آموزش سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل

آموزش سئو،آموزش سئو سایت،افزایش رتبه سایت در گوگل،نحوه بالابردن رنکینگ سایت در گوگل,بالا بردن رتبه سایت در گوگل رایگان,بهبود رتبه سایت
میزان اهمیت : ضروری
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 18 امتیاز : 4.6]

سئو سایت  و از طرفی آموزش سئو سایت مهم ترین بعد یک کسب و کار اینترنتی برای رسیدن به موفقیت است. چون همانطور که می دانید باعث بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش آمار بازدید خواهد شد.

بنابراین این مقاله را به مهمترین نکات سئو سایت در بالا بردن رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو اختصاص داده ام.

و اما 15 نکته کلیدی سئو سایت برای بهبود رنکینگ سایت:

عنوان یا title :

همواره انتخاب عنوان مناسب می تواند نقش بسیار بسزایی در افزایش رنکینگ سایت داشته باشد. بنابراین شما هیچ گاه نمی توانید نقش این عنصر مهم را نادیده بگیرید. عموماً گوگل 55 الی 60 کاراکتر اول را نمایش می دهد، زیرا این احتمال را می دهد که شما در 60 کاراکتر اول مفهوم موضوع صفحه را قرار داده اید.

نقش کلیدی نام و انتخاب عنوان بسیارمهم است، زیرا اولین تأثیرگذاری را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. نام صفحه شما علاوه بر کوتاه بودن، باید در چند کاراکتر مفهوم واقعی را به مخاطب برساند. به همین دلیل انتخاب عنوان مناسب کار چندان ساده ای نیست.

عنوان شما باید جذاب و شامل مهم ترین کلمه کلیدی باارزش باشد. به این صورت می توانید هم مخاطب را ترغیب به مطالعه محتوای سایت خود کنید و هم این که در رتبه بهتری در نتایج جستجو قرار بگیرید.

انتخاب سر تیتر مناسب :

انتخاب تیتر مناسب هم می تواند در ساختار صفحه و هم در سئو سایت بسیارمفید باشد. سرتیترها به گوگل کمک می کنند تا محتوای هر صفحه را به درستی درک کنند.

همچنین استفاده از زیرعنوان ها نیز می توانند در طبقه بندی ساختاری هر صفحه موثر باشد، زیرا کاربر با مراجعه به هر صفحه علاوه بر درک محتوای آن دچار سردرگمی در طبقه بندی مطالب نمی شود. شما می توانید از تگ های H1 تا H6 بر حسب نوع کارایی هر کدام استفاده نمایید. البته باید دقت کنید که در هر صفحه تنها از یک تگ h1 استفاده کنید.

کیفیت محتوا :

در فرآیند تولید محتوا باید به کیفیت محتوا بیش از همه چیز توجه کنید. اگر بتوانید محتوای با کیفیت و مفیدی را برای کاربر تولید کنید، او بیشتر ترغیب به مطالعه محتوا خواهد شد. در نتیجه مدت زمان ماندگاری در صفحه افزایش پیدا می کند که این خود یک سیگنال مثبت برای گوگل به حساب خواهد آمد.

علاوه بر آن محتوای با کیفیت باعث می شود که کاربر آن را در رسانه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارد و باعث دیده شدن بیشر محتوا شود. همچنین می توانید از تکنیک به اشتراک گذاری محتوا برای بدست آوردن لینک های با کیفیت نیز استفاده کنید.

کمیت محتوا:

تعداد کلمات به کار رفته در محتوا یکی از عوامل موثر در سئو سایت است. شما دوستان عزیز می دانید که از نظر سئو نباید طول یک محتوا از 300 کلمه کمتر باشد. البته وضعیت ایده آل بین 800 تا 2500 کلمه است. زیرا هر چه محتوای شما طول بیشتری داشته باشد، مخاطب بیشتری را جذب خواهد کرد. اما باید این نکته را یاد آوری کنم که کیفیت محتوا از کمیت یا طول محتوا بسیار بسیار مهم تر است.

مدت زمان ماندگاری کاربر در صفحه یا سایت

اصولاً زمان بیشتری که افراد صرف می کنند تا محتوای سایت شما را ببینند، نشان دهنده میزان علاقه آن ها به سایت شما است.

همچنین هر چه مدت بیشتری کاربر در سایت بماند یعنی سایت اعتبار بیشتری دارد که این مورد خود یک سیگنال مثبت برای بدست آوردن رنک بهتر در صفحه نتایج جستجو است.

تمرکز بر روی کیفیت :

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *