تخفیف میخوای؟
70%
فروش ویژه دوره آموزش سئو لپ تاپ
[ بعدا می بینم ]

تحلیل و بررسی سئو سایت شما

پلیر پخش ویدئو

با توجه به نیاز روزافزون سایت های اینترنتی به تحلیل سئو سایت جهت بهبود وضعیت سئو و در نتیجه افزایش بازدید، افزایش فروش و توسعه کسب و کار خود، همواره باید به بهترین نحو ممکن وب سایت خود را از منظر سئو تحلیل و بهینه سازی کنید تا اولا از رقبا وضعیت بهتری داشته باشید و ثانیا دچار جریمه های سنگین گوگل نشوید.

به همین سبب در تیم حرفه ای نیوسئو گروهی تشکیل شده است به جهت تحلیل حرفه ای سایت شما، که بی شک در جهت بهبود وضعیت سئو سایتتان تاثیری شگرف خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا ویدئو 4 دقیقه ای بالا را مشاهده فرمایید و سپس پک موردنظر خود را انتخاب نمایید تا به بهترین شکل ممکن به بررسی سئو سایت شما بپردازیم.

حتما به توضیحات موجود در هر کدام از پک ها دقت فرمایید.

حرفه ای-اقتصادی حرفه ای-اقتصادی
1.800.000 تومان
- مدت زمان انجام: 5 روز کاری
- لیست صفحات دارای محتوای یکسان
- لیست صفحات دارای عنوان یکسان
- لیست صفحات دارای عنوان کوتاه
- لیست صفحات دارای عنوان بلند
- لیست صفحات دارای دیسکریپشن کوتاه
- لیست صفحات دارای دیسکریپشن بلند
- لیست صفحات بدون دیسکریپشن
- لیست صفحات بدون کنونیکال
- لیست صفحات بدون تگ H1
- لیست صفحات دارای ارور 5xx
- لیست صفحات دارای ارور 4xx
- لیست صفحات دارای ریدایرکت
- لیست صفحات ریدایرکت شده مشکل دار
- لیست صفحات دارای تصاویر بدون alt
- لیست صفحات بدون اتریبیوت lang
- لیست صفحاتی با تعداد زیاد لینک خارجی
- لیست صفحاتی با درصد پایین کد به متن
- لیست صفحات دارای دو تگ H1
- لیست مشکلات استفاده از HTTP و HTTPS
- لیست صفحات دارای لینک های شکسته JS
- لیست صفحات دارای لینک های شکسته CSS
- لیست صفحات دارای لینک های شکسته تصاویر
- لیست صفحات بدون Title
- لیست صفحات دارای Title خالی
- لیست صفحاتی از سایت که بی ارزش هستند
- لیست صفحات دارای مشکل در تگ های html
- لیست صفحات دارای ایراد در تگ های H
- لیست صفحات به اشتباه کنونیکال شده
- لیست صفحات دارای ایراد در نمایش موبایلی
و
- بیش از 100 فاکتور گزارش گیری دیگر
- لیست بک لینک های سایت شما
فوق حرفه ای فوق حرفه ای
3.000.000 تومان
- مدت زمان انجام: 7 روز کاری
- تمام موارد بسته حرفه ای-اقتصادی به اضافه:
- لیست بک لینک های 4 سایت رقیب
- لیست کلمات کلیدی که سایت شما در آنها رتبه ندارد و بااااید روی آن ها کار کنید
- ارائه یک فایل صوتی جامع از تحلیل Search Console
- 1 بار گزارشگیری مجدد سایت شما طی 20 روز (رایگان)
- ارائه یک فایل صوتی مختص سایت شما توسط امیر قمصری
آسمان خراش آسمان خراش
4.200.000 تومان
- مدت زمان انجام: 10 روز کاری
- تمام موارد بسته فوق حرفه ای به اضافه:
- 2 بار گزارشگیری مجدد سایت شما طی 30 روز (رایگان)
- ارائه یک فایل تصویری جامع از تحلیل Search Console سایت شما توسط امیر قمصری
- 20 دقیقه مشاوره تلفنی جهت بهبود سئو و درآمد سایت شما توسط امیر قمصری

شما تحلیل فوق حرفه ای را انتخاب کرده اید؛ لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کرده و سپس گزینه پرداخت را بزنید.


بررسی سئو سایت چرا اینقدر مهم است؟

تحلیل سئو سایت بدون شک برای شرایط کنونی و هم برای آینده وب سایت شما لازم است. بهتر است به صورت منطقی به این مسئله نگاه کنیم. اگر شما الان حاضر نباشید برای توسعه برند خود، اقدام کنید، در آینده هم هیچ کاری نخواهید کرد! حال برای اینکه بخواهید آینده سایت خود را بسازید، باید بدانید که در حال حاضر، سایتتان چه وضعیتی دارد و تنها عاملی که می تواند به شما در این زمینه کمک کند، تحلیل سئو سایت می باشد.

آنالیز سئو سایت و بررسی همه جانبه مواردی که به بهینه سازی آن ربط دارد، به شما کمک می کند که متوجه شوید کدام بخش های سایت، ایراد دارد، کدام بخش ها بیشتر مورد توجه کاربر قرار گرفته و کدام بخش ها را باید به سایت اضافه کنید.

علاوه بر ساختار دادن به آینده، بررسی سئو سایت شما به دلایل مختلفی مهم است. اولین و مهم ترین، بررسی استراتژی شما برای سایت است و اینکه سئو داخلی و خارجی شما واقعا درست انجام شده است. الگوریتم های گوگل روز به روز پیچیده تر و هوشمندتر می شوند. اگر فرآیند سئو سایتتان را برون سپاری کرده اید و علمی از سئو ندارید، حتما باید وضعیت سئو سایتتان را بررسی کنید تا از عملکرد شرکتی که برای خدمات استفاده کرده اید، مطمئن شوید.

 

🔵 آیا ابزار بررسی سئو سایت می تواند به شما کمک کند؟

ابزار بررسی سئو سایت شاید بتواند به شما کمک کند اما آیا واقعا اشکالات و ایراداتی که این ابزارها به شما نمایش می دهند، قابل اعتماد هستند!

بگذارید سئو را به گونه کاملا متفاوتی برای شما تعریف کنم. تا امروز تعاریف بسیار متعددی برای سئو (اگر سئو را بخشی از دیجیتال مارکتینگ بدانیم!) ارائه شده است که بسیار کوتاه و مختصر هستند و مهم ترین تعاریف ارائه شده در زیر آورده شده است :

  1. سئو سلسه فعالیت های مرتبط و متوالی برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  2. علم و هنر هماهنگی کوشش ها و تلاش ها در بین بخش های مختلف سایت
  3. داشتن نقش رهبر در جذب ترافیک و بازاریابی کسب و کار اینترنتی
  4. انجام برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و هماهنگی و کنترل فعالیت های سایت

کامل ترین و جامع ترین تعریف سئو:

سئو فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع محتوایی در برنامه‌ریزی، سازماندهی و هماهنگی و هدایت امکانات سایت است که برای دستیابی به اهداف کسب و کار اینترنتی بر اساس استراتژی سئو سایت مورد قبول صورت می‌گیرد.
تعریف بالا، پنج قضیه اساسی را که زیر بنای مفاهیم کلی، نظری و عملی سئو است را می گیرد که شامل:

  1. سئو یک فرآیند است.
  2. مفهوم پنهان سئو، هدایت منابع محتوایی و علمی است.
  3. کارشناس سئو مؤثر، تصمیم های مناسبی می گیرد و به نتایج مطلوبی دست می یابد.
  4. سئو اصولی، به تخصیص و مصرف مدبرانه منابع محتوایی می‌گویند.
  5. سئو بر فعالیت های هدفمند تمرکز دارد.

این 5 قضیه مواردی است که ما در آنالیز سئو سایت با تجربیات و دانسته های خود، تحلیلی جامع از سایتتان، به شما ارائه می دهیم.

سئو علم است یا هنر؟

بر اساس تحقیقات محتلف می توان گفت سئو یک علم است، نه یک هنر. یعنی هر کسی با داشتن این علم می تواند سایتی را بهینه سازی کند، اما در پاسخ دقیق‌تر به این سوال می توان گفت که در واقع بخشی از دانش سئو را می توان از طریق آموزش سئو فرا گرفت بخش دیگر را ضمن تجربه و کار باید آموخت و بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود،‌ علم سئو و بخشی را که موجب به کار بستن اندوخته ها در شرایط گوناگون می شود، هنر سئو می نامند.

به عبارت دیگر سئو، علم دانستن است و هنر توانستن

پس نتیجه می گیریم که تحلیل سئو سایت را نمی توان به طور کامل به ابزار آنالیز سئو سایت سپرد و باید یک کارشناس سئو این مسئله را با ابزارهای تحلیل و بررسی سئو سایت و هنر خودش انجام دهد.

 

🔵 چرا سئو اینقدر مهم است؟

بهتر است قبل از اینک با مزایای پکیج جامع بررسی سئو سایت نیوسئو آشنا شوید، درباره اهمیت سئو نکات را به شما یادآوری کنیم. همان طور که می دانید سئو (SEO) مخفف عبارت Search engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتور جستجوگری همچون گوگل است. زمانی که شما عبارتی را در سایت گوگل جستجو کنید با لینک هایی روبرو می شوید. قطعا انتخاب اول شما لینک هایی اولی است که در صدر این لیست قرار دارد. به نظر شما این سایت ها چگونه به این موقعیت رسیده اند.

این لیست همانند یک رده بندی است که سایت ها تلاش می کنند که در این رده بندی به رتبه یک دست پیدا کنند. این جریان فقط با سئو سایت امکان پذیر است. یک سایت خدمات کولر گازی اگر به لینک یک گوگل برسد به جای روزانه 10 درخواست خدمات، قاعدتا 100 درخواست خواهد داشت. این یعنی 100 برابر شدن درآمد.

سئو نوعی بازاریابی نوین است و شما با تکنیک های آن مشتریان زیادی را می توانید برای خود جذب کنید، از رقبای خود پیشی گرفته و موفقیت را به خود نزدیک‌تر کنید. گوگل مهم ترین موتور جستجوی اینترنتی است که تمام سایت ها خود را برای آن آماده سازی و بهینه سازی می کنند. اکثر وبمسترها با پیاده سازی اصولی سئو، وب سایتشان را بر اساس معیارهای اساسی گوگل بهینه سازی کرده و خود را برای رتبه یک شدن آماده می کنند.

اکنون در ادامه لیستی از مهم ترین مزایای سئو برای وب سایت ها را به شما شرح می دهیم تا بیشتر اهمیت تحلیل و آنالیز سئو سایت را متوجه شوید:

  1. سئو مهم ترین راهکار برای بهبود تجربه کاربری سایت است
  2. سئو، سالم ترین راه تبلیغات سایت است
  3. با سئو می توانید نرخ تبدیل کاربر به مشتری را بهتر افزایش دهید
  4. سئو به گونه ای روی مدیریت هزینه های شما نیز کمک می کند.
  5. سئو به افزایش مشتریان حضوریتان کمک می کند.
  6. فروش در 24 ساعت و 7 روز هفته با سئو
  7. سئو اعتبار و اعتمادسازی به کسب و کار شما را افزایش می دهد
  8. سئو یک استراتژی بلند مدت برای فروش است
  9. سئو باعث آگاهی بخشی بیشتر به مشتریان می شود
  10. با سئو بهتر از رقبا در دنیای وب حضور پیدا کنید

 

🔴 چرا نیوسئو بهترین انتخاب برای تحلیل سئو سایت است؟

شاید تا الان به این نتیجه رسیده باشید که تحلیل سئو سایت یک امر فوق العاده مهم است و می تواند به شدت سایت و کسب و کار شما را رشد دهد؛ اما احتمالا برای شما سوال شده است که چرا این کار را باید به دست تیم نیوسئو بسپارم؟ چگونه باید به امیر قمصری و تیم او اعتماد داشته باشم، آن هم وقتی پای برند من در میان است؟!

جای هیچ نگرانی نیست؛ در ادامه این مسئله را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

خب، شما کاملا حق دارید که این سوالات در ذهنتان تشکیل شود و به همان میزان هم حق این را دارید که پاسخ آن ها را بدانید. نیوسئو 3 ویژگی دارد که می تواند اعتماد را در شما به وجود بیاورد؛ درست مثل تمام وب سایت های برتری که با ما همکاری داشته اند.

✔️ 1) کول باری از تجربه: حتما می دانید که نیوسئو قدیمی ترین مجموعه ای است که در ایران شروع به کار سئو کرد؛ این یعنی ما مدت زمان زیادی است که مشغول به بهینه سازی وب سایت ها هستیم؛ و این مدت زمان زیاد نشان دهنده چه چیزی است؟ تجربه! تجربه امیر قمصری و تیم نیوسئو به تنهایی می تواند ضامن این باشد که شما قرار است یک آنالیز سئو سایت کامل و جامع داشته باشید که بر اساس معیارهای زیادی تشکیل شده است.

✔️ 2) رزومه قوی: مسئله بعدی که سبب ایجاد اعتماد بین برندها می شود، رزومه‌ آن ها است. رزومه ای ارزشمند است که همه جا در دسترس باشد؛ با یک جستجوی ساده می توانید هر اطلاعاتی که در مورد نیوسئو لازم داشتید را به دست بیاورید؛ این حق شما است. همکاری ما با برندها و وب سایت های مختلف و اثربخش بودن این همکاری می تواند دلیل فوق العاده مهمی برای اعتماد باشد.

✔️ 3) اهمیت سئو برای کسب و کارها: آخرین مسئله این است که ما همواره از ابتدای کار خود، هدفمان این بوده است که همه وب سایت های کشور، به اهمیت سئو پی ببرند و اینکه شما می خواهید قدمی در این بر دارید و در آینده به یک سایت سئو شده تبدیل شوید که فروش فوق العاده ای دارد، دلیلی است برای افزایش علاقه و امیدواری ما به صنعتی که در آن در حال فعالیت هستیم.

در نتیجه، مشاهده فرمودید که چرا نیوسئو بهترین انتخابی است که شما می توانید برای تحلیل سئو داشته باشید. پس، اگر به اهمیت این تحلیل پی برده اید و انتخاب نهایی خود را کرده اید، بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و از رقبای خود برای همیشه پیشی بگیرید. پیشرفت و موفقیت شما برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

🔵 پک تحلیل و بررسی سئو سایت نیوسئو مناسب چه کسانی و چه سایت هایی است؟

قطعا یکی از سوالاتی که از خود می پرسید این است که آیا پکیج تحلیل و بررسی سئو سایت مناسب شما است یا خیر؟

این پکیج مناسب گروه افراد زیر است:

1- صاحبان کسب و کارهای اینترنتی: اگر مدتی است که سئو سایت شما توسط مجموعه یا افرادی در حال انجام است، اما نتیجه مطلوبی نگرفتید، این پکیج بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید با سفارش آنالیز سئو سایت علت اصلی نتیجه نگرفتن با سئو را متوجه شوید.

2- سئوکاران تازه کار: اگر به تازگی وارد بازار سئو شده اید و نتیجه مطلوبی از فعالیت روی سئو سایت ها، دریافت نمی کنید، پیشنهاد می شود که حتما برای هر پروژه این پکیج را سفارش دهید. یک بررسی سئو سایت جامع، کمک می کنید که مشکل کار خود را بیابید، تجربه کسب کنید و سریع‌تر و بهتر نتیجه بگیرید.

3- کارشناسان سئو: قطعا همه در پروژه ها با چالش هایی روبرو شده ایم. اگر به عنوان یک کارشناس سئو در یک مجموعه فعالیت دارید یا به صورت فریلنسری، در یک پروژه با چالش روبرو شدید، می توانید با سفارش بررسی سایت متوجه ایراد یا اشتباه خود شده و به سرعت چالش خود را برطرف کنید.

4- دانشجویان آموزش سئو: به عنوان یک دانشجو سئو سایت بهتر است که بدانید به عنوان یک تسک تحلیلی، دقیقا کدام بخش ها و موارد را تحلیل کنید و به طور کلی، منظور از یک تحلیل و بررسی سئو سایت جامع چیست. یک سفارش بررسی سئو حرفه ای، به شما کمک می کند که یک قدم به تبدیل شدن به کارشناس خبره سئو نزدیک شوید.

5- دیجیتال مارکترها: همه کسانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ، فعالیت دارند یکی از بخش های فعالیتشان، مربوط به سایت است. برای موفقیت در بازار دیجیتال و کسب درآمدهای چند 100 میلیونی باید در بین کاربران حوزه وب محبوب باشید و از هر روش برای جذب مخاطب استفاده کنید. یک تحلیل سئو سایت به شما کمک می کند که متوجه شوید، کدام بخش های سایت از لحاظ بهینه سازی مشکل داشته و کدام بخش ها برای بهبود جریان درآمدزایی از وب، نیاز به بهینه سازی دارد.

6- وب سایت هایی که در گذشته از گوگل، ورودی داشتند ولی اکنون ندارد: امروزه با توجه به بروز رسانی های مداوم الگوریتم های گوگل، سئوکاران و صاحبان سایت ها با چالش هایی روبرو می شوند. یکی از این سوالات متداول کاربران و کارشناسان سئو که از ما می پرسند، این است که چرا سایت مانند گذشته دیگر ورودی ندارد و کلی افت رتبه داشته است. این مشکل تنها با تحلیل و بررسی سئو سایت شما، مشخص و البته رفع می شود. در نتیجه اگر با چنین چالشی روبرو هستید، حتما یکی از پکیج های بررسی سئو سایت نیوسئو را سفارش دهید.

7- وب سایت هایی که توسط گوگل پنالتی شده اند: همان طور که می دانید یکی از مهم ترین نشانه های پنالتی شدن توسط گوگل، حذف شدن تمام صفحات سایت از نتایج گوگل است. اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، حتما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و یکی از پکیج های آنالیز سئو سایت نیوسئو را تهیه کنید. تیم تحلیل سئو سایت نیوسئو تمامی بخش های سایت را بررسی و بهترین راهکارها را برای رفع این مشکل بزرگ، به شما ارائه می کند.

 

🔵 بررسی ویژه پک‌های تحلیل سئو سایت نیوسئو

در ادامه قصد داریم تک تک پک های بررسی سئو سایت را برای شما شرح کنیم تا متوجه شوید که برای تحلیل سئو سایت شما دقیقا چه اقداماتی صورت می گیرد، کارشناسان ما به چه منظور این فیلدها را برای تحلیل در نظر گرفته اند و… .

✔️ بررسی صفحات دارای محتوای یکسان

همان طور که میدانید داشتن محتوای تکراری یا به اصطلاح Duplicate آسیب های جدی به سایت وارد می کند. ما با بررسی سایت با ابزارها و تکنیک های مختلف، لیست کاملی از صفحات با محتوای تکراری را در یک فایل اکسل به شما ارائه می دهیم.

پیدا شدن محتواهای تکراری یک سایت برگ برنده ای برای شماست تا بتوانید آینده سئو سایت و درآمدهای میلیونی از این طریق را برای خود بسازید. به همین دلیل است که یک پکیج آنالیز سئو ارزش بالایی برای شما خواهد داشت.

✔️ بررسی صفحات دارای عنوان یکسان

عنوان اولین و مهم ترین بخش یک صفحه است. در صورت تکراری بودن آن با صفحات دیگر، ربات های گوگل در انجام فرآیندهای indexing و Crawling دچار مشکل شده و به مرور زمان بودجه خزش سایت شما را کم و کمتر می کنند. در تحلیل  سئو سایت ما سعی داریم هر آنچه که Duplicate محسوب می شود را برای شما تعیین کنیم.

✔️ بررسی صفحات دارای عنوان کوتاه و بلند

طبق اصول سئو سایت هر صفحه باید دارای عنوان با یکسری استانداردهای مشخص باشد. استانداردهایی که رعایت آن باعث بهینه شدن وب سایت برای کاربران و گوگل می شود. یکی از این اصول، رعایت حداقلی و حداکثری تعداد کارکترهای عنوان (title tag) است. در بررسی های صورت گرفته به عنوان بررسی سئو سایت ما تمامی عناوینی که تعداد کارکتر آن ها از حد استاندارد کمتر است را برای شما تعیین می کنیم.

✔️ بررسی صفحات دارای دیسکریپشن کوتاه و بلند

متا تگ دیسکریپشن به عنوان یکی از مهم ترین متا تگ های سئو شناخته می شود. این فیلد نیز باید استاندارد ها را برایش در نظر بگیریم. مهم ترین استاندارد دیسکریپشن حجم محتوای آن است. ما با بررسی های همه جانبه و تحلیل متا تگ های دیسکریپشن، در فایل های اکسل لیست صفحاتی که در این بخش مشکل دارند را برای شما تعیین و راهکارهایی را برای رفع آن به شما شرح می دهیم.

✔️ بررسی صفحات بدون کنونیکال

کنونیکال به عنوان یکی از مهم ترین تگ هایی که باید برای برخی صفحات در نظر گرفته شود، می بایست در بخش بررسی سئو سایت، مورد تحلیل قرار بگیرد. ما یک لیست از صفحاتی که تگ کنونیکال ندارند را برای شما آماده می کنیم. این صفحات باید در اسرع وقت بررسی و تگ کنونیکال برای آن ها در نظر گرفته شود.

تگ های کنونیکال اگر به موقع و در جایگاه درستی استفاده نشود و یا در جایگاه اشتباهی استفاده شود، می تواند ضررهای مالی زیادی بر سئو سایت شما وارد کند و در زمان بررسی سایت و سرچ کنسول، شما را با خطاهای زیادی روبرو کند.

✔️ بررسی تگ های هدینگ صفحات

هر صفحه باید با تعدادی تگ هدینگ طبق اصول سئو محتوا بهینه سازی شده باشد. بر این اساس ما تگ های هدینگ صفحات سایت را به عنوان یکی از بخش های مهم سئو محتوا، بررسی و اشکالات و نکاتی که باید برای این بخش، در نظر بگیرید را به شما ارائه می دهیم. در این بخش ما مواردی مانند لیست صفحات دارای 2 تگ h1، لیست صفحات بدون تگ h1، لیست صفحات دارای تگ های h1 طولانی و… را مشخص می کنیم.

✔️ بررسی صفحات دارای ارور 5xx و 4xx

از جمله ارورهای مهمی که کاربران در زمان کار با وب سایت شما ممکن است با آن روبرو شوید، ارورهای سری 4xx و 5xx است. این ارورها هر کدام با یک کد خاصی معرف یک خطا یا مشکل در سایت شماست. ما در بررسی سئو سایت این بخش را کامل در بازه های زمانی مختلف بررسی کرده و در کنار بررسی سرچ کنسول سایت، لیست خطاها و راهکارهای رفع آن ها را برایتان شرح می دهیم.

✔️ بررسی صفحات دارای انواع ریدایرکت و موارد مشکل‌دار

در بررسی سئو سایت شما یکی از مهم ترین بخش ها تغییر مسیر صفحات است. شما قطعا بنا به دلایل مختلف، از ریدایرکت ها استفاده کرده اید. ما ریدایرکت ها را کاملا بررسی کرده و در ابتدا یک لیست از صفحاتی که ریدایرکت شدند را به شما ارائه می دهیم. پس از این بررسی مشخص می شود که کدام ریدایرکت ها به درستی انجام شده، کدام موارد به درستی انجام نشده و به طور کلی کدام موارد نباید ریدایرکت شوند.

✔️ بررسی تصاویر وب سایت

بخش مهم دیگری که در تحلیل سئو سایت در نظر گرفته می شود، بررسی تصاویر سایت است. تصاویر با ابزارهای مختلف کامل بررسی شده و گزارشاتی را به شما ارائه می دهیم. این گزارشات شامل لیست تصاویر با حجم بیشتر از حجم استاندارد، لیست تصاویر بدون تگ alt و… است.

✔️ بررسی لینک های خارجی سایت

لینک های خارجی یکی از مواردی است که از بخش سئو خارجی باید در آنالیز سئو سایت، بررسی شود. ما با ابزارها و آنالیزورهای مختلف و همین طور با یکسری ترفندهای مشخص، لینک های خارجی را بررسی کرده و تحلیل کاملی در این رابطه به شما ارائه می دهیم. ما در این بخش مواردی مانند لیست صفحات دارای لینک خارجی بیش از حد، لیست صفحات دارای لینک خارجی و… را برای شما مشخص می کنیم.

✔️ بررسی فنی دو زبانه بودن سایت ها (مخصوص سایت های دوزبانه)

سایت های دوزبانه باید از لحاظ فنی (اصطلاح سئو تکنیکال) طبق یکسری اصول خاصی باشند. ما به طور کامل بر این اصول واقفیم و از جهات مختلف این مبحث را بررسی و اشکالات را در قالب لیست ها و توضیحاتی به شما ارائه می دهیم.

✔️ بررسی صفحات با تگ Noindex

یکی از مهم ترین تگ هایی که برای برخی صفحات نیاز است که استفاده شود، تگ Noindex است. قطعا می دانید کاربرد این تگ چیست و چه زمانی باید از این تگ استفاده کنیم. ما این مورد را در بررسی سئو سایت شما به کامل چک کرده و ارورهای مربوط به این تگ را در یک بخش جداگانه و لیست شده، به شما ارائه می کنیم.

در صورتی که به موقع وجود یا عدم وجود تگ های نوایندکس را در بررسی سایت، متوجه نشوید، قطعا آینده سئو سایت شما، به خطر می افتد. در نتیجه اگر برای سفارش آنالیز سئو سایت خود اقدام کنید، جلو خسارات و هزینه های هنگفت آینده را خواهید گرفت.

✔️ بررسی HTTP و HTTPS آدرس صفحات

تمامی آدرس صفحات سایت شما اگر با اصول امنیتی سایت، بهینه سازی شده باشند، دارای ورژن های مختلفی هستند. این ورژن ها باید به درستی ریدایرکت شده و روی یک آدرس مشخص محتوا را به نمایش بگذارند. ما این موضوع را با ابزارهای مختلف بررسی و در صورت وجود صفحات با خطای مربوط به HTTP و HTTPS، آن را در آنالیز سئو سایت شما، نشان می دهیم.

✔️ بررسی تمامی لینک های شکسته سایت

قطعا می دانید که لینک های شکسته چیست. این لینک دارای انواع مختلفی است و هر کدام از این مدل ها تاثیر منفی روی عملکرد سایت و سئو آن می گذارد. در صورتی که این لینک ها در اسرع وقت بررسی و عیب یابی نشود، در کراول و ایندکسینگ صفحات، ربات های گوگل را با مشکل مواجه می کند. ما این مورد را در تحلیل سئو سایت به طور کامل بررسی می کنیم و لیستی کاملا از انواع لینک های شکسته را به شما شرح می دهیم.

✔️ تحلیل استراتژی URL صفحات سایت

آدرس دهی صفحات در سایت باید با یک الگو مشخصی صورت گیرد، الگویی که هم به بهبود تجربه کاربری کمک می کند و هم به ربات های گوگل نشان می دهد که مسیرها در وب سایت، به چه شکل است و به نوعی مسیریابی را برای این ربات ها به شکل بهتری، ساده می کند. ما در ابتدا ساختار کلی آدرس دهی صفحات شما را بررسی می کنیم، سپس برای بهبود این ساختار الگوی مشخصی را برایتان شرح می دهیم. به طور کلی این الگو برای بیشتر سایت ها یکسان است اما برای برخی سایت ها ما در این الگو تغییراتی را اعمال کرده و برای کارفرما، شرح می دهیم.

✔️ بررسی لینک های داخلی سایت و استراتژی آن

لینک های داخلی همانند مسیرهایی هستند که خیابان ها و مکان های مختلف یک شهر را به هم می رسانند. اگر این مسیرها درست نباشد، قطعا هم کاربر در پیدا کردن محصول یا صفحه مورد نظر خود، به مشکل برمی خورد و هم ربات های گوگل در ایندکس و کراول کردن صفحات با مشکل روبرو می شوند. ما به طور کامل لینک سازی داخلی صفحات سایت اعم از بخش بلاگ، محصولات، دسته بندی ها، لینک های داخلی صفحه اصلی و… را بررسی کرده و سپس براساس استراتژی مدنظر شما برای لینک سازی داخلی، خطاها و مشکلات این نوع لینک سازی را به شما ارائه کرده و در فایل بررسی سئو سایت، به شما شرح می دهیم.

✔️ بررسی بک لینک رقبا و ارائه یک لیست کامل از آن ها

لینک های خارجی یا Backlink ها به لینک هایی اشاره دارند که از سایت های دیگر به سایت شما ارجاع داده می شوند. این لینک ها می توانند به شما کمک کنند تا رتبه سایتتان در موتورهای جستجو بهبود یابد، زیرا این لینک ها نشان دهنده این است که سایت شما به عنوان یک مبدأ مطلوب و مورد توجه برای دیگر سایت ها وبلاگ ها و منابع آنلاین است. در حقیقت، لینک های خارجی می توانند به شما کمک کنند تا در دسترسی به مخاطبان بیشتری برای سایتتان و حتی به فروش بیشتری نیز دست یابید. اگر سایت شما لینک های خارجی با کیفیت بالا داشته باشد، موتورهای جستجو به راحتی می توانند به سایت شما رسیدگی کنند و برای کاربران، صفحاتی را که به محتوای مربوط به یک سایت خاص اشاره دارند، نمایش دهند.

ما در پکیج آنالیز سئو سایت شما، بک لینک های رقبایتان را به طور کامل بررسی کرده و در یک لیست کامل، بک لینک های برتر 5 رقیب شما را جمع آوری می کنیم. این بک لینک ها به همراه بررسی سایت، به این موضوع کمک می کند تا بتوانید در آینده برای سئو خارجی سایت خود، برنامه ریزی دقیق ‎‌تری داشته باشید.

دسترسی آسان
همراه با نیوسئو
پیشنهادات ویژه
20 سال تجربه ...
آرم نیوسئو

باهم تا اوج فاصله ای نداریم!

آدرس دفتر نیوسئوخراسان رضوی - مشهد - امامت 1 - ساختمان نیوسئو

3006 452 0905شماره موبایل نیوسئو

TopNEWSEO@gmail.comآدرس ایمیل نیوسئو

سوال داری؟

همین الآن تماس بگیر!

نه، سپاس!

عکس پشتیبانی نیوسئو

09054523006