بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده

اهداف بازاریابی,روابط عمومی,روابط عمومی بازاریابی

به نظر من بزرگ ترین چالش را کسانی ایجاد خواهند کرد که روابط عمومی را بازاریابی می دانند.

اگر روابط عمومی در حد بازاریابی تنزل کند کاری غیر از پیشبرد اهداف بازاریابی انجام نخواهد داد.

بزرگ ترین وظیفه مدیریت تعریف و تشریح روابط عمومی به عنوان یک کارکرد مدیریت راهبردی می باشد که نقش آن کمک به مدیریت (نه فقط مشتریان) در اتخاذ تصمیمات بهتر است.

روابط عمومی باید همواره در حال تحقیق، سنجش و ارزیابی باشد و متخصصان روابط عمومی باید این چالش کنار بیایند.

من فکر می کنم روابط عمومی باید به پایداری توجه نماید چون هدف، پایدار کردن سازمان می باشد.

متقاعد کردن مدیران در این باره که پایداری هدف روابط عمومی است، یکی دیگر از چالش های این عرصه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود