فروشندگان و بازاریان عزیز لطفا‍ وارد ذهن مشتری شوید

استراتژی بازاریابی,استراتژی بازاریابی چیست,جایگاه مشتری در ذهن فروشنده 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

جایگاه مشتری در ذهن فروشنده

در فرآیند فروش به این نکته توجه داشته باشیم که ۸۰% مشتریان بر اساس احساسات خرید می کنند نه بر اساس نیازهایشان!
پس راهی برای برقراری ارتباط با احساسات مشتری بیابیم. “وارد شدن به ذهن مشتری ” اولین گام در توسعه یک استراتژی بازاریابی است.

مشتری تفاوتها را میخرد نه شباهت ها را!

هیچ گاه نباید مشتری بازنده باشد. اگر در یک معامله مشتری بازنده باشد، احتمال کمی وجود دارد که باز هم به آن فروشگاه مراجعه یا از همان محصول استفاده نماید. 

در اینجا دو راه حل وجود دارد که هم مشتری و هم فروشنده می توانند برنده باشند:

1- فروشنده برای حفظ مشتری و افزایش وفاداری او در مواردی سود کم را تحمل کند. البته برای یک دوره کوتاه مدت.
2- دادن هدیه بابت وفاداری مشتری، که در نتیجه در هر معامله سود فروشنده اندکی کمتر می شود ولی با افزایش تعداد مشتری ها این کمبود جبران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود