ضروری

راهکارهای فروش موفق – قسمت اول

استراتژی فروش موفق,ایده های فروش,تکنیکهای فروش

لطفا با سرمایه گذاران ملاقات کنید!

بسیاری از سرمایه گذاران، به ویژه جوان ترهایی که بالاجبار باید معاملات جدیدی داشته باشند، سالانه به صدها رویداد مختلف می‌ روند.
از جمله زمان فروش در رستوران ‌ها، همایش و کنفرانس‎ ها، نمایشگاه ‌های ارائه‌ نسخه ‌های آزمایشی محصولات و جشن‌ های فارغ ‌التحصیلان.

راه هایی برای پیدا کردن این رویدادها پیدا کنیم و کاری کنیم دعوت شویم و سپس یاد بگیریم چگونه از رویدادهای شبکه ای به بهترین نحو استفاده کنیم.
خود را به صورت مفصل معرفی کنیم و جملاتی کوتاه اما جذاب برای گفتن درباره‌ خودمان داشته باشیم. سوال های خوب بپرسیم و سپس راهی برای پیگیری پیدا کنیم.

اگر بدانید که امیر قمصری زمانی که هنوز سرمایه اش حتی دو برابر هم نشده بود چه برسد به هفتاد برابر، در همایشی شرکت کرد و از دهان مرد سال 2014 تجارت الکترونیک اروپا یک جمله یادداشت کرد و با به کار بردن صحیح آن در سایت و بیزینس خود و توسعه اهدافش حول آن جمله، زندگیش را دگرگون کرد، باز هم به همایش ها نمی روید ؟!!!!!!!!! (البته انتخاب همایش کاربردی هم بسیار اهمیت دارد)

آن جمله این بود: چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی همواره خودتان را به جای مشتریتان بگذارید ! (به همین سادگی)

تکنیک بوم رنگ …

بوم رنگ تکنیک برگرداندن و تغییر جهت دادن هر نکته یا اعتراض مشتری به دلیلی برای انتخاب و خرید کالا است.
مثلا:
خانم خریدار: من چاق و کوتاه هستم. این کفش بدون پاشنه به درد من نمیخورد.
فروشنده: دقیقاً به همین علت که وزن شما زیاد است، کفش پاشنه کوتاه را برای شما پیشنهاد کردم تا در راه رفتن مشکلی نداشته باشید.

3 نظر در مورد مقاله “ راهکارهای فروش موفق – قسمت اول ” ثبت شده است
  1. پرنیا سماواتی

    با عرض سلام. من یه مدیر فروش موفق هستم. و در مورد زمانی که کارم رو از یه بازاریابی ساده شروع کردم براتون میگم. فقط به خودتون اعتماد کنید و مطمئن باشید که شما میتونید. کتاب های زبان بدن رو حتما مطالعه کنید و اگر به گفته ای که در متن اومده توجه کنید کارتون همیشه بهترین میشه. جذاب ترین و کوتاه ترین جملات رو انتخاب کنید چرا که شما زمان زیادی ندارید تا یک نفر مجذوب خواسته شما بشه.
    موفق باشید …


  2. نامی 18 ساله

    ممنون از مقاله
    ولی خیلی خوب می شد اگر یه مشاوره تلفنی و یا حتی حضوری میداشتین
    چون من عاااشق بازاریابیم ولی
    فکر میکنم که همش نمیتونم


  3. L.A man

    این تکنیک بومرنگ عجب چیز خارق العادیه!
    فقط نکته این هست که باید سرزبون داشته باشی و همیشه ی حرفی تو آستینت باشه تا در جواب مشتری بگی و قانع بشه!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود