آیا نام برند در عنوان صفحه برای سئو مفید است

تاثیر برند بر سئو,تاثیر برند در سئو,یک عنوان خوب حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 7 امتیاز : 4.9]

این چیزی است که من جدیدا عقیده خود را نسبت به آن عوض کرده ام (سئو حیوانی است که دائما در حال تکامل می باشد!).

اساساً بر این عقیده هستم که از برند خود پس از عنوان صفحه استفاده کنید (در عنوان صفحه تان).

این روزها تحت هر شرایطی گوگل بصورت خودکار نام/برند سایت شما را در بیشتر SERPها اضافه می کند ، بنابراین دیدگاه بنده بر این است که دیگر نیازی به قرار دادن برند/نام سایت در تگ عنوان نیست و بیشتر معتقدم که بایستی فقط از نام مقاله یا محصول برای تگ عنوان استفاده نمود.

برای این که گیج نشوید یک بار دیگر ساده تر می گویم :

در عنوان صفحه اصلی سایت حتما نام برند خود را قرار دهید و در صفحات داخلی فقط و فقط عنوان اصلی همان صفحه را قرار دهید (گوگل خودش از طریق صفحه اصلی سایت شما برندتان را شناسایی می کند و به آخر حدود 98% عنوان های صفحات داخلی آن را می افزاید)


7 نظر در مورد مقاله “ آیا نام برند در عنوان صفحه برای سئو مفید است
  1. دیزاین سرا :

    سلام

    این چند خط آخری رو نمی گفتی نمیفهمیدم منظورتون چیه ! ممنون


  2. ساحل :

    خیلی هم خوب !


  3. مجتبی :

    سلام
    در مورد نحوی آدرس دهی به url ها هم توضیح بدید. مثلاً فارسی بهتره یا انگلیسی ؟! یا…


    • امیر قمصری :

      با سلام.در مقاله ای دیگر به این اصل پرداخته شده ولی کلی باید بگویم که بهتر است آدرس انگلیسی باشد


  4. رامسر :

    خیلی کم بود… ولی بازم مرسی


  5. ونوس :

    کوتاه اما مفید و پر کاربرد . متشکرم


  6. سارا :

    تگ عنوان در بحث بهینه سازی بسیار تاثیر گذار است برای همین باید به نحوه ی صحیح استفاده از ان توجه کرد ممنون .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *