مراحل شروع یک کسب و کار جدید

ایده کسب و کار,راه اندازی کسب و کار,شروع یک کسب و کار

نکات اولیه راه اندازی کسب و کار جدید

در آغاز هر کسب و کار باید اطلاعات صحیح و قابل اعتمادی در مورد مشتریان احتمالی خود پیدا کنیم. 

برای تشخیص سودآوری و اطمینان از فروش کالا قیمت کالای خود را با قیمت رقبا بسنجیم. اگر سود قابل قبولی نداریم، یا نقشه را عوض کنیم و یا هزینه ها را بازنگری کنیم.

تحقیقات اولیه: شامل شناسایی نیاز مشتری، نحوه تأمین نیاز مشتری، شناسایی رقبای موجود و آمیخته بازاریابی آنها و ایجاد مزیت رقابتی در کالای طراحی شده است. این اطلاعات از مصاحبه و تحقیقات میدانی در مورد مشتریان و رقبا حاصل می شود.

تحقیقات ثانویه: شامل اطلاعات آماری و جمعیت شناسی منطقه هدف است. کلیدی ترین نکته شروع کسب و کار همان نکته اول یعنی شناسایی دقیق مشتریان است. پیشنهاد میدهم براساس نیاز مشتریان کسب و کار راه اندازی کنیم نه براساس ایده ها یا بودجه خویش …

ایده کسب و کار,راه اندازی کسب و کار,شروع یک کسب و کار

لطفا کاری را که انجام می دهیم، دوست داشته باشیم …

  • اگر خوشبختی را برای یک ساعت می خواهیم، چرت بزنیم یا کتاب بخوانیم.
  • اگر خوشبختی را برای یک روز می خواهیم، به پیک نیک برویم یا به خانواده مان سر بزنیم.
  • اگر خوشبختی را برای یک هفته می‌ خواهیم، به تعطیلات برویم.
  • اگر خوشبختی را برای یک ماه می خواهیم، ریسک کنیم.
  • اگر خوشبختی را برای یک سال می خواهیم، ثروت به ارث ببریم.
  • اگر خوشبختی را برای یک عمر می خواهیم، یاد بگیریم کاری را انجام دهیم که به آن علاقه داریم …
یک نظر در مورد مقاله “ مراحل شروع یک کسب و کار جدید
  1. farhad

    خیلی شروع خوبی بود
    ایده های کسب و کار بیشتر..


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود