فروش های مرتبط را جدی بگیرید

کالاهای مرتبط,کسب و کار,مشتریان جدید

فروشندگان و بازاریان عزیز، فروش های مرتبط را جدی بگیرید

سود حاصل ازفروش مرتبط بسیار بیشتر از فروش محصولات به مشتریان جدید است به همین منظور محصولات جدید را به مشتریان وفادار و علاقه مند توصیه نمایید.
یعنی وقتی مشتری قدیمی برای خرید جنسی به سراغتان آمد همواره پیشنهاد های دیگیری هم سو با جنس مورد نظرش داشته باشید.
مشتریان وفادار علاقه بیشتری برای خرید دارند چرا که می دانند محصولات مطابق میل شان است و از قبل به شرکت و یا فروشگاه تا حدودی اطمینان دارند به همین منظور فروش محصول به مشتری موجود هزینه کمتری دارد .چراکه بازاریابی کمتر، اعتبار سنجی کمتر نامه نگاری کمتر، و زمان کمتری می طلبد به علاوه مشتریان وفادار اغلب کمتر از مشتریان جدید نسبت به قیمت حساس هستند.

بنابراین لطفا همین الان به سراغ لیست مشتریان خود که از قبل تهیه کرده اید بروید و برای آنها محصولات و پیشنهادات ویژه ای در نظر بگیرید و سپس به آنها اطلاع رسانی کنید.

کالاهای مرتبط,کسب و کار,مشتریان جدید

فروشندگان و بازاریان عزیز از هر فرصتی برای شناسایی محصول و کسب و کار خود استفاده کنید

استفاده کردن از محتوا و بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی به نفع خود
راه‌ های زیادی نسبت به قبل برای معرفی محصول خود به مشتریان وجود دارد. اما بهترین بخش کدام است؟ همه‌ ی آنها رایگان هستند. شما می‌ توانید از شبکه‌ های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس، بلاگ، تلگرام خود، به عنوان یک مزیت استفاده کنید.
با ساختن یک رابطه با مشتریان از طریق این کانال‌ ها، شما می‌ توانید به مشتریان بیشتری نسبت قبل دسترسی داشته باشید.

برای این مهم هر لحظه که دیرتر اقدام کنید، قطعااا ضرر خواهید کرد …

3 نظر در مورد مقاله “ فروش های مرتبط را جدی بگیرید ” ثبت شده است
  1. ساسان

    سلام
    ممنون میشم راجع این نوع مقالات اطلاعات بیشتری در سایت خودتون بگذارید
    سپاس


  2. مرتضی علیزاده

    سلام
    چطور میشه از فروشهای مرتبط بازاریابی مستقیم انجام داد؟
    سپاس


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      منظور شما از بازاریابی مستقیم چیست ؟!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود