
استراتژی های استفاده شده اکثر کارآفرینان موفق جهان
در فضای کسب و کار امروز که دائما در حال تغییر است کارآفرین به راحتی امکان شکست برایش وجود دارد. برای موفقیت در بازار کسب و کار پر از آشوب امروزی باید روی اهداف کسب و کار خود متمرکز بمانیم.
بنابراین حتی با وجود استراتژی های داخلی کسب و کار هرکارآفرینی باید این شش استراتژی را برای هموار کردن مسیر موفقیت انجام دهد.
- بررسی رقبا
- حفظ پول نقد صرف نظر از وضعیت خوب یا بد کسب و کار
- جستجو برای محصولات و خدمات جدید
- وارد نشدن به بازارهای بزرگ در ابتدای مسیر
- گوش کردن به بازخورد مشتری و سازگاری
- پاسخ به تغییرات