برای افزایش فروش در بازار رقابتی چه کنیم؟!

افزایش فروش,افزایش فروش در بازار,افزایش فروش در بازار رقابتی

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

برای پیشرفت در بازار رقابتی و در واقع ازبین نرفتن بیزینس، محصولتان باید حداقل در چهار حوزه متفاوت و برتر باشد:

کیفیت بهتر:

کیفیت توسط مشتریان تعریف می شود. مشتری شما چه تعریفی از کیفیت دارد؟ دقیقاً به دنبال چه چیزی است؟ اصلا مشتری شما فرق محصول باکیفیت یا بی کیفیت را می داند؟ (باید مشتری خود را به خوبی بشناسید)

نتایج سریع‌ تر و بهتر:

اینکه محصول یا خدمت شما نتایج و منافعی را سریع‌ تر از رقبا ارائه می‌ دهد، چه تغییری در زندگی و کار مشتری ایجاد می‌ کند؟ مثلاً شما یک پروژه ساختمانی را قبول می کنید و زودتر از دیگران تحویل می دهید. این باعث می شود مشتریان به شدت برای شما تبلیغ کنند!

ارزان‌ تر:

محصول شما می تواند ازنظر قیمت و از نظر هزینه درازمدت مالکیت، ارزان تر از محصولات رقبا باشد. امروزه در شرایط رکود ایران این مورد بسیار تاثیرگذار است. باید در حد توان قیمت را پایین تر بیاورید تا همواره جزو پرفروش های بازار بمانید.

ساده‌ تر و مناسب‌ تر:

مشتریان تنبل هستند و همیشه محصول یا خدمتی را ترجیح می دهند که استفاده از آن راحت‌ تر باشد. البته این تنبلی به نفع شماست و شما می توانید از طریق تامین نیازهایی مثل ارسال کردن، کادو کردن و … بخشی از کارهای جانبی فروش خود را بجای مشتری انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود