آخرین مقالات سئو سایت

Daily Time on Site چیست,بروزرسانی محتوای سایت در سئو,تاثیر بخش نظرات سایت در سئو

تاثیر زمان ماندن کاربران بر سئو سایت شما

ماندن کاربران در سایت شما مسئله مهمی است که امروز و در این ساعت می خواهم به آن بپردازم در حالیکه کمتر کسی به آن دقت می کند! مسئله زمان ماندگاری کاربر در سایت شماست که احتمالا قبلا و در مقاله ای چیزی به عنوان time on site دیده اید.

این عبارت انگلیسی همان مدت زمان ماندن کاربر در یکی از صفحات یا تمام صفحات سایت شماست که به صورت غیر مستقیم بر سئو سایت شما اثر می گذارد.

ضروری
آموزش انتخاب دامنه,آموزش ثبت دامنه,انتخاب بهترین دامنه

نکات مهم در ثبت دامنه

منظور از دامنه همان آدرس اینترنتی سایت است. به عنوان مثال www.newseo.ir دامنه برند نیوسئو می‌باشد. حال این دامنه به چند زیر شاخه تقسیم بندی می‌شود. نام دامنه و پسوند دامنه اصلی‌ترین اجزای آن هستند که امروز در این مقاله آنها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم و من تلاش خواهم کرد نکات ثبت دامنه را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن به شما یادآوری کنم. در مثال بالا newseo نام دامنه و ir. پسوند دامنه می‌باشند.

آموزش سئو صفحه اصلی,سئو صفحه اصلی,سئو صفحه اصلی سایت

راهنمای کامل سئو صفحه اصلی

صفحه اصلی سایت در سئو قطعا مهمترین صفحه شماست! اگر این صفحه نزد گوگل رنک و اعتبار پیدا کند می تواند آن را به همه صفحات سایت هدیه کند و اینجوری ما با یک تیر هزاران نشانه زده ایم و این یعنی باید حتما بر روی سئو صفحه اصلی سایتمان زمان بگذاریم (درحالیکه مطلع هستم که تعداد زیادی از وبمسترها یا کارشناسان سئو صفحه اصلی را فراموش کرده اند)

SLUG در سئو چیست؟,SLUG سئو چیست,بهترین روش های SEO Slug چیست

SLUG در سئو چیست؟

SLUG در ترجمه فارسی به معنای حرکت کند یا حرکت حلزون مانند است اما در سئو سایت کلا ماجرا چیز دیگری ست. ما برای ساخت URLهای سئو شده نکات زیادی و ساده ای را باید رعایت کنیم، با این حال، Slug در URL شما می تواند مهم تر یا مفیدتر از سایر بخش ها باشد.

آنها در واقع محتوای صفحه خود را معرفی می کنند، که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با نوشتن اسلاگ های خوب، نتیجه قطعی آن است.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

آموزش ساخت کانال در youtube

یوتیوب دومین موتور جستجو بزرگ دنیاست و شما می توانید از آن به عنوان ابزاری برای ارتقا فعالیت های تجاری خود استفاده کنید. به همین دلیل تصمیم داریم تا روش ساخت کانال یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

ساخت کانال در یوتیوب کار بسیار راحتی است که می توانید با انجام دادن آن، یک حساب کاربری همراه با یک کانال در یوتیوب داشته باشید.

آموزش سئو اینستاگرام بصورت گام به گام,بهینه سازی پیج اینستاگرام,سئو

سئو اینستاگرام | گام به گام رتبه یک شوید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و یک پلتفرم بازاریابی اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه است. سئو اینستاگرام را مانند سئو سایت، اصولی و گام به گام با تسلط بر تولید محتوای بهینه، کپشن نویسی جذاب، عکس های خلاقانه و هشتک گذاری مناسب، به شما آموزش می دهیم.

این مقاله تمامی آنچه که شما به عنوان آموزش سئو اینستاگرام، نیاز دارید را شامل می شود.

ارتقا رتبه سایت در گوگل,ارتقا سئو سایت,افزایش رتبه سایت در گوگل

9 نکته‌ سئو جهت ارتقا رتبه سایتتان در گوگل

ارتقا رتبه سایت در گوگل واقعا آرزوی همه صاحبان و مدیران سایت هاست. زمانی که در نتایج اول گوگل SERP قرار بگیرید، بلافاصله بازدید و فروش سایت شما بالا می رود و این یعنی هدف نهایی شما از راه اندازی وب سایتتان.

شما باید سلسله نکات آموزش سئو را برای ارتقا رتبه سایتتان در گوگل رعایت کنید که در این مقاله به 9 نکته مهم در این باره می پردازم.

Crawled – Currently Not Indexed,ارور Crawled – Currently Not Indexed,خطای Crawled – Currently Not Indexed

رفع خطای Crawled Currently Not Indexed سرچ کنسول

در این بخش به بررسی راه های رفع خطای Crawled – Currently Not Indexed سرچ کنسول خواهیم پرداخت که با کیفیت و ارزشمندی محتوایی که در سایت خود آپلود می کنید، مرتبط است. برای حل این خطا می توانید مواردی مانند آپدیت محتوا و یا به حداقل رساندن محتواهای تکراری را با به کار بردن تگ هایی مانند تگ کنونیکال حل کنید. نکات مهم این مقاله از سری مقالات آموزش سئو تکنیکال را فراموش نکنید.

آموزش افزایش بازدید سایت,افزایش بازدید سایت,افزایش بازدید سایت در وردپرس

6 روش افزایش بازدید سایت کاملا واقعی و قطعی

افزایش بازدید سایت ارگانیک از گوگل موثرترین استراتژی بلند مدت برای رشد یک وب سایت یا وبلاگ است. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد، بهینه سازی سایت ها در موتورهای جستجو (SEO) می تواند بازدهی بسیار بهتری نسبت به تبلیغات پولی، وبلاگ نویسی و تقریباً هر تاکتیک بازاریابی آنلاین دیگری ارائه دهد. مشکل اینجاست که هیچ میانبری برای یادگیری نحوه افزایش بازدید ارگانیک وجود ندارد.