آیا فهرست راهنما همچنان عاملی موثر در سئو است

سئو سایت,لینک دایرکتوری حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 3 امتیاز : 5]

ابتدا عرض کنم که این مقاله واقعا تخصصی است و اگر در زمینه سئو زیاد اطلاعات ندارید ، اگر بعد از مطالعه متوجه نشدید درمورد چه چیزی حرف زدیم اشکالی ندارد !

برگردیم به روزی که قرار دادن سایت در حجم بالایی از انواع فهرست ها، روشی خوب برای بالا بردن رنک/محبوبیت صفحه، بدست آوردن anchor textهای هدفمند و افزایش ترافیک بشمار می رفت.

نرم افزار های شسته و رٌفته و آسانی وجود داشت که این کار را به راحتی برای شما انجام می داد … روزهای خوبی بود.

با این حال امروزه، که مرتبط بودن و کیفیت لینک‌ها همه چیز است، این دسته بندی ناگهانی لینک ها باعث مجازات شدن سایت شما می گردد.

بنابراین آیا مسیر مطالب ارسالی روشی مقرض شده در سئو سایت بشمار می رود؟ نه دقیقا…

همچنان تعدادی فهرست راهنما با رنک بالا به افزایش قدرت/کیفیت سایت شما کمک می کنند.

فهرست هایی مانند یاهو (اگر توان پرداخت هزینه آن را دارید) و DMOZ (اگر می توانید لیستی بدست آورید!) همچنان بصورت مستقیم کمک حال سایت شما هستند و به متنوع بودن پروفایل لینک کمک می کنند.

کمی صمیمی برای تفهیم بیشتر : میشه گفت منظور از فهرست ها یه جورایی لینک دایرکتوری های ارزشمنده.

***فهرست های راهنما همچنان به سئوی سایت شما کمک می کنند!***


5 نظر در مورد مقاله “ آیا فهرست راهنما همچنان عاملی موثر در سئو است ” ثبت شده است
  1. مهسا :

    خیلی متشکرم، مفید بود انشالله استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.


  2. مجید صانعی :

    آیا شما توصیه می کنید سایت مون رو تو DMOZ ثبت کنیم ؟


    • امیر قمصری :

      درود
      بله


  3. عزتی :

    عذر می خوام یک سوال داشتم اگر امکانش هست پاسخ بدید
    ارزش لینک یاهو با DMOZ متفاوته یا نه؟ منظورم اینکه چون یاهو پولی هست از DMOZ (اگر پولی نباشه) ارزش پایین تری داره؟
    ممنون


    • امیر قمصری :

      درود بر شما
      ارزش هر دو تقریبا به یک میزان است و بحث پولی بودن برای گوگل تاثیری ندارد


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *