
یکی از نوآورترین و تاثیرگذارترین متخصصان بازاریابی در عصر کنونی
1- بازاریابی مسابقه ای برای جلب توجه است!
2- عکس العمل نشان دادن کار راحتی است! حتی راحت تر از آن پاسخ دادن است. ولی “آغاز کردن” سخت است.
3- هزینه ی اشتباه کردن در بازاریابی بیشتر از ایستادن و کاری نکردن است.
4- برای محصول خود به دنبال مشتری نباشید! برای مشتریان خود به دنبال محصول باشید.
5- اگر شکست جزو گزینه ها نباشد، مطمئن باشید که پیروزی هم نیست!
6- کار ما ایجاد تغییر است! باید با مشتریان مان چنان بکنیم که بعد از آشنایی با ما بهتر از قبل باشند.
7- همه مشتری محصول شما نیستند!
8- مردم محصولات و خدمات شما را نمی خرند! آنها مشتری داستان، ارتباط و جادوی شما هستند.
9- پیدا کردن روش های جدید برای پرت کردن حواس مشتریان دیگر چندان کارساز نیست.
10- بازاریابی محتوایی تنها شیوه بازاریابی باقی مانده برای آینده است.
با سلام و احترام؛ موفقیت های چشمگیر در عرصه فرهنگ دیرپای ایران زمین، مرهون سخت کوشی و تلاش های مستمر طلایه داران فرهیخته و اندیشمندی است که زندگی کاری خود را وقف آن نموده اند. برای این مرز و بوم مایه مباهات و افتخار است که اندیشمندانی نظیر مجموعه ارزشی “نیوسئو”، به چنین جایگاهی ارتقا یافته اند و کماکان چراغ فروزان نسل کنونی و نسل های آینده خواهند بود. امیدوار است تصویری را که ترسیم فرموده اید، چشم انداز ماموریت و اهداف بنیادین ” برند شخصی ” و ” برند کسب و کار ” و ” برند محصول تان ” باشد. به امید بهترین ها و روزهای بهتر و بهتر.
با آرزوی توفیق الهی
محسن کامرانی
مشاور پروژه های تحقیقاتی و برند شخصی
هجدهم مرداد ماه 1401
درود
سپاس از همراهی شما دوست عزیز