بازار این فروشندگان هر روز کسادتر می‌ شود: قسمت اول

ارتباط فروشنده با مشتری,رابطه فروشنده و مشتری,شرکت تولید محتوا

1- فروشندگانی که به مشتری خود سلام نمی‌ کنند و تُرش‌ رو و بد اخلاق هستند.

2- فروشندگانی که پشت تلفن و هنگام صحبت با مشتری خود، لبخند نمی‌ زنند.

3- فروشندگانی که روی هر شیشۀ مغازۀ خود نوشته‌ اند: “لطفا تکیه ندهید”، “لطفا دست نزنید”، “لطفا با خوراکی وارد نشوید”… انگار که نوشته باشند: “کلاً وارد نشوید!”

4- فروشندگانی که روی همۀ جنس‌ های مغازه‌ شان نوشته‌ اند: “لطفا به چیزی دست نزنید.”

5- فروشنده‌ هایی که وقتی خریدار از آنها می‌ خواهد جنسی را نشانشان بدهد (معمولاً هم با لحنی تُند) می‌ گویند: «اگر میخری بیارم!»

6- فروشندگانی که به ظاهر خود نمی‌ رسند، موی ژولیده و نامرتب دارند و بدن‌ شان خوش بو نیست.

7- فروشندگانی که متناسب با شغل خود لباس نمی‌ پوشند “مثل فروشندۀ کت و شلوارهای رسمی که شلوار جین و لباس اسپرت می‌ پوشد و موهایش را فشن درست میکند!”

8- فروشندگانی که بی دلیل با خریدار صمیمی می‌ شوند و جوک می‌ گویند.

9- فروشندگانی که در برابر مشتری، با سایر همکاران خود جروبحث می‌ کنند.

10- فروشندگانی که همان‌ جا در حضور مشتری، دربارۀ کالاها و قیمت‌ ها با ویزیتورها یا نمایندگان شرکت‌ ها صحبت‌ هایی می‌ کنند که لزومی ندارد مشتریان در جریان آنها قرار داشته باشند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود