نکاتی برای افزایش کاریزما و بهبود ارتباطات

افزایش کاریزما,برقراری ارتباط,برقراری ارتباط با دیگران

نکاتی برای افزایش کاریزما و بهبود ارتباطات سازمانی

۱- افراد تمایل دارند با کسانی کار کنن که دوست آنها هستند. پس جوری رفتار نماییم که با ما دوست باشند. مودب و صبور باشیم.

۲- مردم جذب افرادی می شوند که سر حرفشان می ایستند. یعنی اگر قولی به آنها می دهیم، دقیقاً چیزی را که گفته ایم، انجام دهیم. آن را در همان زمان که گفته ایم یا حتی زودتر به اتمام برسانیم.

۳- مردم به افراد خوش قلب اعتماد می کنند. وقتی به آنها توصیه ای می کنیم که به آنها بیشتر از خودمان سود می رسانیم، به خوش قلبی مان ایمان می آورند.

۴- افراد تمایل دارند با آدم هایی کار کنند که در کارشان متخصص هستند. بنابر این اول از همه احتیاج داریم تا در زمینه ی فعالیت مان از طریق تمرین، تحقیق، تعلیم، آموزش و مطالعه تخصص پیدا کنیم.

۵- افراد دوست دارند که سرمایه شان را در اختیار آدم های صادق، با اخلاق و درست قرار دهند. پس در مطالب بازاریابی مان اصلاً به آنها دروغ نگوییم.

۶- افراد به اشخاصی گرایش پیدا می کنند که از نظر ظاهری، گیرا بوده و یا حداقل زننده نباشند پس همیشه مرتب و آراسته باشیم.

۷- افراد با آنهایی که واقعی به نظر بیایند راحت تر هستند. بهترین راه برای نشان دادن این که آدم عادی هستیم این است که صمیمی و دوستانه رفتار نماییم و علاقه مان را به بقیه نشان دهیم.

۸- افراد به افرادی که به آنها گوش می دهند و توجه می کنند، جواب میدهند. این کلیشه ی قدیمی یادمان نرود: ما دو گوش داریم و یک دهان.

۹- افراد کنار کسانی که مثل خودشان باشند، احساس راحتی خواهند کرد. رمز این کار این است که یک مورد مشترک بین خودمان پیدا کنیم. بعد، از همان برای برقراری ارتباط استفاده نماییم.

۱۰- افراد جذب افراد فروتن می شوند. پس خودستایی نکنیم.

۱۱- افراد تحت تأثیر اشخاصی قرار خواهند گرفت که پرمشغله به نظر می رسند، پس هیچ زمان از کسادی بازارمان نگوییم.

۱۲- افراد تمایل دارند افرادی مفید دور برشان باشند. افرادی که با آنها زندگی شان راحت تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود