چگونه تبلیغات اثربخش بنویسیم؟

اثر بخشی تبلیغات,افزایش اثر بخشی تبلیغات,ایجاد اثر بخشی در تبلیغات

تبلیغات اثربخش موضوعی است که دانستن اصول نوشتن آن برای صاحبان مشاغل ضروری می باشد. همه مشاغل نیاز به ارتقاء دارند، اما نباید هزینه ای برای تبلیغات بی اثر و ضعیف هدر دهند، بلکه باید از طریق تبلیغات اثرگذار و مثبت، جهت ارتقاء قدم بردارند.

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، به مشتریان جدید نیاز دارید زیرا بدون آن ها تجارت شما شکست می خورد. خبر خوب این است که اگر بدانید تبلیغات اثربخش چگونه است و اصول اصلی نحوه تولید تبلیغات اثرگذار را فرا بگیرید، در تبلیغات هر چیزی که بخواهید، موفق خواهید بود.

برای ایجاد تبلیغات اثربخش باید بدانیم چگونه تبلیغ کنیم، این امر ممکن است به کمی آزمون و خطا نیاز داشته باشد و مدتی طول بکشد، اما رعایت نکاتی امتحان شده و واقعی می تواند به شما در دستیابی به نتایجی که به دنبالشان هستید، کمک کند.

نکاتی برای ایجاد اثربخشی تبلیغات

اثر بخشی تبلیغات,افزایش اثر بخشی تبلیغات,ایجاد اثر بخشی در تبلیغات

وجه تمایز شما با رقبا در تبلیغات

مردم همیشه با تبلیغات انواع مشاغل مواجه می شوند، بنابراین چه چیزی باعث می شود مشتریان بالقوه محصول یا خدمات شرکت شما را در مقابل رقبایتان خریداری کنند؟ این چیزی است که شما باید ابتدا خود آن را کشف کنید، سپس در تبلیغات بر آن تمرکز کنید. به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چرا کسب و کار شما انتخاب شماره یک آن ها است و چرا آن ها حتی نباید رقبای شما را در نظر بگیرند.

تبلیغات اثربخش باید شامل ارزشی برای مصرف کننده باشد، نه این که صرفا چند کلمه بی ارزش و کلیشه ای در مورد محصول یا خدمات ارائه دهند. هر آگهی باید به خواننده بگوید: “این محصول را برای این مزیت خاص خریداری کنید.”

ارزش و مزیت شما باید چیزی باشد که رقبای شما نمی توانند یا نمی خواهند ارائه دهند، این ارزش باید آنقدر قوی باشد که بتواند مشتریان جدید و همچنین مشتریان قدیمی را مجدداً جذب کند.

چه چیزی شما را متمایز می کند؟ چه مزیتی دارید که هیچ یک از رقبایتان ندارند؟ این همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید و از آن جهت افزایش اثربخشی تبلیغات استفاده کنید

نکته ای دیگر که باید به آن توجه داشته باشید این است که گاهی لازم نیست حتماً تنها کسی باشید که کاری را انجام می دهد یا کالایی را ارائه می دهد تا آن را در تبلیغات خود قرار دهید. گاهی ممکن است خدمت یا محصولی را ارائه دهید که دیگران هم ارائه می دهند، اما در تبلیغات خود ذکر نمی کنند.

استفاده از عناوین قدرتمند در تبلیغات

ایجاد اثر گذاری در تبلیغات,تبلیغ خوب,تبلیغات اثر بخش

مردم عناوین را به سرعت اسکن می کنند، آن ها هر روز با تبلیغات زیادی مواجه می شوند که احتمالاً نمی توانند همه را بخوانند، به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید تبلیغات شما واقعاً توجه آن ها را جلب کرده و آن را حفظ می کند. این امر با یک عنوان مناسب تحقق می یابد، داشتن عنوان مناسب و تحلیل شده یکی از ویژگی های تبلیغات اثربخش است.

جهت نوشتن عنوان مناسب، ابتدا باید از خود بپرسید شما سعی دارید چه کسانی را جذب کنید و چه چیزی توجه آنها را جلب می کند؟ سپس متناسب با نوع مخاطبان عنوان تبلیغ خود را بنویسید، یکی از روش هایی که به شما کمک می کند عناوین جذاب بنویسید این است که از زوایای متفاوت به موضوع نگاه کنید و جنبه های دیگر آن را کشف کنید.

ارائه پیشنهاد منحصر به فرد جهت افزایش اثربخشی

برای داشتن تبلیغات اثرگذار باید به مخاطب پیشنهادی بدهید که نتواند آن را رد کند، مشتریان عاشق یک معامله هستند، بنابراین یک پیشنهاد خوب به آن ها بدهید تا موجب شود بارها و بارها جهت خرید به شما مراجعه کنند.

چه قیمت بی نظیری را ارائه دهید، چه یک دوره آزمایشی رایگان، چه ارسال رایگان و چه یک بسته بندی زیبا، همه می توانند در افزایش اثربخشی تأثیرگذار باشند و خرید از شما را در ذهن مشتری به یک معامله خوب بدل کنند.

پس از پیدا کردن پیشنهاد مقاومت ناپذیر خود، آن را با افتخار تبلیغ کنید. وقتی مردم می بینند که شما چیزی عالی برای ارائه به آن ها دارید، مقاومت در برابر آن برایشان دشوار می شود.

در مورد مزایا محصول یا خدمات خود صحبت کنید

توضیح ویژگی های محصولات یا خدمات شما مهم است اما توضیح مزایای آن ها برای مشتری، ارزشمندتر است، در این راستا می توانید موارد زیر را در تبلیغات خود، در قالب لیست درج کنید:

  • تمام خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید.
  • هر یک از سرویس هایی که پس از فروش ارائه می دهید.
  • مزایایی که با خرید خدمات یا محصول شما شامل حال مشتری می شود.

به عنوان مثال اگر خدمات حسابداری ارائه می دهید، بگویید که شما یک حسابدار مالیاتی هستید. یکی از ویژگی های سرویس شما این است که وب سایتی دارید که مشتریان می توانند وارد آن شده و به اسناد مالیاتی خود دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات را در قالب خبر منتشر کنید (رپورتاژ آگهی)

تبلیغات اثر گذار,تبلیغات خوب چگونه است,چگونه تبلیغ کنیم

رپورتاژ یک تبلیغ است که در قالب مقالات علمی آموزشی ارائه می شود، به عبارت دیگر یک تبلیغ که شبیه یک مقاله خبری است! مردم مقالات را ۷ برابر بیشتر از تبلیغات می خوانند، آن ها در تمام طول روز با تبلیغات معمولی مواجه می شوند، اگر شما نتوانید اطلاعات مفیدتری از آنچه دیگران ارائه می دهند به مردم ارائه دهید، هیچ انگیزه ای برای آن ها وجود ندارد که آگهی شما را بخوانند.

ایجاد یک تبلیغ اثرگذار که توجهات را به خود جلب کند و اطلاعات زیادی را ارائه دهد چندان آسان نیست، اما می تواند بسیار ارزشمند باشد زیرا به احتمال زیاد روی آن کلیک شده و خوانده می شود.

این نوع تبلیغات خوانندگان را به شرکت شما علاقه مند می کند زیرا شامل اطلاعات مفیدی است. وقتی خوانندگان متوجه می شوند که مقاله صرفا تبلیغات تجاری شما نیست بلکه به آن ها کمک می کند تا جواب برخی از سؤالات خود را بگیرند، می خواهند بیشتر بخوانند. به عنوان مثال، رپورتاژ می تواند توصیه ها، نکات و اطلاعات زیادی را در اختیار آنها قرار دهد و در انتها آن بیان می شود که چگونه شرکت یا محصولات شما می توانند به آن ها کمک کنند.

ما باید بدانیم تبلیغات خوب چگونه است و محصول یا خدماتمان را چگونه تبلیغ کنیم تا بتوانیم نهایت اثربخشی را در مشتری توسط تبلیغاتمان ایجاد کنیم، از نکات و روش های گفته شده در این مقاله استفاده کنید تا افزایش اثربخشی در تبلیغات خود را شاهد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود