وظایف مدیر و بازاریاب

شرح وظایف مدیر فروش و بازاریابی,مدیر بازاریابی و توسعه فروش,مدیر بازاریابی و فروش

یک مدیر و بازاریاب باید بداند…

  • یادگیری مهارت‌ های مختلف به صورت جداگانه آسانتر می‌ شود.
  • انجام چند کار به طور همزمان (مالتی تسکینگ) جواب نمی‌ دهد، مخصوصاً در زمینه حفظ اطلاعات جدید.
  • نوشتن آموخته‌ هایتان باعث می‌ شود آنها در ذهن‌ تان ماندگار شوند.
  • موضوعات هیجان‌ انگیز به‌ یادماندنی‌ تر از موضوعات کسل‌ کننده هستند.
  • تندخوانی می‌ تواند زمان یادگیری را فشرده کند.
  • از دانسته‌ هایتان برای یادگیری ندانسته‌ هایتان استفاده کنید.
  • جستجو کردن در اینترنت همیشه بد نیست.
  • یاد دادن به دیگران به شما هم کمک می‌ کند.
  • از اشتباهات ناامید نشوید و آنها را بررسی کنید.
  • خوش‌ بینی به موفقیت کمک می‌ کند.
  • “انسانهای خوش بین شکست را موقتی، ولی فرد بدبین آن را دائمی می داند.”

  • تمرین، تمرین، تمرین.

ریاست و مقام مثل کوه است؛ بالا رفتن از آن دشوار، ولی پایین آمدن از آن بسیار آسان است. “ریواردل”

مدیران اثر بخش در زمان حال زندگی می کنند اما همیشه به فکر آینده هستند. “ال هیز”

می توان در ظرف دو سال یک کارخانه ذوب آهن ساخت، ولی برای تربیت یک مدیر برای این صنعت باید بیست سال وقت صرف کرد. “جواهر لعل نهرو “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود