6 استراتژی مورد نیار کارآفرینان در بازاریابی

استراتژی کارآفرینانه,استراتژی های کارآفرینانه,بازاریابی محتوا حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 3 امتیاز : 5]

برند سازی شخصی

تجارت های پیشرو می‌ توانند حجم بالایی از سرعت، چابکی و حرکت را، توسط کارآفرینانی که آنها را رهبری می‌ کنند، تولید کنند. برند‌سازی شخصی قبل از برند‌سازی شرکت به شما فرصت ساختن تصویر شخصی و قابل اعتماد‌تری جهت ترویج نام تجاریتان می‌ دهد.

اگر مایل به ترویج بهتر تصویر شخصی و قابل اعتماد نام تجاریتان هستید، برندسازی شخصی را قبل از برندسازی شرکت، در دستور کارتان قرار دهید.

برند‌سازی شخصی به شما قدرت بیشتری برای برقراری ارتباط با دیگران، تعامل پویا و شخصیت بخشیدن به دیگر سازمانتان که برند مشهوری ندارد، می‌دهد.

در نظر داشته باشید که ساخت برند شخصی، به سرمایه گذاری زمانی زیادی برای جلب اعتماد دیگران نیاز دارد اما از نظر مالی رایگان می باشد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بسته به اینکه چگونه استراتژی خود را شکل می‌ دهید، دارای مدل های متفاوتی است و قادر است تعدادی از اهداف مختلف را دنبال کند. برای نمونه، شما می‌ توانید از مقالات سفید، کتاب‌ های الکترونیکی و دیگر محتواهای طولانی برای جذب کاربران استفاده کنید و یا با راه اندازی وبلاگ در سایت خود، برای جذب ترافیک ورودی بیشتر بهره ببرید.

همچنین می‌ توانید از محتوا به عنوان شکلی از کمک، مشکل‌ گشایی و یا ترکیبی از برنامه‌ های کاربردی استفاده کنید. بازاریابی محتوا به طور فوق العاده‌ ای متنوع و مفید است و در این صورت، مشتریان شما انتظار دارند که حداقل برخی از این محتواهای جذاب را برای آنها نیز داشته باشید.

بهینه‌ سازی موتور جستجو ( SEO )

سئو ( SEO ) استراتژی خاصی است که ما برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل و بالطبع آن، کسب بازدید بیشتر استفاده میکنیم، بنابراین شما ترافیک بیشتری از جستجوی افراد برای محصولات یا خدماتی که ارائه می‌ دهید، دارید. غالب رتبه‌ بندی موقعیت شما در نتایج جستجوها، از ساختار فنی سایت و استراتژی توسعه محتوای در حال انجام شما، ناشی می‌ شود.

بنابراین، اگر شما تا به حال در حال ایجاد منظم محتوای جدید بوده‌اید و نکات مربوط به بهینه سازی را رعایت کرده اید، گام مهمی در جهت کسب رتبه های بی نظیر در موتورهای جستجو و برند کردن سایت خود برداشته اید، اما اگر اطمینان دارید که سایت شما به درستی ایندکس نمی‌ شود، ارزش سرمایه گذاری اضافی را دارد.

استراتژی کارآفرینانه,استراتژی های کارآفرینانه,بازاریابی محتوا

بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی

بازاریابی شبکه ­های اجتماعی ممکن است راه سریع پولدار شدن نباشد، اما پتانسیل فوق العاده ای در ایجاد و پرورش مخاطبان شبکه‌ های اجتماعی دارد. باید بدانید در شروع این نوع کسب و کار، محتوای جذاب حرف اول را در جذب مخاطبین جدید می زند.

در اینجا، شما از طریق فعالیت همزمان در شبکه های اجتماعی برای به دست آوردن بازدید، کسب شهرت و ترافیک ورودی بیشتر تلاش می‌ کنید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی پتانسیل حیرت انگیزی برای نرخ بازگشت سرمایه ( ROI ) دارد، چرا که تقریبا محتاج به هیچ هزینه‌ ای برای اجرا نمی باشد. شما با جمع آوری پست الکترونیک مشتریان خود از راههای مختلف مانند ایجاد کمپین در سایت و شبکه های اجتماعی می توانید فعالیت خود را آغاز نمایید و فرصت های تجاری بی نظیری برای خود خلق کنید. از این به بعد حتی با ارسال یک خبرنامه محتوای ساده نیز می‌ توانید به جذب ترافیک بیشتر در سایت و نگه داشتن نام تجاری خود در بالاترین جایگاه ذهن مخاطبانتان، امیدوار باشید.

همانطور که از توضیحات بالا متوجه شدید، مزیت کلیدی مناسبی که در استراتژی‌ های آنلاین وجود دارد این است که : همه این استراتژی‌ ها در عین حال که با هم کار می‌ کنند، می‌ توانند به طور جداگانه نیز پیگیری شوند. در برخی از موارد هر یک از آنها می‌ توانند با سایر استراتژی‌ ها متصل و موجب تقویت یکدیگر شوند. اگر شما بتوانید با تکمیل کردن تلاش‌های خود در تمامی زمینه‌ های متعدد ذکر شده، همه آنها را دنبال‌ کنید، به بازده بالقوه بالاتری دست خواهید یافت و به این صورت می­ توانید بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان را رونق ببخشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *