آشنایی با یکی از روشهای بازاریابی صحیح

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی چیست,بازاریابی شبکه ای

نحوه بازاریابی صحیح

واقعیتهای تازه ‎ای که راجع به فروش مطرحند به قرار زیرند:

1- امروزه، تعداد فروشندگان بیشتر از تعداد خریداران است.
2- امروزه، فروش از هر زمان دیگری پیچیده ‎تر است.
3- امروزه، فرایند فروش تمرکز بیشتری را نسبت به گذشته طلب میکند.
4- جلب اعتماد مشتری، امروزه بیش از هر زمان دیگری در فروش مطرح است.
5- برای موفقیت در فروش، باید اصول اولیه را به شدت مورد توجه قرار داد.
از جمله مسائل کلیدی که در فروش مطرح است یافتن مشتری، ایجاد حسن تفاهم و رابطه نزدیک با مشتری، تشخیص نیازها، معرفی محصولات یا خدمات مورد ارائه، پاسخگوئی کامل و قانع کننده به سوالات مشتری، تکمیل و قطعی ساختن فرایند فروش (اطمینان از اینکه مشتری درست در همین لحظه از شما خرید میکند)، و خرید مجدد مشتری از شما در آیند.

یکی از نکات بسیار مهم بازاریابی صحیح:

یک بازاریاب هیچ وقت متنی از پیش تهیه شده را همه جا بازگو نمی کند بلکه با در نظر گرفتن شخصیت و شرایطِ مشتری بهترین شیوه برای ارائه ی مطلب را انتخاب می کند.
خریدار دوست دارد خرید کند نه اینکه چیزی را به آن بفروشند!
وقتی به شکل مستقیم و بدون درخواست و میل به مخاطب محصولی را معرفی کنید، او احساس خوبی نمیکند مخصوصاً در حال حاضر که بمباران تبلیغات وجود دارد.

سام والتون بنیانگذار فروشگاه های وال مارت : همه ما یک رئیس داریم و او همان مشتری است، او می تواند در هر لحظه که بخواهد، با خرید نکردن خود ما را اخراج کند.

امیر قمصری همواره بازاریاب اصلی بیزینس های مربوط به خودش است! او بر اساس مطالعاتی که انجام داده و البته تجاربی که کسب کرده است، می گوید هیچ کس هرگزززز نمی تواند از خودت در مورد بیزینس خودت بهتر بازاریابی کند.
در نیوسئو تمام تماس ها قطعاً به امیر قمصری منتهی می شود و او برای تمام افرادی که تماس می گیرند زمانی را به عنوان مشاوره در نظر می گیرد و البته همواره اول می پرسد: “دوست عزیزم نیاز شما چیست و در چه موضوعی می توانم به شما خدمت عرضه کنم؟!!!”
به شما قول می دهم اگر یاد بگیرید که چگونه برای شغل خود بازاریابی کنید، ثروتمند می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود