قانون‌ های طلایی در بازاریابی

آموزش بازاریابی,اصول بازاریابی,اصول بازاریابی و فروش

قوانین و اصول بازاریابی

قانون انحصار: دو شرکت نمی‌ توانند یک کلمه‌ ی مشترک در ذهن مشتریان داشته باشند.

قانون نردبان: استراتژی مورد استفاده‌ ی ما به پله‌ ای از نردبان بستگی دارد که روی آن ایستاده‌ ایم.

قانون مسابقه‌ ی دو نفره: در بلندمدت، هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می‌ شود.

قانون عکس: اگر هدفمان جایگاه دوم است، استراتژی ما را رهبر بازار تعیین می‌ کند.

قانون چشم انداز: آثار بازاریابی در گذر زمان نمایان می‌ شود.

یک نظر در مورد مقاله “ قانون‌ های طلایی در بازاریابی
  1. حسین عطرچی

    سپاس


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود