
خود را با چیزی غیر از قیمت، از رقبایتان متمایز کنید …
رموز هفتگانه ی ایجاد تمایز از این قرار هستند و می بینیم که قیمت محصول در این فهرست جایی ندارد:
۱- نام شما.
۲- پرسش های شما.
۳- راهکارهای پیشنهادی شما.
۴- خلاقیت شما.
۵- نحوه ی معرفی محصولمان.
۶- ارزش های اخلاقی که در شما می بینند.
۷- توانایی شما در ارائه چیزی بسیار فراتر و کاملتر از آنچه در تصور مشتری می گنجد.
حتما شما هم تأیید می کنید که اگر ما چیزی ارزشمندتر از رقبایمان برای عرضه نداشته باشیم، مشتری را فقط می توان با قیمت پایین راضی کرد و این یعنی معامله با سود ناچیز!
همیشه یک رابطه دو طرفه بین فروشنده و خریدار وجود دارد:
در واقع منابع و منافع بین این دو رد و بدل می شوند.
فروشنده دوست دارد به تعهد مشتری و پول او دست یابد و در عوض مشتری به کسب احترام و ارزش ناشی از دریافت کالا علاقه مند است.
بجای شغل به دنبال مشتری باشید.
اگر بتوانیم محصولی ارائه کنیم که خواهان داشته باشد، از بیکاری نجات پیدا می کنیم.
امیر قمصری اگر جای شما بود این جمله را همین الان آنقدر می خواند که به باورم تبدیل شود و آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند به دوستانش هم می داد.
دوستان عزیزم لطفا هدف هایمان را محدود نکنیم، سعی کنیم اهداف بلند مدت داشته باشیم. همیشه تصور کنیم که دوست داریم 5 سال بعد زندگیمان چگونه باشد؟ 10 سال بعد چطور؟!
امیر قمصری معتقد است بیش از 80% موفقیت های مادی اش به برنامه ریزی برمیگردد. برنامه ریزی که 5 سال آینده را پیش بینی کرده و اکثریت آن ها به فعلیت تبدیل شده است. شاید روز اول برای شما هم سخت باشد که برنامه ریزی کنید طی 5 سال سرمایه خود را 70 برابر کنید، اما این قطعا “فقط”سخت است نه بعید. پس مثل خیلی آدمهای دیگر شما هم می توانید!
شکست خوردن در هر کاری، جزء بدیهی فرایند یادگیری می باشد. هیچ والدینی بعد از تماشای زمین خوردن بچه های تازه راه افتاده ی خود نگفته اند: “خب، فکر کنم نمی تونه راه بره.” پس چرا باید چنین نگرش منفی ای داشته باشید؟