ترفندهای بازاریابی برای معرفی یک محصول جدید به بازار

ترفند بازاریابی,ترفندهای بازاریابی,ترفندهای بازاریابی و فروش

نحوه معرفی و بازاریابی یک محصول جدید در بازار

برای معرفی تأثیرگذار محصول یا خدمت جدیدتان به مشتری، این دستورالعمل هفت مرحله‌ ی را به شما معرفی میکنم:

۱- از شرایط رقابت در بازار شناخت کافی کسب کنیم.
۲- مشتریان ایده آل را هدف بگیریم.
۳- یک ارزش پیشنهادی منحصربه‌ فرد ایجاد کنیم.
۴- تاکتیک‌ ها و استراتژی‌ های بازاریابی خود را تعیین کنیم.
۵- محتوا و رویکردهای بازاریابی خود را آزمایش کنیم.
۶- کمپین خود را سر و سامان دهیم.
۷- از چرخه‌ ی عمر محصول خود آگاه باشیم.

اگر میخواهیم در کارمان تبدیل به یک فرد موفق شویم باید بدانیم کار سختی در پیش داریم. اگر در ابتدا با خواندن چند جمله که آنها را شاید دقیق متوجه نشویl سرسری از آنها بگذریم و دوباره باز نگردیم و آنها را چندین بار نخوانیم تا درکشان کنیم، ما محکوم به ثبات، رکود و شکست هستیم. (در مورد همین هفت دستور بالا صحبت می کنم …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود