اشتباهات سئو سایت

anchor text,اشتباهات رایج در سئو,اشتباهات رایج سئو حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 14 امتیاز : 3.5]

بدترین توصیه‌ای که برای توسعه کسب و کار اینترنتی شما می‌توان کرد، آن است که بگوییم سئو سایت را نادیده بگیرید و فقط روی محتوا تمرکز کنید. سئو وبسایت شما را به زبانی تبدیل می‌کند که هر موتور جستجویی می‌تواند به آسانی آن را متوجه شود؛ بنابراین کاربران صفحات شما را مشاهده خواهند کرد. اما در این راه مرور اشتباهاتی که کسب و کارها به طور مکرر مرتکب می‌شوند می‌تواند برای شما درس هایی داشته باشد.

  1. کلیدواژه ها (عبارات کلیدی مهم)

شما همواره هم به کلیدواژه نیاز دارید. دو اشتباهی که در این زمینه مرتکب می‌شوید این است: چاشنی دادن به کلیدواژه و هدف قرار دادن کلمات اشتباه.

چاشنی دادن (تاکید بیش از اندازه و در واقع بزرگنمایی)  با استفاده از عبارات کلیدی دقیق در پسامدهای غیرعادی، موتور جستجو را فریب می دهد. این کار باعث می شود که موتورها شما را جریمه کنند؛ در واقع عبارت شما هیچ معنایی نخواهد داشت. گوگل برای تجزیه و تحلیل هدف، صفحه سایت شما را از نمایه سازی معنایی نهفته (LSI) بررسی می کند و تغییرات کلیدواژه را مشخص می کند. به جای تکرار واژه به واژه، از مترادف ها و جایگزین های دیگر استفاده کنید. کلیدواژه را در عنوان، بند اول، توضیحات اصلی و در داخل متن استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عبارات کلیدی به این مقاله مراجعه کنید.

  1. متن لنگر یا همان anchor text

متن لنگر کلمات قابل کلیک کردن در یک هایپرلینک است. شما می توانید برای متن های دارای برند، لینک های خالی و لینک های دنباله دار، از متن لنگر استفاده کنید و صفحه خود را در سایر مطالب وبسایت و وبسایتهای خارجی مرتبط پیوند دهید.در واقع همانطور که همواره خدمت شما عرض کرده ام، مهم ترین استفاده این هایپرلینک ها زمانی است که سایت های دیگر مطالب سایت شما را کپی می کنند و برای شما بک لینک کاملا مرتبط می سازند !

  1. بهینه سازی تصویر

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

15 نظر در مورد مقاله “ اشتباهات سئو سایت ” ثبت شده است
  1. رضا فکوری :

    در استراتژی لینک ها همان طور که فرمودید از تبلیغات برای جذب لینک بیشتر استفاده می شود . من از بین نکات درج لینک های ارزشمند و موثر که در نیوسئو اشاره کردید بیشتر از همه به این صفحه :
    http://www.newseo.ir/seo-questions/link-profile-to-rankings
    علاقه مندم و همواره سعی می کنم از 14 روش ساخت بک لینک که معرفی کردید در سایت های خودم استفاده کنم .
    امیدوارم همواره موفق باشید.


  2. نیما برهمند :

    تکرار زیاد کلید واژه تو محتوا نشونه محتوای اسپمه و جریمه داره همون بهتره که از همین روش مترادف کلمات استفاده بشه . نکته خوبی بود ممنونم


  3. شایان :

    سلام
    مطلب مفیدی ارائه کردید مخصوصا نکته مربوط به طرفداران و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی چون هنوزم خیلی ها به فکر افزایش لایک اند و همینطور هم لایک و اشتراک تو شبکه های اجتماعی زیاد خرید و فروش میشه .


  4. مونا :

    ممنون


  5. محمد :

    سلام آقای قمصری – 2 تا سوال خیلی مهم درباره بکلینک داشتم که فکر نمیکنم توی سایتی بتونم جوابشو پیدا کنم.
    اول اینکه نمودار Referring Domains سایت های ایرانی که در کلمه “سئو” فعال هستند شکل خاصی داره و هر چندوقت یکبار یه افزایش 100-150 تایی داره که سایت شما هم به همین شکل هست-آیا واقعا در مدت کم این همه لینک جدید وارد شده و پنگوئن خوابیده؟؟
    سوال دومم که جوابش واقعا برام مهمه اینه که یک وبلاگ مانند این “fastdissertation.loxblog.com” که توی هر پست داره بیشتر از 100 لینک میده به یک سایت خاص! و یک سئوکار روش کارمیکنه، آیا واقعا برای سایت مفیده و خطرناک نیست؟؟ سایت های مشابه این هم واقعا دارن با این نوع لینکا نتیجه میگیرن و رتبه بندیشون بهتر شده تا اونجا که من تحقیق کردم.نظرتون چیه؟


    • امیر قمصری :

      درود
      پاسخ سوال اول شما در یک جمله نمی گنجد
      اما پاسخ سوال دوم :
      اصلا خوب نیست . در طولانی مدت نه تنها تاثیر مثبت ندارد بلکه بد هم خواهد بود.


  6. احمد :

    تشکر بابت مقاله مفید و جامعتووون


  7. ارشیا :

    بزرگترین اشتباهی که رخ میده اینکه متاسفانه اکثر صاحبان سایتها به دلیل عدم آگاهی می خواهند ره صد ساله و یک شبه برن و با وعده های یک عده سود جو رو میارن به سئوی منفی همون کلاه سیاه خودمون. باید آگاهی وب مسترها رو بالا ببرین تا گول این جور افراد رو نخورن چون به راحتی همون جور که یک شبه رسیدن به عرش با مخ برمیگردن به فرش


  8. شاداب :

    این اشتباهاتی که آوردین واقعا تبدیل به یک عادت شده برای یک عده وب مستر. من خودم سایتهایی رو دیدم که پایین محتوا شون بیش از 100 کلمه کلیدی مربوط و نامربوط رو استفاده کردن و یا اشتباه دیگه ای که میکنن خرید بک لینک هست که اکثر سایتهای ایرانی رو این روش بیچاره کرده.


  9. حسین رضایی :

    سلام استاد قمصری
    اگر متن خارجی رو ترجمه کنیم به فارسی و تو سایتمون منتشر کنیم مشکلی داره؟
    چون شنیدم گوگل از معنی کلمات متوجه میشه از سایت خارجی کپی کردیم


    • امیر قمصری :

      درود بر شما
      خیر


  10. مهتاب :

    مورد استفاده از مترادف کلمات بسیار کاربردی بود ممنون


  11. خدادادی :

    متشکرم مقالات مربوط به بک لینک رو کامل مطالعه کردم بسیار عالی بودند.


  12. parsa :

    ببخشید LSI چیه متوجه نشدم ؟


    • امیر قمصری :

      درود بر شما

      LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing به معنی تحت الفظی فهرست بندی معنایی نهفته کلمات و به معنی درست آن، تشخیص درست کلمات و موضوع یک صفحه است.

      برای مثال، وقتی عبارت “سئو” جستجو می شود، با استفاده از سیستم LSI که درون هر موتور جستجویی وجود دارد، تشخیص داده می شود، که “سئو” با عبارت “بهینه سازی” یکی است.در حالی که واقعا، این دو، هیچ شباهت ظاهری و کلمه مشترکی ندارند. LSI به موتور های جستجو کمک می کند تا تفاوت کلمه “شیر” را در یک سایت مرتبط با حیوانات، نسبت به سایت مرتبط با لوازم سرویس بهداشتی یا صفحه مرتبط با لبنیات، تشخیص دهند.

      به طور خلاصه، سیستم LSI ، یک زیر سیستم در الگوریتم موتور جستجو است، که موتور جستجو را قادر می کند تا درک بهتری از موضوع صفحات پیدا کند.توجه داشته باشید، فقط یک زیر سیستم است.همه الگوریتم های موتور های جستجو برای تشخیص ارتباط معنایی کلمات، در LSI خلاصه نمی شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *