
رضایت مشتری کلید فروش بیشتر است …
دوستان عزیزم رضایت مشتری نقش عظیمی در موفقیت بازاریابی دارد. بازاریابی عالی مشتری را به کسب و کار ما وارد می کند.
بسته بندی عالی باعث می شود مشتری محصول ما رادر فروشگاه برگزیند.
تبلیغات عالی باعث می شود برای اولین بار مشتری به کسب وکار ما وارد شود با این حال از این به بعد نوبت ما است تا به قولهای خود وفا کنیم که درطول ارتباطات بازاریابی نوید آن را داده ایم.
در تمام فرایندها و فعالیتها یمان باید مواظب رضایت مشتری باشیم ارزش رضایت مشتری را دست کم نگیریم زیرا حوزه ی رقابتی، اصل بسیار مهمی است. درجه ی بالای رضایت مشتری می تواند منابع بسیار زیادی برای ما به ارمغان بیاورد.
- وفاداری: مشتری بسیار راضی، مشتری وفادار است.
- خرید مکرر: مشتری بسیار راضی، محصول یا خدمات شما را به دوستان و خانواده ی خود پیشنهاد می کند.
- نگهداری: احتمال اینکه مشتری بسیار راضی به سوی برندهای دیگر جذب شود کم می شود.
- کاهش هزینه: هزینه نگهداری مشتری راضی بسیار کمتر از مشتری جدید است.
- قیمت بهتر: مشتری بسیار راضی حاضر است برای محصولات یا خدمات شما پول بیشتری بپردازد.
انتخاب با شماست …