
مثلث قدرت فروش و خرده فروشی
1- ایمان
2- ابتکار
3- اطلاعات
قلب تپنده این مثلث : برنامه ریزی
هر فردی که این قاعده ها را انجام دهد به راحتی می تواند به هر میزان که می خواهد فروش داشته باشد.
1- انتقال حس لذت استفاده از محصول (ایمان)
2- کنار گذاشتن روش های قدیمی (ابتکار)
3- اطلاعات شیوه مصرف، نوع مصرف، قیمت و خصوصیات کالای خود را بدانید
همه ی 3 مورد بالا بر پایه ی پیش بینی و برنامه ریزی است و البته به نظر امیر قمصری امروزه اطلاعات فروشنده درمورد چیزی که به فروش می رساند، بیشترین تأثیر را در جذب مشتری دارد.