باید انجام دهد، تا حدودی پیچیده هستند و یک بخش گسترده از بازاریابی آنلاین را در بر می گیرند. بهتر است بدانید که هدف اصلی از برگزاری یک جلسه مشاوره بهینه سازی سایت، باید این باشد که رتبه آن سایت مورد نظر در گوگل بیشتر شده و به دنبال آن، فروش افزایش پیدا کند.

هر شرکت مشاور سئو سایت باید هدفش این باشد که فروش محصولات یا خدمات برند شما را با هر شرایطی که وجود دارد، بیشتر کند. حال که کلیت وظایف یک مشاور SEO را فهمیده اید، وقت آن است که با جزئیات کار نیز بیشتر آشنا شوید.

1- درک اهداف بازاریابی مشتری خود

یک مشاوره سئو حرفه ای باید اهداف بازاریابی و فعالیت سایت مشتری خود را به خوبی بفهمد؛ علاوه بر این، باید بداند که به طور کلی کسب و کار مراجعش، به چه چیزی می پردازد و رقیبان او چه اهدافی را برای خود تعیین کرده اند.

اهداف بازاریابی باید قابل اندازه گیری با ابزارها، واقع گرایانه و دست یافتنی باشند.

2- بهینه سازی صفحات وب

کسی که می خواهد به شما مشاوره بدهد، طبیعتا باید بر روی تمام عناصر بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت مسلط بوده و یک رزومه برای ارائه به شما از موفقیت هایش در این زمینه ارائه کند (چه رزومه ای از وب سایتش بهتر؟). یک مشاوره آنلاین سئو معمولا لیستی بلند بالا از وب سایت های رنک یک خود را قبل از پرزنت کردن مشتری آماده سازی کرده و به شما نشان خواهد داد.

امیر قمصری با راه اندازی وب سایت نیوسئو و به ثمر رساندن آن به همراه تیم خود، رزومه ای عالی برای ارائه به متقاضیان دارد. کسانی که درخواست یک مشاوره سئو حرفه ای را دارند، تنها کافی است که در گوگل در مورد تیم نیوسئو جستجو کنند.

3- تحقیق کلمات کلیدی و آنالیز آن ها

کسی که بخواهد به شما مشاوره سئو سایت بدهد، باید بتواند کلمه کلیدی اصلی هر وب سایت را شناسایی کند. شخصی که در حکم یک مشاور سئو است باید به شما استراتژی ای ارائه کند که چگونه می توانید بهترین کلمه کلیدی را برای وب سایت خود انتخاب کنید. این شخص باید بتواند علاوه بر شناسایی کلمه کلیدی اصلی، کلماتی که در کنار آن باید بر روی بهینه سازی شان کار کنید را به شما ارائه دهد یا حداقل بهترین روش برای پیدا کردن آن ها را آموزش دهد.

یکی از مشکلاتی که معمولا در مشاوره های امیر قمصری دیده می شود، اشتباه وبمسترها در انتخاب کلمه کلیدی سایتشان است و او همواره در تلاش است تا به افراد کمک کند تا بهترین اقدام را در این زمینه داشته باشند.

4- نقشه راه کلمات کلیدی

شما می توانید در جلسه با مشاور حرفه ای سئو این مسئله را بیان کنید که مشاور، یک نقشه کلی برای تحقیق، به کارگیری و بروز رسانی سیستم کلمات کلیدی مورد استفاده شما در سایتتان را ارائه کند. خوبی این روش این است که شما برای همیشه می دانید که دقیقا چه کاری در زمینه تحقیق عبارات کلیدی انجام دهید.

البته دقت داشته باشید این نقشه راه که ازش می کنیم، باید هر چند وقت یکبار بروز شود. به این دلیل که الگوریتم های رتبه بندی گوگل ممکن است که تغییر کنند؛ در نتیجه طبیعی است که این نقشه راه کلمات کلیدی هم باید تغییر کند. معمولا مشاور های سئو سایت بهترین افراد برای تطابق نقشه راه شما با بروزترین الگوریتم های گوگل هستند.

5- توانایی تشخیص صفحات برتر یک سایت

یک مشاور سئو باید بتواند در جلسه مشاوره تلفنی یا حضوری خود، با یک بررسی ساده بر اساس تجربه اش متوجه بشود که کدام صفحات یک سایت از ارزش بالاتری برخوردار هستند و کدام صاحب سایت موردنظر، باید تمرکزش را بیشتر بر روی کدام صفحات قرار بدهد.

امیر قمصری به دلیل مهارت و دانشش در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، توانسته است با وب سایت های بسیار زیادی تعامل داشته باشد. همین موضوع سبب می شود تا این فرد در مشاوره سئو خود در سریع ترین زمان ممکن، تشخیص بدهد که شما برای موفقیت در زمینه بهینه سازی سایتتان، به چه فاکتورهایی نیاز دارید و چه صفحاتی از سایت شما ارزش بیشتری برای تمرکز دارند.

6- تمرکز بر روی تجربه کاربری برای افزایش نرخ تعامل

کسی که کار مشاوره برای بهینه سازی سایت را انجام می دهد باید بداند که تمرکز بر روی تجربه کاربری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  حال این تجربه کاربری اصول و زیرشاخه های متعددی دارد که همه آن ها باید طبق آخرین بروز رسانی های الگوریتم رتبه بندی موتور جستجوی گوگل، پیاده سازی شوند.

فشرده سازی فایل ها برای بهبود سرعت سایت، استفاده از متدهایی که ماندگاری کاربر در سایت افزایش پیدا کند، استراتژی استفاده از فایل های تصویری و … همه از مواردی هستند که باید در جلسه مشاوره سئو به آن ها پرداخته شود و شخص مشاور باید در مورد آن ها اطلاعات کاملی داشته باشد.

7- توانایی شناسایی مشکلات سئو فنی و رفع آن ها

کنیبالیزیشن، خطاهای 404، ریدایرکت های 301 و 302، مشکلات کراول شدن سایت توسط خزنده گوگل، لینک های شکسته، خطاهای سرور، محتوای تکراری، نقشه سایت نامناسب، نبود تگ های alt، ساختار ضعیف URLs، فشرده نبودن css ها و js ها و … همگی جزو مواردی هستند که یک مشاور SEO باید تسلط کاملی بر روی آن ها داشته باشد.

این مسئله بسیار مهم است؛ چراکه اگر یک مشاور فرضا نداند که عدم فشرده سازی فایل های css و js چه مشکلاتی برای سرعت سایت به وجود می آورند، ممکن است راهنمایی های اشتباهی به شما بکند و در نهایت وضعیت سئو سایتتان به جای بهبود، روند کاهشی داشته باشد.

8- سئو محلی و نشانه گذاری های اسکیما

فرد مشاور باید توانایی این را داشته باشد که کمپین های بازاریابی سئو محلی را راه اندازی کند. Google My Business profile، Google Maps listing و … از جمله مواردی هستند که مشاور سئو باید بر آن ها تسلط داشته باشد.

بسیاری از وب سایت ها، تنها هدفشان این است که که فروش محلی آن ها افزایش پیدا کند؛ بنابراین فردی که نتواند در این زمینه به افراد کمک کند، نباید خود را متخصص سئو سایت به شمار بیاورد. الگوریتم کبوتر گوگل یکی از بروز رسانی هایی است که ایم موتور جستجو تنها برای بهبود سئو محلی آن را پیاده سازی کرد.

9- تحلیل سریع وب سایت ها

فردی که عنوان مشاوره سئو دارد، باید بتواند در سریع ترین زمان ممکن، یک شمای کلی از وضعیت سئو وب سایت مدنظر در اختیار قرار دهد. حال این گزارش می خواهد با استفاده از ابزارهای آنلاین موجود باشد یا برحسب تجربه. مهم این است که اطلاعاتی گسترده در زمانی فشرده بتواند ارائه کند.

دقت داشته باشید که این شمای کلی، نباید محدود به چند فاکتور ساده باشد که هر فردی که کمی سئو کار کرده است، می تواند چشم بسته آن ها را شناسایی کند. هنر مشاور باید این باشد که خطاها و ایرادهای عمیق را سریعا متوجه بشود.

10- تسلط بر شناسایی و تحلیل رقبای واقعی

ابزارهای زیادی برای تحلیل رقبا وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید؛ اما این ابزارها نمی توانند اطلاعات رقابتی را به صورت تمام و کمال در اختیارتان قرار دهند! در اینجاست که شما نیاز پیدا می کنید تا یک متخصص و کارشناس سئو در این زمینه، به شما نکاتی را ارائه دهد. این را بدانید که یک مشاور تلفنی سئو همیشه قبل از شروع مکالمه، تمامی رقبای شما را باید بررسی کند و در زمان مشاوره به طور کامل شما را از استراتژی کلی سئو سایت های رقیب، آگاه سازد.

امیر قمصری با تجربه 18 ساله خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ به وب سایت های زیادی کمک کرده است تا رقبای خود و وجه تمایزشان را به خوبی بشناسند و نقاط صعف وب سایت خود را با این ترفند، بهبود بخشند.

11- فن بیان مناسب

ممکن است فردی دانش و علم بسیار خوبی در یک زمینه داشته باشد؛ اما وقتی فن بیان و قدرت توضیح دادن دانشش را نداشته باشد، چطور می تواند به دیگران کمک کند؟ معمولا یک مشاوره حرفه ای سئو تسلط کامل به بیان و ارتباط با مشتریان را خواهد داشت.

این مسئله در مورد سئو و مشاوره دادن در زمینه سئو نیز صدق می کند؛ در جلسه مشاوره سئو چه حضوری یا غیرحضوری، فرد متخصص باید فن بیان مشکلات و ارائه راه حل را داشته باشد.

12- توانایی ارائه راهکارهایی برای افزایش فروش

یکی از مهم ترین وظایف یک مشاور سئو این است که در کنار ارائه راهکارهای فنی در خصوص بهبود سئو سایت شما، راهکارهایی نیز برای افزایش فروش به شما ارائه کند. البته کمتری کسی در جلسه مشاوره سئو سایت به این مورد می پردازد، اما یک مشاور خوب باید بتواند راهکارهایی را برای فروش بیشتر به شما پیشنهاد دهد.

معمولا در جلسه مشاوره سئو، فرد مشاور با توجه به تجربه خود در سئو سایت های مختلف، راهکارهایی به شما ارائه می کند که بتوانید از طریق صفحات لندینگ سایت خود، فروش بیشتری را تجربه کنید.

🔴 در جلسه مشاوره سئو سایت چه مواردی بررسی می شود؟

قطعا برای همه شما این پرسش ایجاد شده که در جلسه مشاوره تلفنی سئو یا مشاوره حضوری، چه مباحثی بررسی می شود یا چه موضوعاتی را قبل از جلسه باید آماده کنید تا با مشاور در میان بگذارید. در ادامه مواردی که در این جلسه بررسی می شود را برای شما شرح می دهیم.

1- تحلیل وضعیت فعلی سئو سایت

یک مشاوره سئو سایت در ابتدا سعی می کند که وضعیت فعلی سئو سایت شما را بررسی و تحلیل کند. این ممکن است ساعت ها طول بکشد، به همین خاطر معمولا زمانی که شما برای یک جلسه مشاوره تلفنی سئو یا حتی حضوری هماهنگ می کنید، منشی مجموعه، آدرس سایت شما را گرفته و به مشاور منتقل می کند تا سایت شما قبل از جلسه تحلیل و بررسی شود.

این تحلیل و بررسی معمولا با ابزارها و راهکارهای مختلفی انجام می شود.

تحلیل وضعیت فعلی سئو سایت شما شامل تسک های زیر است:

  1. بررسی سورس سایت و سرعت بارگزاری صفحات
  2. بررسی سئو داخلی، متا تگ ها، آدرس صفحات و…
  3. بررسی کلی بک لینک ها، انکرتکست های استفاده شده و نوع بک لینک ها
  4. بررسی محتواهای صفحات و وضعیت سئو محتوا
  5. بررسی بخش های تکنیکالی سئو مانند وضعیت خطاها در ابزار سرچ کنسول، کد خطاهای 404، 301 و…

2- شناسایی مشکلات سئو و ارائه راهکار

قبل از شروع جلسه مشاوره سئو سایت همان طور که گفتیم، سئو سایت شما به طور کامل بررسی می شود. در این بررسی انجام گرفته، معمولا تمامی خطاها مشخص شده و به صورت لیست شده در جلسه مشاوره به کارفرما ارائه می شود. البته معمولا کاربران نیز قبل از جلسه مشاوره، تمامی خطاها و چالش های خود را یادداشت می کند، اما با این وجود این وظیفه مشاور سئو است که در بررسی سئو سایت شما، عیب یابی را به طور کامل انجام دهد.

3- پرسش و پاسخ با صاحب کسب و کار

ما قبل از شروع جلسه طی هماهنگی هایی که از قبل، انجام گرفته است، سوالاتی را آماده سازی کرده و برای شما ارسال می کنیم. شما موظف هستید که قبل از شروع جلسه مشاوره پاسخ حدودی خود را برای آن سوالات آماده کنید و قبل از شروع جلسه برای مشاور، ارسال کنید. مشاور با بررسی سوالات راهکارهایی را در نظر می گیرد تا جلسه مشاوره سئو، با بازدهی خوبی انجام شود.

به عنوان مثال برخی از مهم ترین سوالاتی که شما قبل از شروع جلسه مشاوره باید پاسخ دهید، موارد زیر هستند:

  1. چه اقداماتی را به عنوان سئو برای سایت خود انجام داده اید؟
  2. مهم ترین مسئله شما در سئو چیست؟
  3. فکر می کنید بزرگترین مشکل سایت شما از لحاظ سئو چیست؟
  4. چقدر قصد دارید برای محتوای سایت خود، هزینه کنید؟ تصورتان از محتوا چیست؟

اینها برخی از سوالات کلی است که معمولا ما از تمامی مدیران کسب و کارها می پرسیم تا در جلسه مشاوره، بتوانیم بهترین راهکارها را متناسب با نیاز شما، ارائه کنیم.

4- تعیین اهداف و انتظارات از سایت

تعیین هدف و انتظاری که شما از سایت دارید، موضوع مهمی است که ما معمولا در قالب سوال، در جلسه مشاوره seo با شما مطرح می کنیم. حتما روی این موضوع تمرکز کنید تا پاسخ درستی را در جلسه به مشاور ارائه کنید. برای اجرای بهتر سئو باید هدف گذاری کنید. یک مشاور سئو نیز با توجه به هدف شما، راهکارهایی ارائه می دهد که باعث بهبود سئو سایتتان می شود.

5- تحقیق کلمات کلیدی

یکی از تسک های معمولا قبل یا بعد از جلسه مشاوره seo انجام می شود، تحقیق کلمات کلیدی است. یک مشاور باید بدانید که مخاطبان هدف شما، در گوگل به دنبال چه چیزی هستند و شما به عنوان فردی که قصد دارید، تولید محتوای سایت خود را پرقدرت‌تر از قبل، شروع کنید، باید بدانید که بهتر است روی چه موضوعاتی تمرکز کنید.

در نتیجه انجام تحقیق کلمات کلیدی یا معمولا قبل از جلسه مشاوره انجام می شود و یا در حین جلسه، مشاور این کار با ابزار انجام داده تا در حین صحبت ها، از نتیجه های بدست آمده، استفاده کند.

6- بررسی سئو خارجی

یکی دیگر از موارد مهمی که در جلسه مشاوره بررسی و در مورد آن صحبت می شود، اقداماتی است که به عنوان سئو خارجی یا off-page برای وب سایت شما، انجام شده است. مشاور از جهات مختلف این موضوع را بررسی و در این مورد نظر کارشناسی خود را اعلام می کند. بدیهی ترین کاری که در جلسه مشاوره انجام می شود، بررسی بک لینک های سایت است.

معمولا در کنار بررسی بک لینک های سایت شما، بک لینک های رقبای شما نیز بررسی شده و درباره این موضوع نکاتی را به شما شرح می دهند.


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


چه مهارت هایی برای انجام سئو نیاز است؟

8 مهارت برتر که در هنگام استخدام سئوکارها بررسی می شود:

  • تفکر انتقادی
  • توانایی صحبت کردن و نوشتن
  • مهارت های فنی و برنامه نویسی
  • مهارت های شبکه های اجتماعی
  • مهارت های تحلیل داده ها
  • مهارت های کار با اکسل
  • با انگیزه و سازش پذیری بالا
  • شوخ طبعی
چگونه می توانم کارشناس سئو شوم؟

10 گام برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو:

  • درک اساس کار کردن موتورهای جستجو
  • درک کامل مفاهیم ابتدایی بازاریابی موتورهای جستجو
  • درک معنای واقعی و صحیح سئو
  • انتخاب یک دوره عالی برای آموزش سئو
  • آگاهی از تغییرات همیشگی سئو
  • انتخاب و آشنایی با ابزار برتر سئو
  • تمرین، تمرین، تمرین
  • پیاده سازی تخصص بر روی یک پروژه
  • صبور بودن
  • دنبال کردن نکات کارشناسان ارشد سئو دنیا
آیا یادگیری سئو آسان است؟

در ابتدا یادگیری سئو برای مبتدیان سخت به نظر می رسد، اما سئو سایت اغلب به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین شناخته می شود؛ زیرا به لحاظ تئوری شما می توانید همه کارها را خودتان انجام دهید. در سئو هیچ جادو، تکنیک عجیب، فوت کوزه گری و رمز و رازی وجود ندارد.

آخرین تکنیک های سئو چیست؟
  • سایت خود را برای جستجوی صوتی آماده کنید.
  • سرعت سایت خود را بالا ببرید.
  • از هوش مصنوعی (AI) استفاده کنید.
  • صفحات موبایلی خود را بهبود بخشید.
  • روی نتایج تخصصی تر بیشتر تمرکز کنید.
  • استراتژی سئو خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهید.
  • تاثیر بلاک چین بر سئو را درک کنید.
  • سئو فنی یا تکنیکال سئو خود را بهبود بخشید.
چگونه می توانم در منزل سئو را آغاز کنم؟
  • در مورد دامنه و هاستینگ خود تصمیم بگیرید. من به شخصه استفاده از هاستینگ های قدرتمند اشتراکی را توصیه می کنم.
  • وردپرس را بر روی هاست خود نصب کنید.
  • سایت خود را برای بازدیدکنندگان بهینه کنید.
  • سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.