عنوان مقالات سایت

بهترین دوره سئو در ایران

بهترین دوره سئو، بهترین استاد سئو

همیشه انتخاب یک دوره آموزشی از میان انبوهی از دوره‌ها با ویژگی‌های متمایز، کار دشواری بوده و هست. انتخاب یک دوره آموزش سئو کاربردی و خوب نیز برای کاربران علاقه‌مند این حوزه کار چالش برانگیزی است.

ما در اینجا قصد داریم 15 دوره را به شما معرفی کنیم تا شما به راحتی بهترین دوره سئو را انتخاب و به سوی موفقیت و اهداف بلند مدت خود، گام بردارید.

این دوره ها با توجه به تجربیات ما در حوزه آموزش سئو، بررسی شده و سعی کردیم مقایسه‌ای همه جانبه از جهات مختلف را داشته باشیم.

این دوره ها از جهات زیر به طور کامل بررسی می شود:

  1. مدرس دوره
  2. تعداد و نوع سرفصل‌ها
  3. نحوه ارائه دوره
  4. پشتیبانی و خدمات پس از شرکت در دوره
  5. قیمت دوره و نحوه پرداخت
  6. نحوه بروز رسانی دوره

15 دوره‌ای که در این صفحه قصد بررسی آن‌ها را داریم، عبارت‌اند از:

  1. دوره جامع آموزش سئو نیوسئو
  2. دوره جامع سئو Monster وبسیما
  3. دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو اسکیلرن
  4. دوره جامع جادوی سئو مدیر وب
  5. دوره تخصصی آموزش سئو اودیسه
  6. دوره جامع سئو سایت برتر میهن وردپرس
  7. دوره جامع سئو مَستر SEOEDU
  8. دوره 0 تا 100 سئو منیجر دی ام روم
  9. دوره سئو مدیر سرور
  10. دوره آموزش سئو وبین سئو
  11. دوره جامع سئو (شروع تا دست به آچار) منتور X
  12. دوره جامع آموزش سئو رشدانا
  13. دوره مجازی سئو پیشرفته علی کاظمی
  14. دوره جامع آموزش سئو تاپ لرن
  15. دوره جامع سئو فرانش

ابتدا می‌خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که چرا دوره آموزش سئو؟

 

🔴 چرا باید در دوره آموزش سئو شرکت کنیم؟

قبل از اینکه بدانید بهترین دوره سئو چیست یا بهترین استاد سئو کیست، باید بدانید که چرا مدیران کسب و کارهای موفق در دوره‌های بزرگ سئو شرکت می‌کنند. در ادامه چند مزیت مهم شرکت در دوره‌های سئو را لیست کرده‌ایم:

  • سئو بهترین راه برای تبلیغات است
  • با تکنیک‌های سئو به راحتی کاربران را به مشتری تبدیل کنید
  • با سئو محلی بازدید حضوری از فروشگاه خود را 10 برابر بیشتر کنید.
  • محصولات خود را به بهترین شکل به کاربران و مشتریان هدف، معرفی کنید.
  • حوزه خدمات دهی مهارت خود را چند برابر افزایش دهید.
  • در 24 ساعت روز و 7 روز هفته فروش داشته باشید.
  • با سئو می‌توانید در کاربران خود جریان اعتماد سازی قوی‌تر کنید.

 

1- دوره جامع آموزش سئو نیوسئو

بهترین دوره سئو، بهترین استاد سئو، نیوسئو

بهتر است در ابتدا لیست بهترین دوره سئو با دوره نیوسئو آشنا شوید. نیوسئو سال‌هاست که به صورت تخصصی در حوزه آموزش سئو فعالیت داشته و در این حوزه محصولات و خدمات مختلفی را به کاربران ارائه داده است. از این جهت نیوسئو یکی از منابع اصلی آموزش سئو در ایران شناخته می شود.

🔵 خلاصه ای از اطلاعات:

  • رتبه سایت با عبارت “دوره آموزش سئو” : 2
  • مدرس دوره: امیر قمصری
  • نحوه ارائه دوره: آنلاین (دوره به صورت پکیج ارائه می شود)
  • قیمت دوره: 4.800.000 تومان (دارای 6 حق دسترسی | مناسب حداکثر 3 نفر | 15 دقیقه مشاوره تخصصی با امیر قمصری)

✔️ مدرس دوره

مدرس دوره جامع آموزش سئو نیوسئو امیر قمصری که به راحتی می توان وی را در ابتدای لیست بهترین استاد سئو ایران قرار داد. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین ها که سالیان سال در زمینه وب و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر و کاربران، تجربه دارد. وب سایت نیوسئو در کلمات کلیدی متعددی همچون آموزش سئو، آموزش تولید محتوا، سئو سایت و… لینک اول نتایج جستجو گوگل است. این موضوع تجربه کافی استاد در زمینه سئو را نشان می دهد.

✔️ تعداد و نوع سرفصل‌ها

دوره جامع آموزش سئو نیوسئو شامل 8 سرفصل اصلی است. هر کدام از این سرفصل‌ها نیز دارای بخش‌های مختلفی است که در قالب ویدیو (دوره آنلاین) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سرفصل‌های دوره آموزش سئو نیوسئو عبارت‌اند از:

آموزش سئو مقدماتی و متوسطه

این بخش بیشتر مناسب افراد مبتدی است که هیچ اطلاعاتی از سئو ندارد و صفر هستند. سرفصل‌های این بخش عبارت‌اند از:

  1. اهمیت سئو و ساختار صفحه نتایج جستجو
  2. اصطلاحات سئو
  3. سئو داخلی و خارجی و الگوریتم‌های گوگل
  4. بررسی مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل
  5. نکات انتخاب و خرید هاست به درد بخور
  6. فرآیند گرفتن پروژه‌های سئو
  7. استراتژی قیمت گذاری پروژه سئو

آموزش جامع تولید محتوا

تولید محتوا به عنوان یکی از اصلی‌ترین سرفصل‌های آموزش سئو محسوب می‌شود. قطعاً بهترین دوره سئو بخشی را به طور کامل به تولید محتوا و نکات مهم آن اختصاص داده است. سرفصل‌های این بخش از دوره نیوسئو عبارت‌اند از:

  1. آموزش جامع تولید محتوای متنی
  2. آموزش ویراستاری محتوای سایت
  3. آموزش جامع تولید محتوای تصویری
  4. آموزش جامع تولید محتوای ویدئویی
  5. آموزش تولید محتوای اینستاگرامی
  6. به انضمام آموزش کاربردی 10 اپ مهم برای اینستاگرام به عنوان هدیه

آموزش جامع سئو محتوا

محتوا در وب سایت بدون رعایت اصول سئو به سختی به نتایج برتر گوگل می‌رسد. سئو محتوا به عنوان سوخت موشک برای صفحات سایت در جهت قرار گرفتن در نتایج اول گوگل است. سرفصل‌های این بخش عبارت‌اند از:

  1. نکات سئو عنوان
  2. نکات سئو Description
  3. نکات سئو محتوا
  4. نکات سئو URL
  5. نکات سئو H1 تا H6
  6. نکات سئو لینک‌های داخلی و خارجی
  7. نکات سئو تصاویر
  8. نکات ویرایش و بروزرسانی محتوا
  9. افزایش سرعت ایندکس کردن مطالب جدید
  10. آموزش سئو محتوا به صورت عملی در وردپرس

آموزش جامع سئو فروشگاهی

اگر سایت فروشگاهی دارید یا قصد دارید در آینده بخش فروشگاهی وب سایت خود را فعال کنید، می‌بایست دوره‌ای تهیه کنید که سئو سایت‌های فروشگاهی را به طور کامل به شما آموزش دهد. سرفصل‌های دوره سئو فروشگاهی نیوسئو عبارت‌اند از:

  1. مهم‌ترین دلایل سئو فروشگاه‌ها
  2. ساختار مهم‌ترین صفحات فروشگاه‌ها
  3. استراتژی، تحلیل و پیداکردن کلمات کلیدی
  4. سئو جامع فروشگاه‌ها
  5. سئو فنی فروشگاه و نکات بی نظیر آن
  6. نکات بسیار مهم صفحات محصول
  7. الگوریتم گوگل مخصوص فروشگاه‌ها

آموزش ساخت و تحلیل بک لینک

بهترین دوره آموزش سئو دوره‌ای است که سئو خارجی وب سایت را به طور همه جانبه بررسی و به شما آموزش دهد. لازمه قرار گرفتن در رتبه‌های اول گوگل، دریافت لینک معتبر از سایت‌های دیگر است. نیوسئو در بحث سئو خارجی و ساخت بک لینک سرفصل‌های زیر را به شما آموزش می‌دهد:

  1. نکات ابتدایی و مهم ساخت بک لینک
  2. نکات جامع انکرتکست
  3. نکات تبادل لینک اثرگذار بر سئو
  4. نکات و زمان خرید بک لینک
  5. نکات بک لینک‌های باکیفیت
  6. ساخت بک لینک به روش تالارگفتمان
  7. ساخت بک لینک به روش وبلاگ شخصی
  8. ساخت بک لینک به روش نظرات و Sitewide
  9. ساخت بک لینک به روش پرسش و پاسخ
  10. رپورتاژ آگهی و نکات بی نظیرش
  11. رپورتاژ وایرال شگفت انگیز
  12. ساخت بک لینک به روش اشتراک گذاری
  13. ساخت بک لینک به روش مصاحبه
  14. ساخت بک لینک به روش کتاب‌های رایگان
  15. ساخت بک لینک به روش لینک‌های داخلی
  16. ساخت بک لینک به روش پست مهمان
  17. ساخت بک لینک به روش ارسال ایمیل
  18. ساخت بک لینک به روش مسابقه
  19. ساخت بک لینک در سایت‌های EDU
  20. تشخیص و بررسی لینک‌های شکسته و ساخت بک لینک
  21. ساخت بک لینک به روش ثبت آگهی
  22. ساخت بک لینک به روش الکسا
  23. ساخت بک لینک به روش شبکه‌های اجتماعی
  24. ساخت بک لینک به روش اینفوگرافیک
  25. ساخت بک لینک به روش قند عسل
  26. ساخت بک لینک به روش PBN
  27. آموزش، تنظیمات و دستورات مهم txt

آموزش تحلیل Search Console

بدون شک بهترین ابزار تحلیل و بررسی سئو سایت، ابزار سرچ کنسول گوگل است. معمولاً تمامی دوره‌های سئو یک سرفصل اختصاصی برای این ابزار دارند. نیوسئو برای آموزش این ابزار سرفصل‌های زیر را در نظر گرفته است:

  1. ثبت سایت در سرچ کنسول
  2. بخش Overview
  3. بخش Performance
  4. بخش Coverage
  5. بخش Sitemaps
  6. بخش Removals
  7. بخش Speed
  8. بخش Mobile Usability
  9. بخش Breadcrumbs
  10. بخش Security & Manual Actions
  11. بخش Legacy tools and reports
  12. بخش Links
  13. بخش Settings
  14. حل عملی ارور Redirect error در Coverage
  15. بی اثر کردن بک لینک‌های بد – Disavow کردن
  16. نمونه کامل از تحلیل سرچ کنسول یک سایت

آموزش بهینه سازی سورس سایت‌ها

مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش سئو تکنیکال وب سایت‌ها، بهینه سازی سورس است. بهترین دوره سئو سایت باید به این موضوع پرداخته باشد، در غیر این صورت نمی‌توان نام آن را کاملترین دوره سئو نامید. سرفصل‌های بخش بهینه سازی سورس نیوسئو عبارت‌اند از:

  1. آموزش جامع سئو سورس – مقدمات
  2. کاهش حجم یا Minify فایل‌های CSS و JS
  3. نکات مهم کدهای Schema یا Structured Data
  4. آموزش بی نظیر htaccess، ریدایرکت ها و کش وردپرس
  5. آموزش جامع کنونیکال و رفع کنیبالیزیشن
  6. تحلیل سئو سورس 3 سایت برتر ایرانی (دیجیکالا، فارس نیوز و نیوسئو)

آموزش‌های تکمیلی سئو – سئو پلاس

معمولاً در کنار دوره جامع سئو، آموزش‌هایی نیز اضافه بر سازمان ارائه می‌شود که به شما در بهینه سازی کلی سایت، کمک می‌کند. نیوسئو نیز بر همین اساس سئو پلاس را به عنوان یک سرفصل جداگانه طراحی و موارد زیر را به شما آموزش می‌دهد:

  1. 10 روش کسب درآمد از سئو
  2. ساختار محتوا و صفحات سایت
  3. آموزش گوگل ترندز و پیش بینی کسب و کار
  4. مرور ارورهای GTmetrix
  5. افزایش نرخ تبدیل و فروش – قسمت اول
  6. افزایش نرخ تبدیل و فروش – قسمت دوم
  7. آموزش ثبت سایت در گوگل مپ
  8. آموزش نرم افزار Xmind برای سئو
  9. وبینار آموزشی (پرسش و پاسخ) 12 شهریور 1400
  10. آموزش مقدماتی کار با نرم افزار تحلیل گر Screaming Frog

✔️ نحوه ارائه دوره

دوره جامع آموزش سئو نیوسئو به صورت کاملاً آنلاین برگزار می‌شود. این دوره به طور اختصاصی در اپلیکیشن نیوسئو ارائه می‌شود و همین موضوع وجه تمایز دوره نیوسئو با دیگر دوره‌های سئو ایران است. شما با ورود به اپلیکیشن نیوسئو و ثبت نام در آن، در صورتی که دوره را خریداری کنید، هم به ویدیوهای دوره دسترسی داشته و هم می‌توانید سؤالات و مشکلات خود را در این اپلیکیشن با امیر قمصری و کارشناسان نیوسئو در میان بگذارید.

دوره‌های حضوری مجموعه نیوسئو فعلاً برگزار نمی‌شود. اما امیر قمصری قصد دارد در ماه‌های آتی، دوره‌های خصوصی 2 یا 3 نفره نیز برگزار کند.

✔️ پشتیبانی و خدمات پس از شرکت در دوره

همان طور که در بخش نحوه ارائه دوره توضیح دادیم، دوره سئو نیوسئو در اپلیکیشن اختصاصی این مجموعه ارائه می‌شود. تمامی پشتیبانی‌های دوره نیز در همین پنل به دانشجویان ارائه خواهد شد. پشتیبانی دوره مادام العمر است و سؤالات شما شخصاً توسط استاد قمصری پاسخ داده می‌شود. نیوسئو به عنوان خدمات پس از شرکت در دوره در کنار پشتیبانی دوره، پلتفرم تمرین آنلاین، ارائه تمرین و نمونه‌های عملی تسک ها و با شرایطی خاص ضمانت 100 درصد بازگشت وجه دوره را نیز برای کاربران در نظر دارد.

✔️ قیمت دوره و نحوه پرداخت

قیمت دوره جامع آموزش سئو نیوسئو با شرایط زیر متفاوت است:

  1. یک کاربره – 5,900,000 تومان (دارای 2 حق دسترسی)
  2. دو کاربره –6,800,000 تومان (دارای 4 حق دسترسی)
  3. سه کاربره – 8,000,000 تومان (دارای 6 حق دسترسی | 15 دقیقه مشاوره تخصصی با امیر قمصری)

امکان پرداخت هزینه دوره تنها به صورت نقدی است. اما در کمپین‌های فروش در کنار تخفیف‌های شگفت انگیز، شرایط پرداخت دو مرحله‌ای نیز برای کاربران با شرایط خاص، در نظر گرفته می‌شود.

✔️ نحوه بروز رسانی دوره

بروز رسانی دوره یک قابلیت بسیار مهم دوره‌های سئو است. بهترین دوره سئو اگر بروز رسانی نداشته باشد، عملاً پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دوره جامع سئو نیوسئو بروز رسانی دائمی و رایگان دوره است. استاد امیر قمصری در بازه‌های زمانی مختلف دوره را بروز رسانی کرده و توسط پیامک و همچنین نوتیفیکشن اپ، به دانشجویان اطلاع می‌دهد.

✔️ وجه تمایز دوره

مهم‌ترین وجه تمایز دوره نیوسئو عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی مادام العمر
  • ضمانت 100% بازگشت وجه
  • تمرین و نمونه عملی
  • بروزرسانی دائمی و رایگان دوره (یعنی تا 100 سال دیگه هم آموزش‌های جدید سئو براتون ارسال میشه)
  • پلتفرم تمرین آنلاین برای اولین بار در ایران

2- دوره جامع سئو Monster وبسیما

بهترین دوره سئو، بهترین استاد سئو، وبسیما

در لیست بهترین دوره سئو ایران، دوره جامع سئو Monster وبسیما یکی از برترین و قدیمی‌ترین‌ها محسوب می‌شود و همیشه جز رقبای اصلی نیوسئو بوده و هست. در ادامه بیشتر با این دوره آشنا می‌شوید:

🔵 خلاصه ای از اطلاعات:

  • رتبه سایت با عبارت “دوره آموزش سئو” : 5
  • مدرس دوره: امین اسماعیلی
  • نحوه ارائه دوره: آنلاین (دوره به صورت پکیج ارائه می شود)
  • قیمت دوره: 8,176,000 تومان (این مبلغ با تخفیف خرید کل دوره است)

✔️ مدرس دوره

امین اسماعیلی مدرس اصلی دوره‌های سئو وبسیما است. وی دانشجو کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و مدیر فنی مجموعه وبسیما است. آقای اسماعیلی در استارت آپ های موفق زیادی حضور داشته و پروژه‌های موفقی را به ثمر رسانده است. اکنون سایت وبسیما در عباراتی پرکلیکی مانند آموزش سئو، سئو سایت و… در صفحه اول گوگل قرار دارد.

✔️ تعداد و نوع سرفصل‌ها

دوره جامع سئو وبسیما در 8 فصل به کاربران ارائه می‌شود و تقریباً به طور کامل تمامی مباحث سئو را به دانشجویان آموزش می‌دهد. سرفصل‌های این دوره عبارت‌اند از:

از کجا شروع کنیم؟ نقطه صفر سئو

وبسیما نیز برای دانشجویان تازه کار سرفصلی را در نظر گرفته تا بتوانند در شروع آموزش به خوبی با سئو و مفهوم آن آشنا شوند. بخش‌های مختلف این سرفصل عبارت‌اند از:

  1. گوگل موتور جستجو نیست! چرا خلق تجربه از تولید محتوا مهم‌تر است؟
  2. درک مفهوم سئو؛ از نگاه متخصصین و فعالان این حوزه
  3. مسیر یادگیری؛ بازوهای اصلی برای موفقیت در سئو
  4. الگوریتم‌های گوگل؛ صفحات اینترنت چطور آنالیز می‌شوند؟
  5. سفید، سیاه یا خاکستری؟ مرزبندی تکنیک‌های سئو
  6. منابع یادگیری سئو؛ چطور دانش خود را به‌روز کنیم؟

تدوین استراتژی سئو

بهترین دوره سئو می‌بایست در ابتدا کار نحوه تدوین استراتژی و برنامه ریزی سئو را به شما آموزش دهد تا قبل از شروع بدانید که کدام مسیر را برای سئو انتخاب کنید. این یک وجه تمایز دوره وبسیما و نیوسئو است. سرفصل‌های وبسیما برای این موضوع عبارت‌اند از:

  1. سئو فراتر از تکنیک
  2. استراتژی دقیقاً چیست
  3. تحقیق کلمات کلیدی
  4. درک هدف کاربر از جستجو
  5. طراحی پازل محتوا
  6. معماری محتوای صفحه
  7. طراحی نقشه راه
  8. اجرای عملی برای یک پروژه واقعی

آموزش تولید محتوا

سرفصل‌های دوره وبسیما برای موضوع تولید محتوا عبارت‌اند از:

  1. چرا تولید محتوا مهم است؟
  2. ذره‌بین گوگل؛ نحوه آنالیز و درک محتوا
  3. اصول سئو در تولید محتوا
  4. پاسخ به سؤالات مهم در تولید محتوا
  5. تکنیک‌های حفظ و بهبود رتبه در گوگل پس از انتشار محتوا
  6. بالاتر از رتبه 1 گوگل! مشتری از بازدیدکننده مهم‌تر است

آموزش گوگل سرچ کنسول

وبسیما با این سرفصل‌ها بهترین ابزار تحلیل سئو را به کاربران آموزش می‌دهد:

  1. جعبه ابزار گوگل؛ بررسی امکانات و قابلیت‌های سرچ کنسول گوگل
  2. معرفی سایت به گوگل؛ مدیریت منابع و محدودیت‌ها
  3. حضور در نتایج جستجو
  4. آموزش بخش Performance
  5. آموزش بخش Coverage
  6. گزارش لینک‌سازی

آموزش لینک سازی داخلی و خارجی

بهترین دوره آموزش سئو می‌تواند دوره‌ای باشد که به طور کامل موضوع لینک سازی را بررسی و تکنیک‌های آن را آموزش دهد. وبسیما لینک سازی داخلی و خارجی که دو بخش متفاوت محسوب می‌شود را در یک سرفصل بررسی کرده است. بخش‌های مختلف این سرفصل عبارت‌اند از:

  1. مفاهیم لینک‌سازی؛ شناخت آناتومی لینک و سیستم گردش خون
  2. لینک سازی داخلی؛ بهترین لینک را از سایت خودمان بگیریم!
  3. لینک‌سازی رایگان؛ فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و بسترهای باز
  4. طراحی و اجرای کمپین رپورتاژ آگهی
  5. خرید بک لینک متنی؛ بندبازی روی طناب گوگل!
  6. برنامه اجرایی؛ طبق برنامه پیش برو، سروقت نتیجه بگیر

تکنیک‌های حرفه‌ای سئو

هر مهارتی فوت و فن‌هایی دارد که در آموزش‌ها می‌بایست آن را به طور کامل بررسی کرد. وبسیما برخی از مهمترین فوت و فن‌های سئو را در سرفصل تکنیک‌های سئو، آورده است:

  1. هوش مصنوعی؛ ذره‌بین گوگل برای تحلیل رفتار کابر
  2. بهبود نرخ کلیک؛ چطور بالاتر از رتبه 1 گوگل باشیم؟
  3. ویدیو مارکتینگ؛ سیگنالی برای اثبات رضایت کاربر
  4. کامنت مارکتینگ، فراتر از انتظار گوگل و کاربر شویم
  5. کاخ محتوا؛ تکنیک‌های برای ایجاد تمایز در ارائه
  6. بازنویسی محتوا؛ برای گسترش ابر کلمات در محتوا
  7. بن‌بست محتوا؛ ایده‌هایی کاربردی برای تولید و توزیع محتوا

آموزش سئو تکنیکال

وبسیما نکات و تکنیک‌های مربوط به بهینه سازی سورس سایت را در قالب آموزش سئو تکنیکال آورده است:

  1. مرز یادگیری؛ یک متخصص سئو تا کجا به دانش و تجربه فنی نیاز دارد؟
  2. URL Structure؛ معماری و ساختار آدرس‌دهی صفحات سایت
  3. Crawl & Index؛ مدیریت بودجه خزش و درک مفاهیم مرتبط
  4. HTML Tags؛ شناخت و استفاده درست از تگ‌های HTML
  5. Structured Data؛ نشانه‌گذاری استاندارد و استفاده از Schema
  6. UX & Page Speed؛ بهبود سرعت و تجربه کاربری سایت
  7. Analyzer Tools؛ اجرای آموزش‌ها به صورت عملی و کار با ابزارها در پروژه‌های واقعی

آموزش کاربردی گوگل آنالیتیکس

یکی از مهم‌ترین وجه تمایزهای دوره جامع سئو وبسیما با نیوسئو، ارائه این دوره است. گوگل آنالیتیکس به شما کمک می‌کند که به خوبی رفتار کاربران در وب سایت را شناسایی کنید، محتوای خود را بشناسید.

  1. چرا به سراغ گوگل آنالیتیکس می‌رویم؟
  2. مفاهیم اولیه؛ تیغ دو لبه تحلیل
  3. ابزارهای کمکی؛ تحلیل عمیق‌تر از رفتار کاربر
  4. بهبود سئو؛ گوگل آنالیتیکس مشاور شما در امور سایت!
  5. گزارشات تخصصی و حرفه‌ای؛ تعامل با کارفرما

✔️ نحوه ارائه دوره

دوره آموزش سئو مجموعه وبسیما به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود. دوره حضوری سئو این مجموعه معمولا به صورت کارگاه های تخصصی برگزار می شود. اکنون در این زمان یعنی آذر ماه سال 1401 هیچگونه دوره یا کارگاه حضوری برای برگزاری، از این مجموعه اطلاع رسانی نشده است.

دوره غیرحضوری وبسیما نیز همانند دوره نیوسئو در لیست بهترین دوره سئو قرار داشته و جز کامل ترین دوره های فارسی سئو محسوب می شود. پس از خرید دوره، محتوای آن در حساب کاربری شما در وبسایت قابل دسترسی است.

✔️ پشتیبانی و خدمات پس از شرکت در دوره

دوره سئو وبسیما نیز همانند دوره سئو مجموعه نیوسئو دارای پشتیبانی آنلاین است با این تفاوت که این پشتیبانی در تلگرام و برگزاری وبینارهایی در بازه های زمانی مختلف، ارائه می شود. بروز رسانی رایگان دوره از جمله خدمات پس از فروش دوره وبسیما است و شما همیشه یک دوره بروز براساس آخرین متدهای سئو را دارید.

وبسیما به عنوان پشتیبانی دوره پس از خرید، شما را عضو گروه تلگرامی اختصاصی کرده و در این بستر شما هم امکان سوال پرسیدن و ارتباط با مدرس را داشته و هم می توانید از تجربیات دیگر دانشجویان دوره استفاده کرده و با هم تبادل اطلاعات کنید.

✔️ قیمت دوره و نحوه پرداخت

پکیج های دوره وبسیما به صورت جداگانه امکان خرید داشته و شما در صورتی که نتوانستید تمام هزینه خرید دوره را پرداخت کنید، می توانید هر بخش از دوره را جداگانه با قیمت مشخصی که داشته، خریداری کنید.

وبسیما برای کسانی که همه دوره را یکجا خریداری کنند، تخفیف قابل توجهی را در نظر می گیرد.

قیمت بخش های مختلف دوره سئو وبسیما بدین شرح است:

  1. قیمت دوره نقطه صفر سئو = 290.000 ت
  2. قیمت دوره تدوین استراتژی سئو = 1.290.000 ت
  3. قیمت دوره حرفه ای تولید محتوا = 1.290.000 ت
  4. قیمت دوره گوگل سرچ کنسول = 1.390.000 ت
  5. قیمت دوره حرفه‌ای لینک‌سازی = 1.490.000 ت
  6. قیمت دوره تکنیک‌های حرفه‌ای سئو = 1.490.000 ت
  7. قیمت دوره سئو تکنیکال = 1.590.000 ت
  8. قیمت دوره کاربردی گوگل آنالیتیکس = 1.390.000 ت

قیمت خرید دوره جامع سئو وبسیما با تخفیف ویژه: 8,176,000 تومان 

✔️ نحوه بروز رسانی دوره

همان طور که می دانید یکی از ویژگی های بهترین دوره سئوبروز رسانی مادام العمر آن است. اگر دوره ای این ویژگی را نداشته باشد، به هیچ وجه ارزش خرید ندارد. جالب است بدانید تنها در یک سرفصل یعنی آموزش سرچ کنسول گوگل، دوره های سئو می بایست از دو سال قبل تا کنون بیش از 3 بار بروز رسانی داشته باشند.

دوره سئو وبسیما نیز دارای ویژگی بروز رسانی مادام العمر است و ویدیوهای دوره در حساب کاربری پس از بروز رسانی اضافه شده یا تغییر می کند.

✔️ وجه تمایز دوره

وبسیما وجه تمایز دوره خود را به عنوان بهترین دوره آموزش سئو اینگونه عنوان کرده است:

  • امکان بخش های مختلف دوره به صورت جداگانه وجود دارد که خرید را برای افراد کم بضاعت امکان پذیر می کند.
  • وبینارهای مختلف در بازه های زمانی مختلف، یکی از ویژگی های دوره وبسیماست.
  • قرار دادن تخفیف ویژه حضور در کارگاه های تخصصی برای کاربران دوره غیرحضوری سئو وبسیما یک ویژگی تقریبا متمایز است.

3- دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو اسکیلرن

دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو اسکیلرن، بهترین دوره سئو

دانشگاه صنعتی شریف تهران به عنوان برترین دانشگاه مهندسی در ایران و خاورمیانه، دارای بستری برای ارائه آموزش مهارت های تخصصی جهت کمک به دانشجویان جهت یادگیری بیشتری و حضور بهتر در بازار کار است. این آموزش های تخصصی در وبسایت اسکیل لرن ارائه شده که زیرمجموعه دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می کند. همین موضوع باعث شده که دوره سئو اسکیل لرن در لیست بهترین دوره سئو قرار بگیرد.

اسکیل لرن با عنوان آموزش در قلب کسب و کار، تاکنون سعی داشته دوره هایی را ارائه کند که دانشجویان با کسب مهارت هایی به صورت فریلنسری یا حضوری در بازار کار، حضور یابند.

در ادامه دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو اسکیل لرن را بیشتر بررسی می کنیم:

🔵 خلاصه ای از اطلاعات:

  • رتبه سایت با عبارت “دوره آموزش سئو” : 9
  • مدرس دوره: محمد حسین صفاکرم
  • نحوه ارائه دوره: حضوری
  • قیمت دوره: 4,980,000 تومان

✔️ مدرس دوره

مدرس دوره سئو اسکیل لرن محمد حسین صفاکرم است. وی دارای مدرک کارشناس IT و متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت های مختلف می باشد. آقای صفاکرم تاکنون در سمینارهای زیادی شرکت داشته و تجربیات خود را در بسترهای مختلف و دوره های آموزشی متفاوت، به کاربران ارائه کرده است.

✔️ تعداد و نوع سرفصل‌ها

یکی از مواردی که در انتخاب بهترین دوره آموزش سئو باید در نظر داشته باشید، انتخاب دوره ای است که در سرفصل های مختلف، سئو را به بهترین شکل، به شما آموزش دهد. دوره سئو اسکیل لرن، سرفصل های زیر را به کاربران آموزش می دهد:

  1. مفاهیم عمیق سئو
  2. الگوریتم گوگل
  3. هاست و دامین
  4. چک لیست سئو محتوا آپدیت جدید
  5. ترفندهای رنک مث و تولید محتوای سریع
  6. استراتژی بازاریابی سئو
  7. استراتژی کیورد ریسرچ
  8. معرفی تمام ابزارهای سرچ کلمات کلیدی
  9. سرچ کنسول با بررسی و رفع تمام ارورها
  10. گوگل آنالیتیکس مقدماتی و پیشرفته
  11. سئو تکنیکال پیشرفته
  12. اصول قراردادنویسی در سئو

از جزییات این سرفصل اطلاعاتی در دسترس نیست.

✔️ نحوه ارائه دوره

این دوره تنها به صورت حضوری برگزار شده و محل برگزاری آن دانشگاه صنعتی شریف تهران است. سایت اسکیل لرن اکنون برای تاریخ 16 دی ماه 1401 ثبت نام داشته و شما می توانید در این وب سایت ثبت نام کنید. ساعت برگزاری کلاس ها از 9 تا 13 است و در 12 جلسه (حدود 50 ساعت) این دوره برگزار می شود.

✔️ پشتیبانی و خدمات پس از شرکت در دوره

دوره سئو اسکیل لرن که در لیست بهترین دوره سئو قرار گرفته است، نیز همانند دیگر دوره ها دارای پشتیبانی است. پس از دوره حضوری، جلسات پرسش و پاسخ و گاها نیز وبینار برگزار شده و سعی می کنند مشکل شما پس از شرکت در دوره را به طور کامل حل کنند. در این بین نیز کانال ها و گروه های خصوصی نیز برای تبادل نظر، داده و اطلاعات ایجاد می شود تا ادامه پشتیبانی در این بستر نیز ارائه شود.

در رابطه با بروز رسانی دوره سئو اسکیل لرن نیز اطلاعاتی موجود نیست.

✔️ قیمت دوره و نحوه پرداخت

هزینه شرکت در دوره سئو اسکیل لرن مبلغ 4,980,000 تومان است و شرایط خاص دیگری نیز برای پرداخت آن وجود ندارد.

✔️ وجه تمایز دوره

دوره جامع اسکیل لرن مهم ترین وجه تمایز آن مهر دانشگاه صنعتی شریف است. دانشگاه صنعتی شریف بدون شک بهترین دانشگاه صنعتی و فنی کشور محسوب می شود و سالانه دانشجویان زیادی از این مکان به دانشگاه های برتر دنیا بورسیه می شوند. وجود مهر این دانشگاه در مدرک پایان دوره سئو اسکیل لرن خود به تنهایی وجه تمایز ویژه ای محسوب می شود.

4- دوره جامع جادوی سئو مدیر وب

یکی دیگر از دوره هایی که در لیست بهترین دوره آموزش سئو قرار گرفت، دوره جامع جادوی سئو مدیر وب است. در ادامه این دوره را به طور کامل بررسی می کنیم.

🔵 خلاصه ای از اطلاعات:

  • رتبه سایت با عبارت “دوره آموزش سئو” : — (در نتایج نیست!)
  • مدرس دوره: مهران منصوری فر
  • نحوه ارائه دوره: حضوری
  • قیمت دوره: 9.900.000 ت

✔️ مدرس دوره

استاد دوره جامع سئو مدیر وب آقای مهران منصوری فر است. وی از سال 83 در دنیای وب فعالیت داشته و جز افراد با تجربه حوزه سئو محسوب می شود. آقای منصوری فر سایت مدیر وب را سال 1393 راه اندازی کرد و در کنار مشاوره و انجام پروژه های متعدد سئو، کار آموزش را نیز شروع کرده است.

✔️ تعداد و نوع سرفصل‌ها

دوره سئو مدیر وب دارای 10 سرفصل و حدود 40 ساعت آموزش است. دلیل اینکه این دوره در لیست بهترین دوره سئو قرار گرفته را با دیدن سرفصل ها و جزییات آن ها متوجه می شوید:

شروع با درک عمیق و استراتژی‌های سئو

هدف این سرفصل رساندن شما به یک درک درستی از سئو و برنامه ریزی که باید برای بهینه سازی سایت خود در نظر بگیرید، است. موضوعاتی که در این سرفصل بررسی می شود، عبارت اند از:

 

  • چگونه یک سئو کار حرفه ای شوید؟
  • تفاوت بسیار مهم این دوره با دوره های مشابه
  • تعریف سئوی تخصصی
  • بررسی انواع سئو و متد های آن
  • پیش نیازهای سئو
  • شرح خلاصه آنچه در این دوره می آموزیم
  • شناخت کلی موتورهای جستجو و رفتار آن ها
  • شرح روش ها و معیار های مهم مرتب سازی سایت ها در موتورهای جستجو
  • نگاه به دنیای وب از دید گوگل تعریف عمیق سئو و اهمیت آن در کسب و کارهای اینترنتی
  • معرفی 3 روش انجام عملیات سئو
  • گوگل دقیقا چیست و چگونه سایت ها را رتبه بندی می کند؟
  • مهمترین کار ما در این دوه چیست ؟
  • چگونه از ابتدای پروژه نتایج بدست آمده در انتهای پروژه را تشخیص دهیم؟
  • نگاه گوگل به کلمات کلیدی
  • نوع کسب و کار خود را برای گوگل شناسایی کنید
  • نوع پروژه را از دید گوگل شناسایی کنید و هدف گذاری کنید
  • تحلیل عمیق انواع استراتژی های سئو بر مبنای پروژه
  • انواع استراتژی‌های اجرای عملیات سیٔو بر اساس تجربه‌های واقعی و حوزه کاری مرتبط
  • استراتژی سئو تخصصی سایت‌‌های فروشگاهی، آموزشی، خدماتی، محتوایی و اختصاصی
  • داستان اولین پروژه سئو من
  • ارزش یک کلمه کلیدی چقدر است و چگونه ارزش کلمات کلیدی را بدست آوریم
  • قیمت کلمات را چگونه برآورد کنیم؟
  • چگونه از قیمت بالا دادن برای سئو نترسیم؟
  • وضعیت بازار سئو چگونه است؟
  • معرفی نرم‌افزارهای بررسی رتبه کلمات
  • روشهای پیدا کردن جایگاه صحیح کلمات

ایجاد بستر مناسب و آماده‌سازی اولیه

این بخش بیشتر مناسب کسانی است که در قدم اول شروع کسب و کار اینترنتی هستند و می خواهد سایت خود را به تازگی راه اندازی کنند. موضوعات در نظر گرفته شده برای این بخش از دوره عبارت اند از:

 

  1. راهنمای انتخاب دامنه مناسب
  2. چه کارهایی باید قبل از ثبت یک دامنه و سئو آن انجام دهیم؟
  3. آیا اطلاعات WHOIS در سئو مهم است؟
  4. اعتبار دامنه چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟
  5. بررسی معیار های DA و PA و اهمیت آن در سئو
  6. معرفی ابزارهای DOMAIN AUTHRITY
  7. تاثیر کلمات کلیدی و دامنه های فارسی در سئو
  8. Exact Match Domain و تاثیر آن در سئو
  9. Exact Match Keywords و تاثیر درسئو
  10. تاثیر دامنه در بهبود سئوی محلی
  11. معرفی ابزارهای بررسی دامنه مناسب برای سئو
  12. SSL  و اثر آن در سئو
  13. سئو در دامنه و زیر دامنه
  14. ارتباط سئوی بلاگ با سایت
  15. تاثیر بسیار مهم فضای میزبانی در سئو
  16. تاثیر هاست ابری و انواع هاست در سئو
  17. Uptime و معرفی ابزارهای آن
  18. معرفی مباحث Ping و DNS  و Name Server ها و تنظیم دقیق آنها
  19. فعال سازی CDN چه اثری به سئوی سایت دارد
  20. بررسی و تحلیل حملات سایبری و جلوگیری از آنها
  21. معرفی سایت MOZ
  22. معرفی و نصب BAR MOZ
  23. تنظیم دامنه‌ها برای سئو
  24. ریدایرکت 301 چیست؟
  25. تحلیل یه نمونه واقعی عملیات سئو
  26. سندباکس چیست و چگونه از آن خارج شویم؟
  27. ماه عسل گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
  28. تحلیل یک نمونه واقعی از ماه عسل گوگل

تنظیمات سایت و شروع سئو داخلی

این بخش از دوره جادوی سئو مدیر وب تنظیمات اولیه سئو برای شروع یک پروژه را به شما شرح می دهد. موضوعات این سرفصل عبارت اند از:

 

  1. معرفی انواع CMS و تاثیر آن در سئو
  2. سئو و انواع پورتال‌ها
  3. مقایسه وردپرس با انواع دیگر پورتال‌ها از نظر سئو
  4. سئو با سایت سازها و فروشگاه سازهای رایگان
  5. سئو با افرونه Yoastseo
  6. شروع عملیات ON PAGE SEO
  7. اهمیت بسیار بالای صفحه اصلی و تنظیم دقیق سئو آن
  8. تحلیل نحوه نگرش گوگل به سایت و صفحات داخلی
  9. آشنایی با تگ‌های عنوان سایت
  10. معرفی تگ‌های متا و تاثیر آن در سئو
  11. تنظیمات عنوان‌ها و لینک‌های سایت
  12. تنظیم لینک‌های سئو دوستانه یا Seo Friendly
  13. تنظیم توضیحات کوتاه یا  META DESCRIOTION
  14. تنظیم کلمات کلیدی یا  META KEYWORDS
  15. تنظیمات تگ H1 مهمترین عنصر هر صفحه
  16. معرفی تگ های Page Navigation و تاثیر آن در سئو
  17. نان ریزه یا BREADCRUMB و تنظیم آن برای سئو داخلی
  18. تنظیمات  Robots.txt
  19. آموزش فعال سازی sitemap ایندکس ها و توضیحات کامل آن
  20. تنظیم خصوصیات یک صفحه 404
  21. تنظیمات کش سایت و روش‌های افزایش سرعت سایت برای گوگل
  22. تنظیم و پیکر بندی فایل htaccess.

انتخاب کلمات کلیدی هدف

بهترین دوره آموزش سئو در ایران دوره ای است که موضوع انتخاب و تحقیق کلمات کلیدی را به طور کامل و جامع آموزش دهد. دوره جادوی سئو موضوعات خوبی را برای این سرفصل در نظر گرفته است:

 

  1. آموزش نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  2. تحلیل 10 سایت اصلی کلمات کلیدی و استراتژی اولیه
  3. معرفی روش های انتخاب کلمه کلیدی
  4. روش پیدا کردن کلمات جستجو شده توسط مشتریان
  5. معرفی ابزارهای کاربردی برای انتخاب کلمات کلیدی
  6. آموزش متد پیش بینی کلمات کلیدی با جستجوی بالا در آینده
  7. آموزش روش پیدا کردن کلمات کلیدی رقبا
  8. آموزش شناسایی ارزش واقعی کلمات کلیدی
  9. شناسایی جنس کلمات کلیدی و چگونگی تشخیص آن
  10. Long Tail Keywords و LSI Keywords و تاثیر آن در سئو بلند مدت
  11. نحوه طراحی استراتژی برای انتخاب کلمات کلیدی
  12. دسته بندی کلمات کلیدی و ایجاد لیست هدف
  13. لیست کردن نهایی کلمات کلیدی با استفاده از متریک های گوگل
  14. اصل پارتو در انتخاب کلمات کلیدی و فیلتر کلمات بر اساس آن
  15. دسته بندی نهایی کلمات بر اساس بررسی رفتار مخاطبین

لینک‌سازی داخلی و تولید محتوای هدف

در لینک سازی داخلی موضوعات مهمی وجود دارد که باید به طور کامل بررسی شود. در بهترین دوره سئو باید این موضوعات در جنبه های مختلف بررسی و تجربیات استاد به طور کامل شرح داده شود. موضوعات این سرفصل دوره آقای منصوری فر، به شرح زیر است:

 

  1. لندینگ پیج و انواع آن برای اهداف سئو
  2. آشنایی با عملکرد صفحات زامبی
  3. شروع لینک‌سازی داخلی و تعریف استراتژی‌های لینک‌سازی
  4. چرا لینک سازی داخلی؟
  5. چگونه لینک سازی داخلی حرفه ای انجام دهیم؟
  6. تفاوت لینک‌ داخلی و لینک‌ طبیعی
  7. نحوه پیکر بندی لینک های داخلی سایت
  8. آموزش انتخاب انکر تکست
  9. بهترین روش لینک‌سازی در مقالات
  10. آموزش لینک سازی در صفحه اصلی برای بهبود سئو
  11. آموزش لینک سازی داخلی در محتوای منتشر شده
  12. صفحات مادر و فرزند و استراتژی‌های پیاده‌سازی آنها
  13. شفاف‌سازی صفحات هدف برای گوگل و کلمات کلیدی
  14. تحلیل نحوه نگرش گوگل به سایت و صفحات داخلی
  15. تحلیل یک مثال واقعی که مدیروب آن را بررسی کرده است
  16. آموزش جایگزین کردن یک صفحه با صفحه ای دیگر در گوگل
  17. وقتی صفحه اشتباهی رتبه می‌گیرد چه باید کرد؟
  18. شروع با وبلاگ، هدفمندسازی محتوا و بازاریابی محتوایی
  19. نحوه برنامه ریزی برای داشتن یک وبلاگ موفق
  20. ارتباط بازاریابی محتوایی در سئو
  21. معرفی متدهای تولید محتوای اختصاصی و فروشنده در وبلاگ
  22. آنچه باید درباره محتوای فارسی و انگلیسی بدانیم
  23. بررسی و تحلیل اهمیت محتوا در سئو
  24. تجربه فروش فقط با سئو سایت در مدت کوتاه
  25. استراتژی تولید محتوا هدفمند
  26. 5 نمونه عملی از استراتژی تولید محتوا برای وبلاگ
  27. نکات مهم که باید قبل از تولید محتوا
  28. انتخاب عنوان مناسب محتوا
  29. یک روش عملی برای افزایش ترافیک سایت بدون محتوای جدید
  30. تولید محتوا با قانون 10-10-100 و اختراع محتوای تدریجی
  31. چگونه بدون نوشتن تولید محتوا کنیم!
  32. آنچه باید از ابتدا، داخل و پایان محتوا بدانیم
  33. نظم و تولید محتوا و آنچه باید بدانیم
  34. بررسی روشهای تولید محتوا
  35. چقدر می‌توان از محتوای کپی استفاده کرد؟
  36. بررسی یک نمونه واقعی تولید محتوا در ایران
  37. چگونه یک فروشنده آنلاین استخدام کنیم؟
  38. تولید محتوا در صفحه اصلی
  39. متدهای تولید محتوای متنی جهت بهبود سئو و بازاریابی محتوایی
  40. معرفی ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوای متنی با کیفیت
  41. روش های تولید محتوای رایگان و بهبود سریع سئو
  42. بررسی یک نمونه واقعی بازاریابی محتوایی در مدیروب
  43. بررسی یک نمونه واقعی کلمات فوق سخت در مدیروب
  44. بررسی استراتژی تولید محتوای مدیروب

بازاریابی محتوایی تخصصی و حرفه‌ای

بهترین استاد سئو فردی است که تمام تجربیات خود را در اختیار کاربران و دانشجویان خود، قرار دهد. تجربیاتی که تازه کارها باید سال ها، تلاش کنند تا به آن برسند. یکی از این تجربیات، نحوه بازاریابی محتوا به صورت درست و حرفه ای است. هدف این سرفصل دوره جامع سئو مدیر وب نیز همین است:

 

  1. بازاریابی محتوایی چیست و چگونه آن را شروع کنیم؟
  2. نحوه ایجاد محتوای تبلیغاتی
  3. روش های ایجاد حس نیاز به محصول و خدمات با بازاریابی محتوا
  4. بررسی نمونه های موفق بازاریابی محتوایی در دنیا
  5. روشهای هدف گذاری، پیدا کردن مخاطب و شروع بازاریابی محتوایی هدفمند
  6. بررسی انواع محتوا و تاثیر آنها در سئو یک سایت
  7. چک لیست مراحل تولید محتوای حرفه ای
  8. روش های تولید محتوای صوتی و تصویری
  9. نکات که باید درباره تولید محتوا ویدیویی و سئو آن بدانید
  10. تغیرات سال 2019 که هنوز مهم هستند و باید بدانید!
  11. روش های بهره مند شدن از تولید محتوای گسترده هوشمندانه
  12. بررسی 15 نمونه واقعی محتوای گسترده هوشمندانه
  13. آموزش تولید محتوای همیشه
  14. محتوای مرجع چیست و چگونه باید آن را تولید کنیم؟
  15. نکات مهم درباره تولید محتوای سریالی
  16. ایجاد محتوای آسمان‌خراش چه زمانی مهم است و چگونه آن را ایجاد کنیم؟
  17. استراتژی تولید محتوای ناقص و نحوه گرفتن عضو جدید برای سایت
  18. اهمیت عکس‌ها در تولید محتوای سایت و پایین آوردن نرخ خروج
  19. نکات مهمی درباره سئوی تصاویر سایت
  20. نحوه خلاصه نویسی یک محتوا قبل از انتشار
  21. محل صحیح قرار گرفتن کلمات کلیدی در یک محتوا کجاست؟
  22. محاسبه چگالی کلمات کلیدی در مقالات چگونه است؟
  23. بعد از انتشار یک مقاله چه کارهایی باید انجام دهیم؟
  24. سئو و شبکه‌های اجتماعی و اتوماتیک‌سازی آنها

آموزش تخصصی سرچ کنسول و تحلیل‌های عملی با آن

مباحث بررسی شده در جادوی سئو مدیروب در بخش سرچ کنسول عبارت اند از:

 

  1. آموزش ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل
  2. معرفی و آموزش کامل بخش داشبورد سرچ کنسول
  3. معرفی و آموزش کامل بخش OVERVIEW
  4. معرفی و آموزش کامل بخش PERFORMANCE
  5. معرفی و آموزش کامل بخش URL INSPECTION
  6. آشنایی با مفهوم Google Index و خطاهای آن
  7. آشنایی با  Blocked Resources ها
  8. آشنایی با تفاوت Noindex با URLs Remove
  9. آشنایی با Fetch as Google
  10. معرفی و آموزش کامل بخش COVERAGE
  11. آشنایی با مفهوم Crawl Error
  12. معرفی بخش Sitemaps و نحوه ثبت آن در سرچ کنسول
  13. معرفی و آموزش کامل بخش ENHANCEMENTS
  14. معرفی و آموزش کامل بخش Manual Actions
  15. معرفی و آموزش کامل بخش Security Issues
  16. معرفی و آموزش کامل بخش International Targeting
  17. معرفی و آموزش کامل بخش Remove URLs
  18. معرفی و آموزش کامل بخش Crawl Stats
  19. معرفی و آشنایی با قسمت Messages
  20. معرفی کامل و آشنایی با قسمتهای URL Parameters
  21. نحوه کار با بخش WEB TOOLS و ایجاد اسکیما کد برای سایت
  22. آموزش کار با Structured Data Markup Helper
  23. معرفی بخش LINKS و نحوه تحلیل گزارشات آن برای بهبود سئو
  24. آموزش استفاده از بخش Links to Your Site و تحلیل آنها
  25. آموزش استفاده از بخش  Internal Links و تحلیل آنها
  26. آموزش استفاده از بخش Data Highlighter و نحوه ثبت سایت در آن
  27. معرفی و آشنایی با Rich Snippet و نمونه‌های استفاده از آن
  28. آشنایی با Rich Cards ها و اهمیت آنها در سئو انگلیسی
  29. معرفی 3 نمونه Rich Snippets و Rich Cards
  30. معرفی robots.txt و کدهای داخل آن و کارهایی که می‌توان با آن انجام داد
  31. آموزش استفاده از Setting
  32. آموزش استفاده از Users and Property Owners
  33. آموزش نحوه تغییر دامنه سایت بدون افت رتبه‌های کلمات در گوگل
  34. آموزش اتصال سرچ کنسول به گوگل آنالیتیک و اهمیت آن
  35. انجام تحلیل‌های عملی و تجربی با استفاده از گزارشات سرچ کنسول
  36. نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی هدف با استفاده از گزارش سفارشی
  37. چگونه با ایجاد گزارشات سفارشی مشکلات سایت را شناسایی کنیم؟
  38. نحوه بررسی رفتار گوگل در مقابل سایت با گزارشات سرچ کنسول
  39. چگونه صفحاتی که در حال رتبه گرفتن هستند را شناسایی کنیم؟
  40. روش ایجاد گزارش کلمات کلیدی آینده‌دار از سرچ کنسول

الگوریتم‌های گوگل و روش استفاده از آنها

بهترین دوره سئو زمانی برای شما کاربردی است که الگوریتم های گوگل را به طور کامل به شما آموزش دهد. موضوعات این سرفصل در دوره جامع سئو مدیروب عبارت اند از:

 

  1. الگوریتم گوگل چیست و چه اهمیتی برای بهینه سازی سایت ها دارد؟
  2. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل پاندا و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  3. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل پنگوئن و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  4. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل کبوتر و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  5. آنچه باید درباره جستجوی محلی یا لوکال سئو بدانید!
  6. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل دزدان دریایی و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  7. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل مرغ مگس خوار و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  8. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل گورخر و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  9. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل MOBILEGEDDON و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  10. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل TOP HEAVY و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  11. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل FRESHNESS و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  12. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل RANKBRAIN و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  13. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل کافئین و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  14. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل فلوریدا و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  15. آشنایی کامل با الگوریتم گوگل فلوریدا 2 و روش های بهبود عملکرد سئو سایت با این الگوریتم
  16. چگونه سایت خود را مدیریت کنیم که از جریمه‌های آن در امان باشیم؟

لینک‌سازی خارجی، استراتژی‌ها و پنالتی گوگل

زمانی که به دنبال بهترین دوره آموزش سئو هستید، حتما بررسی کنید که دوره مدنظرتان به طور کامل مبحث لینک سازی خارجی را آموزش داده باشد. موضوعات بررسی شده این سرفصل عبارت اند از:

 

  1. لینک‌سازی خارجی چیست و آیا هر لینک خارجی، بک لینک محسوب می شود؟
  2. چرا لینک‌سازی در سئو مهم است؟
  3. چه زمانی به لینک سازی خارجی نیاز داریم؟
  4. تفاوت لینک‌سازی داخلی و لینک‌سازی خارجی
  5. آیا هر لینکی رتبه‌ی سایت ما را در گوگل بالا می‌برد؟
  6. آیا بدون لینک‌سازی هم می‌توان در گوگل رتبه گرفت؟
  7. گوگل چگونه متوجه می‌شود که چه کسی لینک‌سازی کرده است؟
  8. بک‌لینک طبیعی و غیرطبیعی چیست؟
  9. نکات مهم درباره خرید بک لینک
  10. چگونه برخی سایت‌ها بدون لینک‌های زیاد رتبه خوبی دارند؟
  11. لینک سازی طبیعی و نکات فنی آن
  12. بک‌لینک مصنوعی چیست ؟
  13. آیا لینک‌سازی اشتباه باعث پنالتی سایت ما می‌شود؟
  14. چگونه لینک‌سازی خارجی را آغاز کنیم؟
  15. روش‌های تولید لینک رایگان و طبیعی
  16. چه کنیم تا سایت‌ها خودشان به ما لینک بدهند؟
  17. چه تعداد لینک روزانه، هفتگی و ماهانه تولید کنیم که طبیعی باشد؟
  18. چگونه بدون پنالتی شدن لینک‌سازی کنیم؟
  19. انواع لینک‌سازی خارجی
  20. جلوگیری از پنالتی شدن توسط گوگل به خاطر لینک سازی خارجی
  21. آیا می‌توانیم لینک‌هایی بسازیم که پایدار باشند و پاک نشوند؟
  22. برای محتوای فارسی چگونه لینک‌سازی کنیم؟
  23. چگونه محتوایی بنویسیم که لینک‌پذیر باشد؟
  24. چگونه زنجیره‌ی تولید لینک خود را ایجاد کنیم؟
  25. چگونه برای لینک‌سازی خود برنامه ریزی کنیم؟
  26. معرفی مدل‌های لینک سازی خارق العاده و تخصصی مدیروب
  27. درباره پنالتی گوگل بیشتر بدانید!
  28. معرفی و آموزش تخصصی بهترین ابزارهای لینک‌سازی دنیا
  29. آموزش آنالیز لینک سازی خارجی رقبا
  30. چگونه مسیر اختصاصی لینک‌سازی خود را ایجاد کنیم؟

نکات تخصصی سئو و PBN

موضوعات بررسی شده برای این سرفصل عبارت اند از:

 

  1. شبکه خصوصی لینک‌سازی یا PBN چیست؟
  2. آیا PBN با لینک‌سازی متفاوت است؟
  3. روش های ساخت PBN
  4. مزایای استفاده از شبکه PBN
  5. هزینه های ساخت شبکه PBN
  6. انواع PBN چیست و روش های ایجاد آن

 

این محتوا ادامه دارد…


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


چگونه بهترین دوره سئو را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین دوره آموزش سئو می بایست اطلاعات کاملی از دوره های مختلف داشته و سپس براساس داده های بدست آمده، بهترین دوره را انتخاب کنید. ما در این صفحه، تمامی دوره های سئو برتر در ایران را بررسی و نقاط قوت و ضعف هر کدام را شرح داده ایم.

بهترین استاد سئو کیست؟

بهترین استاد سئو شخصی است که در کنار داشتن سال ها تجربه بهینه سازی سایت های مختلف، توانایی آموزش به دانشجویان به صورت حرفه ای را داشته باشد. در نتیجه داشتن تجربه کفایت نمی کند. یک استاد سئو باید بداند که چگونه مباحث سئو را برای افراد مبتدی و حرفه ای آموزش دهد و در این مورد هیچگونه ضعفی نداشته باشد.

بهترین دوره سئو با قیمت مناسب چیست؟

ما در این صفحه قیمت و تخفیفات موجود هر کدام را بررسی کردیم. شما می توانید با اطلاعات این صفحه، قیمت دوره ها را با توجه به سرفصل ها، بررسی کنید و دوره سئو را با مناسب‌ترین قیمت، تهیه کنید.