توضیحات دوره رایگان و فوق العاده هفت یک

پخش ویدئو

در این دوره فوق العاده و شگفت انگیز که به صورت جذاااب و تاثیرگذار برگزار خواهد شد، نکاتی مهم و کلیدی درباره سئو، تلگرام مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، راه اندازی کسب و کار اینترنتی، بررسی ایده های ناب ثروتمند شدن در اینترنت و … که همه و همه در زمینه کسب و کار اینترنتی می باشند را آموزش خواهم داد و به شما قوووول می دهم از این نکات٬ شگفت زده خواهید شد.

توضیحات متنی این کلیپ:

در خدمت شما هستیم با توضیحاتی درباره ی دوره شگفت انگیز و تاثیر گذار “هفت-یک”

همانطور که از اسم این دوره برمیاد، هر هفت روز یک بار اتفاق می افتد. برنامه ریزی که ما انجام داده ایم این است که هر هفته پنج شنبه ساعت 22:00 یک فایل بسیار مهم و تاثیر گذار شامل نکات اسرار آمیز و کلیدی سئو، تلگرام مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و کلا موارد مرتبط با حوزه های توسعه کسب و کار اینترنتی در دوره قرار میگیرد. شما دوستانی که از ساعت 22:00 الی 24:00 همان پنج شنبه به اپلیکیشن مراجعه کنید می توانید این فایل را بصورت رایگان دانلود کنید. این اتفاق تا ابد ادامه خواهد داشت، یعنی همیشه تا زمانیکه ما وجود داشته باشیم و در این قسمت از اپلیکیشن این فایل را قرار بدیم بصورت رایگان خواهد بود. اما افرادی که بعد از این تایم برای دانلود این فایل به اپلیکیشن مراجعه کنند، هزینه ای را جهت دریافت این فایل باید واریز کنند. بنده تضمین می کنم تا زمانی که اپلیکیشن وجود دارد و امیر قمصری وجود دارد. همیشه این فایل ها به مدت 2 ساعت آن هم 2 ساعتی که شما عمدتا در اینترنت هستید و می توانید براحتی از اپلیکیشن استفاده بکنید، به صورت رایگان خدمت شما دوستان عزیز هدیه میشود. حتما! حتما! از این فایل ها استفاده کنید. بنده به شما قول میدهم نکاتی را در این قسمت قرار خواهم داد که به شما در زمینه ی کسب و کار اینترنتی تان آنچنان کمک کند که باورتان نشود. مطمئن هستم شما بعد از این که این نکات را یاد می گیرید، به دیگران هم منتقل می کنید و این اتفاق باعث افتخار من است. لذت می برم از این که این نکات حائز اهمیت و مهم را بتوانید به همدیگر انتقال دهید و اتفاقات خوب و جذابی را در زمینه زیرساخت کسب و کار اینترنتی در ایران رقم بزنید تا بتوانیم همه ما بصورت حرفه ای از این فضای مجازی، فضایی که برای توسعه کسب و کار شما دوستان عزیز ساخته شده و بسیار هم تاثیر گذار است، به نحو احسن استفاده کنیم.

امیر قمصری اینجاست تا بتواند بهترین ها را برای شما رقم بزند، پس لطفا به خودتان اطمینان کنید، از این نکات اپلیکیشن نیوسئو به نحو احسنت استفاده کنید و امید داشته باشید که می توانید بهترین ها را برای خودتان و کسب و کارتان رقم بزنید. تک تک قسمت هایی که در اپلیکیشن نیوسئو وجود دارد می تواند به شما کمک کند اما “هفت-یک” را هرگز فراموش نکنید. منتظر فایل های شگفت انگیز هفت-یک باشید.

یک نظر در مورد مقاله “ توضیحات دوره رایگان و فوق العاده هفت یک
  1. مینا محمدی

    سلام واقعا سایتتون فوق العاده است ممنون بخاطر تمام زحمتی که می کشید بسیار سپاس گزارم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود