
چگونه بدون سختی زیاد ارزش کالا یا خدماتتان را بالا ببرید
- باید با مشتریان همکاری کنید و بتوانید در این زمینه محصولی بفروشید که منطبق بر نیاز های مشتریان باشد.
- باید به نیازها و مطالبات مشتریان پاسخ دهید. اگر بخواهید ثابت کنید که همه کاره هستید نمی توانید به هدف خاصتان برسید.
- باید در معاملات به حرف مشتریان گوش کنید، گاهی مشتریان خودشان هم نمی داند که چه میخواهند. ما باید در این زمینه دانش آنها را افزایش دهیم و به آن نشان بدهیم که چقدر نیاز دارند و چقدر باید در این زمینه کار کنند.
به صورت خلاصه وار؛ لطفا برند باشید، خودتان را جای مشتریتان بگذارید و او را دوست داشته باشید …
راهکارهای افزایش فروش
- تماسهای فروش خود را بیشتر کنید.
- از اتلاف وقت بپرهیزید.
- موفقیت در فروش خود را به دست تقدیر و شانس نسپارید.
- فکر تیمی و منفعت گروهی را در بین خود تقویت کنید.
- برای افزایش بهره وری در وقت، در طول روز با برنامه ریزی کار کنید.
- نیازهای مشتریان خود را بدرستی تجزیه و تحلیل کنید.