مثلث قدرت در فروش و خرده فروشی

اطلاعات فروشنده,جذب مشتری,خرده فروشی

مثلث قدرت فروش و خرده فروشی

1- ایمان

2- ابتکار

3- اطلاعات

قلب تپنده این مثلث : برنامه ریزی

هر فردی که این قاعده ها را انجام دهد به راحتی می تواند به هر میزان که می خواهد فروش داشته باشد.

1- انتقال حس لذت استفاده از محصول (ایمان)

2- کنار گذاشتن روش های قدیمی (ابتکار)

3- اطلاعات شیوه مصرف، نوع مصرف، قیمت و خصوصیات کالای خود را بدانید

همه ی 3 مورد بالا بر پایه ی پیش بینی و برنامه ریزی است و البته به نظر امیر قمصری امروزه اطلاعات فروشنده درمورد چیزی که به فروش می رساند، بیشترین تأثیر را در جذب مشتری دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود