11 نکته مهم سئو آدرس صفحات سایت

آدرس صفحات سایت,آموزش سئو url,تغییر آدرس صفحات سایت

سئو آدرس صفحات سایت چه قدر مهم است؟ تاثیر url در سئو چقدر است و آیا بر روی جذب بازدیدکننده بیشتر و سئو سایت تاثیر دارد؟ آدرس دهی صفحات بر روی سئو تاثیر می گذارد چون گوگل دوست دارد لینک های بهینه شده ای را ببیند و ایندکس کند که الگوریتم آن را قبلا اعلام کرده و بر روی کاربران تاثیر می گذارد. چراکه وقتی یک آدرسی کوتاه و حفظ کردنی باشد، کاربر خیلی راحت می تواند آن را به خاطر بسپارد و بارها از آن استفاده کند و حتی خیلی راحت به دیگران پیشنهاد دهد.

پادکست آموزشی بالا حاوی نکات بسیار مهمی در مورد این مقاله است. حتما گوش کنید.

پیشنهاد میکنم موارد زیر را که بسیار کامل در مورد آدرس دهی صفحات سایتهای موفق ارائه شده است را مطالعه فرمایید:

مطلب خود را توصیف کنید

آدرسی واضح، آدرسی عالی است. اگر کاربری به نوار آدرس (یا لینک paste شده) نگاه کند و بتواند قبل از مطالعه مطلب حدس دقیقی در مورد محتوای صفحه بزند، نشان می دهد که شما به خوبی کار خود را در زمینه آدرس دهی انجام داده اید. این آدرس ها مطمئنا اشتراک گذاری، ایمیل، نظر، کپی و یا حتی پیشنهاد از طریق موتورهای جستجو را در پی دارند.

آدرس دهی کوتاه (Short URL)

همیشه به یاد داشته باشید که اختصار در سئو آدرس صفحات سایت یک موهبت است. آدرس های کوتاه تر برای کپی-پیست، خواندن پای تلفن، نوشتن در بیزینس کارت یا استفاده در دیگر جاهایی که کاربرد دارد، آسان تر هستند. یکی از مشکلات متداول شما دوستان در بررسی و آموزش سئو تحلیل سئو سایت همین طولانی بودن آدرس دهی صفحات سایت است.

آدرس صفحات سایت,آموزش سئو url,تغییر آدرس صفحات سایت

آدرس ثابت بسیار مهم است

این امر وحی منزل نیست ولی با اطمینان می توانم به شما بگویم که بعضی از موتورهای جستجو فقط به دنبال لینک های ثابت هستند، نه لینک های متغیر. هیچ بشری آدرسی با کاراکترهای زیادی شامل “؟”، “&”، و “=” را دوست ندارد.

به صورت واضح و با قطعیت باید اعلام کنم که گوگل اصلا تمایلی به خزیدن در صفحات دارای کاراکترهای بالا که همان query string ها هستند، ندارد و شما تقریبا در هیچ صفحه ای از گوگل صفحاتی با این url ها را در رتبه های بالای گوگل نمی بینید.

توصیفی بهتر از عددی است

اگر به این فکر می کنید که از 114/cat223/ استفاده کنید؛ بهتر است که از /brand/adidas/ استفاده کنید. حتی اگر توصیف کلمه ای برای کاربر تازه کار آشنا نیست بازهم استفاده از کلمه بهتر است. با این کار کوچک، حداقل کاربرانتان از شما به دلیل آنکه راه شناسایی مشکلات بزرگ را آسان کرده اید، تشکر خواهند کرد.

کلمات کلیدی در سئو آدرس صفحات سایت آسیب نمی بینند

اگر می دانید که عبارات کلیدی محبوبی در وبسایت خود برای افزایش ترافیک دارید ، مطمئنا به دنبال نتیجه گیری خوبی هم هستید. کلمات کلیدی قطعا یکی از پارامترهای استراتژیک بشمار می رود بنابراین لیستی از بازار خود تهیه کنید و در صفحات مرتبط قرار دهید. برای صفحات تولیدی متغیر CMS، گزینه شامل کلمات کلیدی را در آدرس ایجاد کنید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: SLUG در سئو چیست؟پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

ساب دامنه ها در سئو آدرس صفحات سایت راه حل خوبی نیستند

اولا، هیچگاه از چندین زیر دامنه استفاده نکنید (مانند siteexplorer.download.newseo.ir). این روش پیچیده و غیر لازم است. دوما، فرض کنید که زیر دامنه ها پتانسیل ایفای نقش جدا از دامنه اصلی را در ارزش گذاری لینک دارند. در بیشتر موارد فقط تعداد کمی از زیر دامنه ها استفاده می شوند.

بنظر من و براساس نکات آموزش سئو نیوسئو، مزایای بدست آمده از مدیریت رنک سایت (با سرازیر شدن SERPs توسط زیردامنه هایتان) نسبت به احتمال از دست رفتن رنک/اعتماد کم است. همچنین فکر می کنم که زیردامنه های قدرت گرفته از SERPها چیزی نیستند که موتورهای جستجو آنها را برای کاربرانشان مفید درنظر بگیرند و ممکن است که آنها را حذف کنند. البته این مورد هم یکی از نظرات شخصی بنده است که با گذشت زمان به دست آورده ام و قطعی نیست اما خوب برای من که جواب داده!

به نظرم کافی است چند کلمه مورد نظر خود را همین الان در گوگل سرچ کنید و ببینید چندتا از نتایج گوگل از ساب دامنه هاست؟

آیا ساب دامین بهتر از فولدر است؟

شما زمانی که بخواهید از چگالی صفحه اصلی وب سایت و یا کل سایتی که در حال حاضر دارید استفاده کنید در واقع باید از فولدر استفاده کنید. برای همین است که برای دسته بندی ها از فولدر استفاده می کنیم. زمانی که موضوع کاملا جدیدی را می خواهیم در سایت داشته باشیم از زیر دامنه ها استفاده می کنیم. بگذارید مثالی برای شما بزنم: زمانی که شما سایت سرگرمی دارید و می خواهید یک بخش فال و طالع بینی اضافه کنید بهتر است که از زیر دامنه یا ساب دامنه استفاده کنید.

رنک زیر دامنه به صورت جداگانه محاسبه می شود و اگر زیر دامنه رنک خوبی داشته باشد به رنک صفحه اصلی نیز کمک خواهد کرد.

پوشه های کمتر

یک آدرس باید عاری از پوشه های غیر ضروری باشد (یا کلمه یا کاراکتر برای آن موضوع)

خط فاصله بهترین جداکننده برای url

بر اساس نکات و تجربه های سئو سایت ها، زمانی که لینکی با کلمات متعدد و در قالب یک عبارت تولید می شود، خط فاصله بهترین جدا کننده عبارات است (مانند brand/link-and-seo/) که با (_)، (+) و یا هیچی دنبال می شود.

جداکننده برای url,سئو url,سئو آدرس صفحات سایت

استفاده از روال مشخص

اگر سایت شما از فرمت ساده ای استفاده می کند، سعی نکنید بخشی را منحصربفرد طراحی کنید. در ابتدای آدرس دهی راهنمای مرحله به مرحله برای آدرسهایتان قرار دهید تا کاربران درک درستی از محتوای قرار گرفته در هر پوشه و صفحه‌ داشته باشند. این امر در مقیاس جهانی برای سایت هایی که پلت فرم ها ، برندها و .. را به اشتراک می گذارند، بکار می رود. بنابراین در چنین شرایطی که این روش های مرحله به مرحله وجود دارد انجام دادن کارهای من درآوردی احمقانه است.

حساس نباشید ولی دقت کنید

با اینکه آدرس ها می توانند هم کاراکترهای بزرگ و هم کاراکترهای کوچک را قبول کنند اما هرگز اجازه ندهید کاراکترهای بزرگ در آدرس قرار گیرند. اگر تاکنون از آنها استفاده کرده اید، همه آنها را از طریق 301 به حالت کاراکتر کوچکشان تغییر دهید تا از شلختگی جلوگیری کنید. اگر شما انواع ترافیک ورودی را داشته باشید، ممکن است حتی قانون 301 را درنظر بگیرید تا هر بزرگی نادرستی را تصحیح نماید.

راستی، حتما می دانید که گوگل کارکترهای بزرگ را شناسایی نمی کند و حالت کوچک همان کارکتر را ثبت می نماید! بنابراین نکات بسیار ساده ای برای سئو آدرس صفحه هست که بهتر است حداقل ها را در آن رعایت کنیم.

داده های اضافی وارد نکنید

در بهینه سازی آدرس صفحات سایت، به این نکته توجه داشته باشید که نباید داده های اضافه به آدرس صفحه، اضافه کنید. شکی وجود ندارد که آدرس های مشابه با کاراکترهای اضافی باعث تولید محتوای یکسان می شود. لذا کاربران در وب به این نکته پی می برند، موتورهای جستجو و کاربران آنها گیج می شوند (با مطالب تکراری) و در نتیجه از سایت شاکی می شوند.

به مثال های زیر دقت بفرمایید :

در زیر تعدادی از کسانی که از موارد بالا پیروی نکرده اند آمده است:

www.target.com/gp/detail.html/602-9912342-3046240_encoding=UTF8&frombrowse=1&asin=B000FN0KWA

سایت target (که توسط آمازون پشتیبانی می شود) محتوایشان را توصیف نمی کنند یا از کلمات کلیدی استفاده نمی کنند یا خیلی محدود استفاده می کنند.

etsy.com/view_item.php?listing_id=477443&pic_id=2

 آدرس های Etsy برای توضیح اطلاعات تولید نشده اند و همچنین استفاده متعدد از پارامترها و فاصله بین خطوط بد است.

maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=98115&ie=UTF8&z=12&om=1&iwloc=A

گوگل باید شرمنده شود؛ نقشه آنها تقریبا غیرقابل استفاده است به سبب استفاده از آدرس های بلند و ناکارآمد (با اینکه می دانند که بسیاری از مردم آن آدرس‌ها را در ایمیل‌ها کپی می کنند).

موارد زیر کارشان را بهتر انجام داده اند اما همچنان می توانند بهتر شوند:

men.style.com/news/gadgets/092006

تقریبا خوب است و نشان می دهد که زیردامنه های استفاده شده برای برند طراحی شده اند. خیلی بد است که داده های بسیاری را قرار داده اند اما خب حداقل کلمات کلیدی اضافه را بریده اند و در انتها بصورت تشریحی اورده اند.

www.nasa.gov/home/index.html?skipIntro=1

ناسا پارامترهای متغیر زیادی در صفحاتش دارد و /home/index.html را بدون دلیل منطقی اضافه کرده است.

www.newyorkmetro.com/fashion/fashionshows/2007/spring/main/newyork/womenrunway/marcjacobs/

آنها تلاش کرده اند که بخوبی تشریح کنند که کار خوبی است ، اما کلمات را جدا نکرده اند و 7 پوشه تو در تو قرار داده اند.

سئو آدرس صفحات سایت یا همان URLها، بنظر می رسد که یکی از آسانترین مراحل سئو باشند، اما من به شخصه این مشکل را با تک تک مشتریانم دارم.

امیدوارم این مطلب بتواند تا حدودی به شما کمک کند تا در ابتدای راه همه جوانب را در نظر بگیرید تا در وسط راه دچار مشکل نشوید. یادمان نرود پرسیدن عیب نیست، ندانستن عیب است.

59 نظر در مورد مقاله “ 11 نکته مهم سئو آدرس صفحات سایت ” ثبت شده است
  1. حسین

    سلام استاد ممنون بابت اطلاعات مفیدتون.
    اگر فارسی بنویسم یا انگلیسی فرقی میکنه؟
    کدومش بهتره؟


    • امیر قمصری

      درود عزیزم
      بله. بهتره انگلیسی باشه


  2. Mik

    سلام و درود
    من یک سایت آموزش ویدئویی با 5،6 دوره دارم.
    که کله آموزش ها در این آدرسه:
    domain.com/courses

    حالا برای ادرس هر دوره از کدوم حالت استفاده کنم ؟
    domain.com/courses/course-name
    یا
    domain.com/course-name

    در ضمن سئو پیج تمام دوره ها خیلی برام مهم نیست، و در واقع اولویت اصلیم با تقویت سئو هر دوره هستش.


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      بهتره URL رو با دسته بندی قرار بدید، یعنی این حالت domain.com/courses/course-name


  3. محمدمهدی

    سلام
    ایا برای ثبت url بهینه یا همون ادرس سایت برای سایتمون کدی وجود داره یا باید مراحلی رو بگذرونیم؟


    • ناظر سایت

      دقیقا آدرس سایتتون رو کجا می خواهید ثبت کنید؟ متوجه منظورتون نشدم


  4. محمد

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    من سایتم وردپرس هست، تازه میخوام سایت رو سئو کنم و قبل از ایندکس شدن میخواستم مطمئن بشم چه روشی انجام بدم ؟
    1 – دسته بندی محصولات دارم آیا product_category رو توی لینک به category میشه تبدیل کنم و برای سئو بد نیست؟ یا اصلا کلا برشون دارم کتگوری رو بردارم از لینک؟
    2- مثلا دسته بندی محصولات من چند تا زیر شاخه داره مثلا به آدرس زیر آیا مشکلی نیست دسته های مادر رو در لینک حذف کنم؟ مثلا home_and_kithcen زیر رو از لینک حذف کنم؟
    Mysite. Com/product_category/home_and_kithcen/home_decor/
    product name
    3- و اینکه من سایتم قسمت مجله هم داره و خیلی مطالب میخوام درونش بزارم با دسته بندی های مختلف، این رو لینکش چه شکلی تنظیم کنم، در حال حاضر نام نوشته هست و بعد از اسم سایت فقط نام پست رو میاره و کتگوری، و دسته بندی های مادرش توی لینک نمیاد، بنظرتون چیکار کنم برای این مورد؟
    مثلا مجله دیجی کالا به این شکل هست
    mysite. Com/mag/category/lifestyle /cooking
    و وقتی که روی پست مورد نظر کلیک میکنیم به شکل زیر میشه
    mysite. Com/mag/postname
    از این طرف نمیدونم باید لینک های مجله رو کوتاه کنم چه شکلی بشن
    4-آیا هنوز هم از تگ استفاده کنیم توی محصولات یا توی مجله خودمون؟ اگر باید استفاده کنم لینک این رو چطور تنظیم کنم؟
    ۵-موقعی که روی محصول یا پست کلیک کنیم دسته بندی قبلش نباشه یا باشه مثلا مستقیم بعد از آدرس سایت پست نیم بیاد؟
    ممنون میشم 5 سوال رو به ترتیب بگید متوجه بشم
    ممنون از سایت خوبتون


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما دوست عزیزم. سوالاتتون بسیار زیاده و در اینجا نمیشه به صورت کامل و جامع راهنمایی تون کرد؛ به همین دلیل ایتدا سوالاتتون رو تقسیم کنید و سپس در اپ نیوسئو اون هارو مطرح بفرمایید.


  5. ریحانه

    سلام میشه لطفا لیست کاراکتر های ممنوعه رو بگید.
    ممنونم


    • محمد نصیری

      درود بر شما
      _
      !
      @
      اعداد رو هم بهتر است در url استفاده نکنید برای اطلاعات بیشتر از نحوه آدرس دهی صحیح از آموزش سئو به صورت تخصصی در اپلیکیشن نیوسئو استفاده کنید.


  6. مرتضی

    ممنون بابت این مطلب مفید که روی سایتتون قرار دادید امیدوارم همیشه موفق باشید.


  7. فائزه

    سلام وقت بخیر
    چجوری برای سایت میتونیم ادرس بسازیم؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما

      متوجه سوال شما نشدم! بیشتر توضیح بدید


  8. رضا

    با سلام.
    من بخوام ریدایرکت کنم و تو url کلمه فارسی باشه انجام نمیشه .
    مثلا
    RewriteRule ^cat(\d+)*$ ./category.php?cat=$1
    اینطوری دارم ادرس url رو استاندارد میکنم ولی مقدار پارامتر ارسالی فارسی باشه اجرا نمیشه.
    مثلا مقدار ارسالی
    catبرنامه نویسی و آی تی
    باشه ارور میده فارسی رو پشتیبانی نمیکنه این ارور رو میده
    The requested URL /netkade/catبرنامه نویسی و آی تی was not found on this server.
    چی کارش کنم فارسی رو هم ساپورت کنه؟؟؟؟


    • ناظر سایت

      با سلام
      برای حل مشکل به برنامه نویس سایت خود مراجعه کنید.


  9. جواد

    البته همه مراحل انجام شده فقط واس اسمش میگه کارکترهای مناسب


  10. جواد

    سلام میخوام سایت بسازم میگه از کارکترهای مناسب استفاده کنید چ کنم ؟


  11. حسین کریم زاده

    سلام
    من همیشه از نکاتی که در این پست تون توضیح دادین برای آدرس دهی وب سایت ها استفاده می کنم.
    این قدر به این صفحه مراجعه کردم که کاملا حفظ شدم و دقیق انجامش میدم
    خیلی از شما ممنونم


  12. م.م

    سلام واقعا عالی بود ما سایتی برای اموزش انفورماتیک کاملا رایگان زدیم خوشحال میشیم اونجا هم بیاین و مطالیتون اوجا هم بزارید
    learning.salehgroup.ir


  13. hasan shokohi

    این مقاله تون رو به دوستام که آدرس سایت هاشون مشکل داشت معرفی کردم خودمم چند بار خوندمش.


  14. صادق

    واقعا مقاله عالی بود. نکاتی که گفته شده بسیار آموزنده است. از کلمات کلیدی باید در آدرس استفاده بشه. بهتره انگلیسی باشه و ساده و فقط باید از / و – استفاده کرد


  15. سعادت

    بهترین نوع آدرس همین متد سایت نیوسئوست. ساده و استفاده از کلمات کلیدی در آدرس دهی. واقعا عالیه


  16. معنی کلمه

    با تشکر از مطلب خوبتون


  17. سایبان خودرو

    ممنون اطلاعات خیلی خوبی بود


  18. venous

    من شخصا از سایت ها و صفحاتی که آدرس های گنگ و نامشخصی دارند بازید نمی کنم و البته ترجیح می دهم قسمت انتهای آدرس ها فارسی باشه.


  19. diamond

    بله دقیقا باید تا حد امکان کلماتی به کار برده بشه که گویای محتوای صفحه باشند، با این کار بازدیدکنندگان دید بهتری نسبت به صفحه ای که به آن وارد میشوند خواهند داشت و در نهایت بر سئو سایت موثر خواهد بود.


  20. مصطفی

    اگه به اندازه ای که روی ادرس های سایتم حساسیت دارم، روی زندگیم حساس بودم الان واسه خودم بیل گیتسی بودم 😀
    ولی واقعا خیلی ب بهینه بودن url باید اهمیت بدیم.
    ممنون


  21. حسن موسوی

    سلام
    این تجربه های شخصی خیلی بدردما میخوره ممنون


    • امیر قمصری

      خوشحالم


  22. رضا

    خوب شما برای سایت ارائه خدمات مبتنی بر وب چه نوع صفحه بندی رو توضیه می کنید که استفاده بشه ؟

    ممنون


    • امیر قمصری

      با سلام.
      در کلیپ های جدید به این مورد اشاره شده است


  23. رضا

    آقای قمصری ضمن تشکر از پاسخگوئی تان

    یعنی /reseller/hosting/linux/germany/ بهینه می باشد ؟
    پوشه و زیر پوشه کردن بهتر از گذاشتن خط تیره در آدرس صفحات است دیگه ؟؟

    ممنون


    • امیر قمصری

      با سلام

      این دو اصلا با هم قابل قیاس نیستند


  24. رضا

    سلام
    ضمن تشکر از مطالب خوبتان
    پوشه بندی و صفحه بندی سایت به نظر شما در کدام از حالت های زیر بهینه است ؟؟

    /hosting-linux-iran/
    /hosting/linux/iran/

    /reseller/hosting/linux/germany/
    /reseller-hosting-linux-germany/

    ممنون


    • امیر قمصری

      با سلام

      دو


  25. افرا

    خیلی عالی بود
    ممنونم


  26. maryam

    خوب بزار اینطوری بگم مطلب که میزارم مثلا اموزش وردپرس خوب بعدش اموزش وردپرس با لینک اصلی سایت دیده میشود و ایندکس میشه اما روش که کلید میکنی صفحه اصلی مطلب میاد


  27. maryam

    سلام امیر جان خواهشا کمکم کن من مطلب که میزارم عناون مطلب ایندکس میشه ام لینک اصلی سایت نشون میده اما روی عنوان که نگه میداری لینکه مطلب و کلیک که میکنی خود مطلب میاد خواهشا جوابمو بده ممنون


    • امیر قمصری

      با سلام
      متاسفانه سوالتون اصلا قابل فهم نبود !!!


  28. سعیده کریمی

    با سلام
    ممنونم از سایت و مطالب خوبتون
    در مورد آدرس دهی سایت ، من در سایتی که طراحی کردم در پیج مقالات آدرسم به صورت زیره:
    آگهی-تبلیغاتی-و-نکات-حائز-اهمیت/hbaads.com
    این موضوع توی سئو تاثیر داره?


    • امیر قمصری

      با سلام.بهتر بود انگلیسی بود اما این هم خیلی خوب است


  29. حسن رستملو

    با سلام.
    تقریبا مشکل رو حل کردم و اونم تغییر پیوندهای یکتا بود که بصورت اتوماتیک این مشکل بوجود اومده بود ولی بازهم در fench کردن آدرسی که مشکل داشت و از طریق امکان remove url گوگل وب مستر حذف کرده بودم ، گوگل complect نکرد و ریدایرکت رو جلوش نوشت با اینکه پست رو دقیقا دیشب ارسال کرده بودم ..واقعا مودنم مشکل از کجاست ، احتمال میدادم از ادرس دهی لینک باشه یعنی با www یا بدون www


  30. حسن رستملو

    با سلام و خسته نباشید.
    سوالی داشتم : با مشکلی مواجه هستم به این صورت که من پستی رو نگارش کرده بودم و سنجاق کرده بودم به اول صفحه که مشکلی نداشت .
    امروز متوجه شدم پست مربوطه اصلا نمایش داده نمیشه و وقتی از حالت سنجاق در اوردم حل شد و در مراتب پائین و تاریخ خودش در سایت امکان نمایش یافت
    متعاقب این مسئله وقتی به سرچ این پست پرداختم متوجه شدم که ادرس دهی مربوط به این پست و دو پست بعد از اون در گوگل عوض شده و در حقیقت وقتی روش کلیک میکنم ریدایرکت میشه و میاد به صفحه اول گوگل .
    اگر ممکنه در این مورد راهنمائی بفرمائید.


    • امیر قمصری

      با سلام
      خیلی مراقب ریدایرکت باشید.حتما باید 301 باشد وگرنه به شدت به سایت شما آسیب می رساند


  31. اسماعیل

    با سلام از سایت خوب شما .
    آیا آدرس دهی فارسی با انگلیسی تفاوت دارد از نظر سئو یا خیر …
    مثلا آدرس زیر :
    /علمی/کتاب/YourSite.com/category


    • امیر قمصری

      با سلام

      بله

      تفاوت دارد


  32. یونس

    سلام ببخشیدمن واسه خودم یه سایت تجاری میسازم امادرموردادرس ازم هی کاراکترمناسب میخادنمیدونم چیکارکنم لطفاکمکم کنید


    • امیر قمصری

      با سلام

      سوالتان واضح نیست متاسفانه


  33. محمدرضا

    مقالات خوبی داری ولی حیف به همون نسبت که مقالات خوبن گرافیک و تجربه کاربریت افتضاحه. واقعا حیفم میاد با وجود رتبه 1 گوگل این قدر ضعیف داری عمل میکنی.


    • امیر قمصری

      با سلام.ممنونم از نظرت دوست عزیزم


  34. بلیط چارتر کیش

    چند تا از مقاله ها رو خوندم
    حیفم اومد که تشکر نکنم
    خسته نباشید


  35. محمد

    داداش شماره 10 رو اشتباه گفتی! گوگل هم حروف بزرگ رو میشناسه و هم ایندکس میکنه! من خودم داره استفاده میکنم، مشکلی هم ندارم
    سایتمم اینه ravaghsoft.ir


    • امیر قمصری

      کافیست به مطالب ارائه شده توسط خود سایت گوگل مراجعه نمایید


  36. alavioon

    سلام

    خیلی بدردم خورد ممنون


  37. amiri

    با سلام
    میشه لیست چند تا سایت خوب که میشه بک لینک مجانی گذاشت داخلش رو برام میل کنید؟
    ممنون


  38. لاله خرمی

    سلام
    ضمن تشکر از مقاله شما،
    من یک سایت با مجنتو راه اندازی کردم. میخوام در قسمت مدیریت url، url ها رو تغییر بدم برای سئو، از طرفی این صفحات اکثرا در صفحات اول دوم و یا سوم گوگل در حال حاضر قرار دارند.
    میخوام بدونم اگر این url ها رو تغییر بدم خاصیت ایندکسشون از بین میره؟

    ممنون


    • امیر قمصری

      با سلام

      لطفا حتما بعد از تغییر url ها از 301 ریدایرکت استفاده کنید که مشکلی برای لینک های قبلیتان رخ ندهد


  39. حسام

    ممنون بابت مطلب خوبتون
    با توجه به مطالبی که فرمودین نحوه پوشه بندی در سرور و آدرس دهی از اهمیت بسیاری برخورداره


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود