بازاریابی محصولات خدماتی

بازاریابی محصولات,بازاریابی محصولات خدماتی,بازاریابی و فروش

در بازاریابی خدماتی به دلیل نامحسوس بودن محصول، کار بازاریابی کمی دشوارتر از فروش کالاهای فیزیکی است که در هنگام بازاریابی و فروش کاملاً مشهود و محسوس می باشند. از این‌ رو آشنایی کامل بازاریاب با زوایا و جوانب مختلف محصول امری انکارناپذیر است.

بازاریاب محصولات خدماتی با توجه به وجود رقبا می بایست از جزئیات محصول قابل‌ ارائه خود اطلاعات کافی داشته باشد تا در هنگام معرفی محصول خود بتواند به‌ طور کامل مخاطب خود را مجاب نماید. از مهارت‌ های بازاریابی خدماتی، محسوس کردن خدمات و بالا بردن انگیزه خرید مشتریان به‌ گونه‌ ای است که نیاز مشتریان را درک و با توجه به آنها در بازار هدف، محصول خود را به شکلی زیبا و پراهمیت معرفی میکند. البته منظور از زیبا جلوه دادن محصول فریب مشتریان نیست، بلکه معرفی آنچه هست به بهترین شکل ممکن و جلب نظر مشتری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود