5 دلیل بسیار مهم برای تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی,تولید محتوا,تولید محتوا فروشگاه اینترنتی
میزان اهمیت : ضروری
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 20 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 17 امتیاز : 4.1]

آیا داشتن بلاگ برای فروشگاه های اینترنتی الزامی است؟

این سوالی است که اکثر مدیران فروشگاه ها پاسخ مشخصی برای آن ندارند.منافع و مزایای وبلاگ نویسی برای یک شرکت و تجارت کوچک با محصولات کم کاملا بدیهی است اما آیا وقتی شما یک فروشگاه بزرگ اینترنتی با صدها و یا هزاران محصول تاسیس می کنید، باز هم نیازمند وبلاگ هستید؟

پر واضح است که بله، شما نیازمند آن هستید.

طبق یک تحقیق، نود و نه درصد از مردم در اولین بازدید از سایت شما خریدی انجام نمی دهند. همچنین در بازاریابی یک اصل معروفی داریم تحت عنوان “اصل یا قانون 7”

طبق این قانون، بسیاری از مشتریان آتی شما محصولات شما را نخواهند خرید مگر اینکه حداقل هفت بار آگهی تبلیغاتی شما را دیده باشند.

بدتر از همه اینکه، مساله ای در سئو (SEO) وجود دارد و آن این است که گوگل و یا سایر موتورهای جستجو که محتوای موردعلاقه (LOVE content): موضوعاتی که محتوای بیشتر و به ویژه مضمون هدفمند و بهینه دارند – برای آنها اهمیت دارد، تلاش می کنند که رتبه سایت شما را در موتور جستجوی خود بالا ببرند و به این ترتیب محصولات بیشتری را به فروش خواهید رساند.

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده اید، وبلاگ نویسی همواره می تواند به عنوان روش مناسبی برای افزایش چشمگیر ترافیک جستجو و فروش محصولات شما باشد.

در اینجا پنج روش تایید شده برای استفاده از وبلاگ به عنوان هسته استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی مطرح شده است :

1.مضمون جامعتر و طولانی مدت را منتشر کنید.

زمانی که قرار است شما با رقبای قوی رقابت کنید، که معمولاً حاضرند برای یک محصول و یا صفحات دسته بندی میلیونها تومان صرف SEO کنند ممکن است که تنها راه نجات شما وبلاگ باشد.

کاملاً بدیهی است که گوگل به مضامین و موضوعات اهمیت می دهد و به برخی مضامین بیشتر علاقه دارد. بنابراین موضوعات آموزنده، مفید و غنی به طور اتوماتیک شانس محصول شما را نسبت به صفحه محصول رقیب شما بالا می برد.

اما اگر قصد رقابت برای کلید واژه های اساسی دارید شما بایستی از “محتوا” نیز فراتر بروید. اینجاست که شما نیازمند محتوای همیشه سبز (مداوم) جامع هستید.

تحقیقات بسیاری در زمینه ی نوع محصولاتی که از لحاظ موتورهای جستجو در رتبه بندی بالایی برخوردارند صورت گرفته است و اکثر محققین در این نکته توافق دارند که محتوای سبز بالای 1000 کلمه از رتبه بندی خوبی برخوردار است.

در حقیقت، serpIQ در یک تحقیق معتبر به این نتیجه رسید که برای اینکه شما بتوانید جزو 10 جایگاه برتر گوگل قرار بگیرید بایستی از محتوایی با حداقل 2000 کلمه برخوردار باشید.

 تبلیغ و نشر محتوای طولانی مدت و جامعتر مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • گوگل و سایر موتورهای جستجو، طبیعتاً بیشتر علاقمند به محتوای جامع و معتبر می باشند.  
  • شما به وسیله  عبارات کلیدی طولانی شانس بیشتری برای ترافیک خواهید داشت.
  • تحقیقات نشان می دهند که محتوای طولانی تر، اشتراک گذاری اجتماعی و بک لینک بیشتری را به دنبال دارد.

اگر واقعاً قصد وبلاگ نویسی برای فروشگاه اینترنتی خود دارید بایستی در محتوای طولانی سرمایه گذاری کنید.

2.محتوای بیشتری را منتشر کنید.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

17 نظر در مورد مقاله “ 5 دلیل بسیار مهم برای تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی
  1. ارشیا :

    وبلاگ بسیار خوبه به شرطی که محتوا با موضوعات گوناگون و مرتبط داخل آن قرار دهیم و به نظرم به هیچ وجه نباید تبلیغاتی باشه محتوا بلکه همون طور که گفتین از طریق لینک داخلی به فروشگاه لینک بدیم


  2. سعادت :

    وبلاگ بسیار پرکاربرده چون هم ساختار ساده تری داره و هم هدفش روی محتواست. داخل مقاله به نکاتی اشاره کردین که واقعا مهم و منطقی هست. همون دیدگاه همیشه گی خیلی کمک میکنه که از دید کاربر به موضوع نگاه کنیم نه از دید صاحب سایت


  3. سمیرا :

    مطالب بسیار خوبی در وبلاگ خود درج کردین. امیداورم در زندگی و کار وبلاگ نویسی موفق باشید.


  4. ﻭﺣﻴﺪ :

    بسیاری از مشتریان آتی شما محصولات شما را نخواهند خرید مگر اینکه حداقل هفت بار آگهی تبلیغاتی شما را دیده باشند.

    اﻳﻦ ﻧﻜﺘﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﺟﺎﻟﺒﻲ ﺑﻮﺩ.
    ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ


  5. اﻟﻤﻴﺮا ﻧﻤﺎﺯی :

    ﺩﻳﮕﻪ ﮔﻮﮔﻞ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﺑﺮﭼﺴﺐ و ﻛﻠﻤﻪ ﻛﻠﻴﺪی ﺁﺧﺮ ﭘﺴﺖ ﻧﺪاﺭﻩ ﺧﻮﺩﺵ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻛﻠﻴﺪی ﻣﻮﻥ ﺭﻭ اﺯ ﺗﻮ ﻣﺤﺘﻮاﻳﻲ ﻛﻪ ﻧﻮﺷﺘﻴﻢ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ ﻳﺎ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﻳﺪ محتوای موردعلاقه ﮔﻮﮔﻞ LOVE content ﺗﻮ ﺳﺎﻳﺖ ﻣﻮﻥ ﺑﺰاﺭﻳﻢ.


  6. ﻣﻬﺴﺎ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ :

    ﻣوﺮﺩ ﭘﻨﺠﻢ ﻛﻪ ﻧﻮﺷﺘﻴﺪ ﺑﻪ ﺳﻮاﻻﺕ ﻛﺎﺭﺑﺮاﻥ ﺟﻮاﺏ ﺑﺪﻳﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﻧﻜﺘﻪ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﻮﺩ ﻣﻧﻢ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺗﻮ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻩ اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﻟﺒﺎﺱ اﺯ اﻳﻦ ﺗﻜﻨﻴﻚ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﻨﻢ. ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ. ﭘﻴﺮﻭﺯ ﺑﺎﺷﻴﺪ


  7. omid yavari :

    ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺗﻮﻥ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮﺩ
    ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻧﻜﺘﻪ ﭘﺎﻳﺎﻧﻲ :
    ارتباط مستقیمی بین تولید محتوا و فروش محصول وجود ندارد اما معتقد است قطعاااا تاثیر غیرمستقیم بسیار زیادی دارد.


  8. پرند امیرکلالی :

    سلام
    خیلی عالی بود، به شخصه خیلی استفاده کردم.
    ممنون از سایت و اطلاعات خوبتون


  9. 3d man :

    با این جملتون خیلی موافقم که بیشتر شرکت هایی که وبلاک دارن لینک بیشتریم دریافت میکنن واقعا همینطوره. انگار یک نوع اعتماد سازی و یا فعالیت بیش از حد محسوب میشه …


  10. حسین رضایی :

    سلاماستاد-اگر سوالم رو اینجا میپرسم عذرخواهی میکنم.
    1-لینک گرفتن از قسمت پیوند سایت هایی با ایندکس بالا و اعتبار مناسب ولی غیر مرتبط با موضوع سایت ما ایرادی داره؟
    2-در متن مطالبم از تگ h1 و h2 استفاده کنم؟


    • امیر قمصری :

      درود بر شما
      1 – بد نیست
      2 – از h1 خیر


  11. تیبا بلاگ :

    ممنون بسیار عالی بود


  12. غفوریان :

    سلام اماری که از Hubspot ذکر کرده بودید بسیار جالب بود متشکرم


  13. وردپرس :

    باسلام وتشکر
    نزدیک به شش ماهه که وبسایت فروشگاهی رو با وردپرس راه اندازی کردم
    اوایل که زیاد وارد نبودم بجای نوشتن مطالب در قسمت نوشته ها در قسمت برگه ها مطلب میزاشتم و الان شصت پنج برگه دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم؟
    برگه ها رو حذف کنم یا نه؟


    • امیر قمصری :

      درود بر شما
      قطعا نباید حذف کنید. از این به بعد در بخش های درست تولید محتوا کنید. البته ناگفته نماند که فرقی نمی کند در کدام بخش تولید محتوا کنید. به سلایق شما بر میگردد اما در وردپرس بخش نوشته ها بهتر است


  14. تیموری :

    درود
    با توجه به این که در فروشگاه های اینترنتی کمی دست بسته است برای تولید محتوا، ایا خودمون هم میتونیم محتوا رو با مواردی که شما گفتین تولید کنیم یا نیازمند متخصص تولید محتوا هستیم؟
    چون من زیاد وارد نیستم


    • امیر قمصری :

      درود بر شما
      بهتر است محتوا براساس سئو تولید شود. حال اگر خود شما بلدید قطعا نیازی نیست برون سپاری نمایید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *