ضروری

پاسخ به مهم ترین سوال صاحبان وب سایت ها در زمان عید نوروز

پخش ویدئو

در نزدیکی عید خیلی ها نگران بازدید وب سایتشون می شوند. در این فیلم آموزش سئو توضیحاتی در مورد این نگرانی ها داده ام.

خیلی ها نگران هستند که چرا امار بازدید وب سایت ما کاهش پیدا کرده و برای این اتفاق مهم چه باید کرد. دقیقا این رخداد را خدمت شما عزیزان توضیح می دهم.

توضیحات متنی این کلیپ:
با توجه به اینکه نزدیک به عید نوروز هستیم و بسیاری از سایت ها با افت رنک در الکسا مواجه شده اند و بسیاری از دوستان من هم در اپلیکیشن نیوسئو و هم از طریق کانال پرسیدند که چرا این اتفاق افتاده، آیا مشکلی در بحث گوگل پیش آمده است.
باید خدمت شما بگویم: درست است که گوگل به الکسا مرتبط می شود و اگر ورودی های شما کاهش پیدا کند در الکسا طبیعتاً تأثیر گذار خواهد بود، اما لطفا نگران نباشید! چرا نباید نگران باشید؟ به دلیل اینکه ما یک سری سایت هایی داریم که در یک زمان های خاصی بازدیدشان افزایش پیدا می کند. مثلاً سایت هایی که فیلم ارائه می کنند، در مدت زمان نوروز بیشتر مورد توجه مردم قرار میگیرند و یا سایت هایی مثل سایت های مرتبط با طراحی وب سایت ها و یا سئو بیشتر در تابستان مورد استفاده کاربران قرار می گیرند، پس لطفا این قدر نگران نباشید.
به بخش وبمستر تولز “Webmaster tools” سایتتان مراجعه کنید، اگر در قسمت سرچ آنالیتیک بررسی کردید و افتی نداشتید طبیعتاً مشکلی برای وب سایت شما پیش نیامده است. اما اگر در آن قسمت مشکلی پیش آمده بود نیاز به بررسی دارد. لطفا دقت کنید ممکن است با همان میزان ip که قبلاً داشتید مثلاً اگر 5000 تا ip در روز داشتید الکسای شما مثلاً 500 بوده، حالا ممکن است با همان 5000 تا 1000 شده باشد. یک سری سایت های دیگر آمده و با تعداد ip بیش تر جای شما را گرفته اند، این حمل بر این نمیشود که سایت شما مشکلی برایش پیش آمده و یا بحث نگران کننده ای باشد، مدتی صبر کنید بعد از عید نوروز دوباره به شرایط قبلی بر میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود