موفقیت در کار و زندگی با تلاش و کوشش

success-in-work-and-life1

دوستان عزیزم به یاد داشته باشید خداوندی که بدون اجازه اش برگی از درختی نمی افتد، حتی برای ثانیه ای شما را فراموش نمی کند. هر اتفاقی که در زندگی ما می افتد قطعاً براساس حکمت اوست. تسلیم او باشید و بدانید او قول داده است: اگر کسی از من بخواهد به او خواهم داد.

یک سواااااااااااااااال ….. چه قولی بالاتر از قول خدا ؟!!!!!!!!!!
استیو جابز : اخراج شدن از اپل بهترین اتفاق در طول زندگیم بود. آن اتفاق سبب شد تا من وارد خلاقانه‌ ترین دوران زندگیم شوم!
همین الان به خودت بگو من می تواااااانم. برای کسب و کار خود ایده ای در نظر بگیر و شروع به تحلیل آن کن.
ابتدای روزی که من به سوی بهترین دوران پیشرفت زندگیم (سئو) رهنمود شدم زمانی بود که ظرف مدت زمان 8 ساعت تمام کسب و کار اینترنتی من از بین رفت!

سایتی که نتیجه سالها تلاش من بود در طی یک شب از بین رفت. نه تنها جا نزدم بلکه بلافاصله چیزی بهم گفت: تو بهترینی. یک بار تونستی و باز هم می تونی …
تو هم می تونی. تو هم بهترینی. بهت قول میدم …

working on results 

نکته مهم: هنر انسان‌ های بزرگ این است که هرگز به دشواری‌ های کار فکر نمی‌ کنند، بلکه به عظمت آنچه خواهند یافت می‌ اندیشند!
حتماً شنیده اید که می گویند بافنده فرش یا برنامه نویس یا مهم تر از همه نقاش، همه ساعتها و روزهایی که به شدت سختی می کشد را به شوق خلق یک اثر تحمل می کند و لحظه ای که اثر او خلق شد، بااااااااااااااااور کنید تمام خستگی راه از تنش بیرون می شود.
برای به دست آوردن ثروت باید سخت تلاش کرد. حواستان باشد که ثروت فقط پول داشتن نیست …

2 نظر در مورد مقاله “ موفقیت در کار و زندگی با تلاش و کوشش ” ثبت شده است
  1. سعادت

    من به شخصه سخت تلاش کردن و خواستن رو یک بار امتحان کردم. من به شخصه برای حرفه ای که در آن فعال هستم نیاز بود که تایپ کردن رو یاد بگیرم. زمانی این خواسته مطرح شد اول خیلی برام سخت بود و یک سره این فکر تو ذهنم بود که من نزدیک به سه دهه زندگی کردم و چند بار می خواستم یاد بگیرم نشد و باز هم نمی شه. اما بعد از اون شروع کردم این افکار منفی رو کنار گذاشتم و سخت تلاش کردم و تمرین و تکرار کردم تا اینکه بلاخره تونستم تایپ کردن رو اون هم به صورت حرفه ای یاد بگیرم. پس به همه دوستان باید بگم که تلاش کنید و نا امید نشید چون حتما می تونید به خواستتون برسید.


  2. شاداب

    من به شخصه با صحبت های شما موافقم. چون اگر انسان هزار و یک هنر یا استعداد هم داشته باشه اما فقط از اونها صحبت کنه و کاری برای بکار گیری آنها نکنه، به هیچ جا نخواهد رسید. سخت تلاش کردن، نا امید نشدن و توکل به خدا انسان رو به جایی می رسونه که حتی خودشم فکر نمی کرده به همچین جایگاهی برسه.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود