نکات مهم در فروش – قسمت اول

بازاريابي و فروش,بازاریابی و فروش,بازاریابی و فروش تلفنی⁣

تکنیک های کاربردی فروش

یکی از بیشترین مواردی که مطمئناً بسیاری از فروشنده ها آن را شنیده اند، این است ” فروشندگی هنر نه شنیدن است… “

اما آیا این عبارت صحیح می باشد و آیا می توان گفت اگر فروشنده ای همیشه از مشتری هایش کلمه ” نه ” را می شنود می تواند موفق باشد؟

نکته مهم در امر فروشندگی و هنر متقاعد سازی این است که بتوانیم متوجه شویم چرا مشتری به ما ” نه ” می گوید.

مشتریان ما واقعاً چه کسانی هستند؟ اهل کجا هستند؟ چند ساله اند؟ میانگین در آمدشان چقدر می باشد؟ میانگین تحصیلاتشان چطور است؟

هرچه اطلاعاتمان درباره مشتری ها دقیق تر باشد، مشتری هایمان را بهتر می توانیم انتخاب کنیم.

فروش اطلاعات

در اثر ارتباطات قدرت از آن کسی است که اطلاعات دارد و خیلی ها از طریق صرف هزینه های هنگفت اطلاعات می خرند و می کوشند با این راهکار به قدرت بیشتری برسند. پس هرچه بیشتر بدانیم این امکان وجود دارد که بتوانیم با فروش آن پول زیادی بدست آوریم.

بازاریابی و فروش,بازاریابی و فروش,بازاریابی و فروش تلفنی⁣

مشترى توجه میخواهد ..

هیچ وقت صحبت مشتری را قطع نکنیم، وقتی مشتری حرف میزند یک کلمه هم نگوییم. اگر مکث کنیم و با توجه به حرفهای مشتری گوش کنیم و ❓سوال های مرتبط بپرسیم، مشتری این گونه تعبیر خواهد کرد که او برای من ارزش قائل است. خوب سوال بپرسیم. به مشترى بفهمانیم که کاملاً حواسمان پیش اوست.

محصول ما فقط  کالا و خدماتی که عرضه می کنیم، نیست!

به عنوان یک کارآفرین قرن بیست و یکمی؛ باید بدانیم که اگر محصولات ما از 100 واحد تشکیل شده باشد، ۲۰ واحد آن مربوط به مسائل تولید، و ۸۰ واحد آن مربوط به استفاده از شیوه ‌های اثربخش بازاریابی و فروش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود