ترفندهای بازاریابی و فروش برای معرفی یک محصول جدید

اعتماد به نفس,ترفندهای بازاریابی,ترفندهای بازاریابی حضوری

برای معرفی تأثیرگذار محصول یا خدمت جدیدتان، این دستورالعمل هفت مرحله‌ ای را به شما معرفی می کنیم :

۱- از شرایط رقابت در بازار شناخت کافی کسب کنید.
۲- مشتریان ایده آل را هدف بگیرید.
۳- یک ارزش پیشنهادی منحصر به‌ فرد ایجاد کنید.
۴- تاکتیک‌ها و استراتژی‌ های بازاریابی خود را تعیین کنید.
۵- محتوا و رویکردهای بازاریابی خود را آزمایش کنید.
۶- کمپین خود را سر و سامان دهید.
۷- از چرخه‌ ی عمر محصول خود آگاه باشید.

اگر میخواهید در کارتان تبدیل به یک فرد موفق شوید باید بدانید کار سختی در پیش دارید. اگر در ابتدا با خواندن چند جمله که آن ها را شاید دقیق متوجه نشوید سرسری از آن ها بگذریدو دوباره باز نگردید و آن ها را چندین بار نخوانید تا درکشان کنید، شما محکوم به ثبات، رکود و شکست هستید. (در مورد همین هفت دستور بالا صحبت می کنم …)

فروشندگان و بازاریان عزیز به اهل فن بفروشید.

مشتری ها همیشه برای دست به جیب شدن، با احتیاط و آرام عمل می کنند.
یک راه غلبه بر این مشکل آن است که محصولات خود را فقط به شرکت ها، سازمان ها و افرادی بفروشید که تولیدات شما را می شناسند و با مزایای آنها آشنا هستند.

هیچ کس دلش نمی خواهد برای چیزی که ارزشی برای آن قائل نیست، پول بدهد.

اعتماد به نفس,ترفندهای بازاریابی,ترفندهای بازاریابی حضوری

به ظاهر خود توجه ویژه داشته باشید

اگر شما ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.
سعی کنید به وضع ظاهری خود چه در لباس خانه و چه در لباس رسمی توجه داشته باشید.
اگر ظاهر مطلوبی نداشته باشید تقریبا بدین معنا است که خود را دوست ندارید، در اینصورت انتظاری نیز از دیگران نداشته باشید …

انتخاب با شماست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود