با مخاطب خود ارتباطی حقیقی برقرار کنید

ارتباط با مخاطب,ارتباط با مخاطبین,ارتباط برند با مخاطبین

ارتباط موثر با مخاطب

اطلاعات ناقص و نادرست زیادی در مورد برقراری ارتباط با مخاطبان در دسترس عموم قرار گرفته است. بنابراین برای آنکه درک بهتری از این موضوع داشته باشیم بهتر است از طریق کسانی که اطلاعات دست اول در این زمینه دارند کسب اطلاع نماییم.

سامی روسانی، بازاریاب و کارآفرین سریالی معتقد است که باید ببینیم چه چیزی مردم را به مشارکت وادار می نماید.

او می گوید باید مشاهده کنیم که برای جلب توجه چه ابزارهایی در اختیار داریم. این ابزارها می توانند شامل ویدیو، عکس یا تصویر سازی، کلام یا صوت یاشند. یکی از ترفندها این است که به سراغ ارتباطی برویم که قبلاً کسی به سراغش نرفته باشد. این کار نگاه مخاطب را به سمت ما معطوف خواهد کرد و توجهش را جلب می نماید.

روسانی در این باره می گوید: “معمولاً آرزوها یا ترس های افراد می توانند نقش این محرک را بازی کنند. هیچ کس توجهش به چیزهای عادی جلب نمی شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود