آموزش سئو سایت با بررسی قوانین خاص الگوریتم گوگل

آموزش سئو سایت,تاثیر برند در سئو,قوانین کپی رایت حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 15 امتیاز : 4.7]

جا دارد ابتدای این مقاله هم عرض کنم که کمی باید دقت کنید و صد البته (مخصوصا برای فهمیدن این مقاله) باید نسبت به سئو دانش نسبی داشته باشید (که اگر مقالات قبلی بنده را خوانده باشید کاملا آماده هستید!)

شما با تمرکز روی این مقاله و فهمیدن تمام موارد آن نسبت به الگوریتم همیشگی گوگل مسلط خواهید شد :

138. تازگی مطابق با میزان جستجو: گوگل به صفحات جدید برای جستجوی های مطمئن امتیاز می دهد.
139. تنوع مطابق با میزان جستجو: گوگل ممکن است برای کلمات کلیدی مبهم تنوعی به یک SERP اضافه کند.
140. تاریخچه مرورگر کاربر: سایت هایی که مرتب توسط شما بازدید می شوند هر زمان توسط گوگل شناسایی شوند یک SERP ناگهانی برای جستجوهای شما دریافت می کنند. (به همین سبب است که بعضی اوقات شما یک سایت خیلی معمولی را در زمان جستجو در گوگل در لینک اول می بینید.در واقع دلیل این اتفاق این است که شما آن سایت را قبلا در زمینه های دیگر خیلی بازدید کرده اید)
141. تاریخچه جستجوی کاربر: زنجیره جستجو روی نتایج جستجوهای بعدی تاثیر می گذارد. برای مثال، اگر شما “دانلود” را جستجو کنید و سپس عبارت “نرم افزار” را جستجو کنید، گوگل بیشتر علاقه مند می شود تا سایت های دانلود نرم افزار را در SERP ها بالاتر نشان دهد.
142. هدف قرار دادن منطقه خاص: گوگل اهمیت بیشتری به سایت های با آی پی سرور محلی و دامنه خاص آن کشور می دهد.
143. جستجوی مطمئن: اگر جستجوی امن فعال باشد، نتایج جستجو همراه با کلمات توهین آمیز و یا سک.سی برای کاربران نشان داده نمی شود.
144. حلقه های گوگل پلاس: گوگل نتایج نویسنده ها و سایت هایی که شما در حلقه های گوگل پلاس خود وارد کرده اید را بالاتر نشان می دهد. (البته ذکر این نکته ضروری است که فقط برای خود شما بالاتر نشان می دهد)

145. شکایت DMCA : گوگل رنک صفحات دارای شکایت DMCA را پایین می آورد. (DMCA مخفف Digital Millennium Copyright Act که مباحث مربوط به copyright در آن پیگیری می شود)
146. شایستگی دامنه: گوگل بطور پیشفرض دامنه هایی با عمر بیشتر و فعالیت مداوم بیشتر را به هر صفحه SERP اضافه می کند.
147. جستجوهای هوشمند: گاهی اوقات گوگل نتایج متفاوتی برای کلمات کلیدی مرتبط با خرید نشان می دهد. (که این کاملا به خود گوگل مربوط است و از دست کسی کاری بر نمی آید!!!)
148. جستجو‌های محلی: گوگل اغلب نتایج محلی گوگل پلاس را بالای SERP های “نرمال” قرار می دهد.
149. جعبه اخبار گوگل: کلمات کلیدی قطعی جعبه اخبار گوگل را راه اندازی می کند.
150. مزیت برند بزرگ: بعد از آپدیت وینس، گوگل شروع به دادن امتیاز به برندهای معتبر برای جستجوهای کم دامنه نمود.
151. نتایج فروشگاهی: گاهی اوقات گوگل نتایج فروشگاه خود را در SERP ها نشان می دهد.
152. نتایج عکس: گوگل از لیست عکس های ما برای نشان دادن در نتایج جستجوی عکس خود استفاده می کند.
153. نتایج Easter Egg: وقتی شما در قسمت عکس گوگل به دنبال مثلا “تکنولوژی سگا” بگردید گوگل خودش عکس های بازی ها را نشان می دهد !
154. نتایج تک سایت برای برندها: کلمات کلیدی متمایل به یک دامنه یا برند باعث نمایش نتایج مختلفی از همان سایت می شود.

حالا که این مقاله تمام شد و یک بار خودم آن را دور کردم به نظرم آمد واقعا مقاله سنگینی نوشتم ! ولی خوب ، کاریش نمیشه کرد.تا جایی که می شد سعی کردم راحت بیان کنم اما با توجه به اینکه از الگوریتم خاص گوگل صحبت به میان آمد نمی توان اصطلاحات خاص را تغییر داد.


10 نظر در مورد مقاله “ آموزش سئو سایت با بررسی قوانین خاص الگوریتم گوگل
  1. pooya :

    با سلام به خدمت استاد گرانقدر و عزیز
    ببخشد سایت من یک مشکل دارد مثلا من یک مطلب را به سایتم اطافه کرده ام و از روی زمان انتشار این مطلب یکی دو روز میگزرد ولی وقتی میرم عنوان مطلب را در گوگل سرچ میکنم نتیجه جستو جو را به گونه ای نشان میدهد که لینگ در گوگل به مطلب داده نشده است و فقط به سایت من اشاره میکنمد همین و ان کلمه ایکه جستوجو کر بودم را در صفحه اول من جستوجو کرده و ان را نشان میدهد به نظر شما اشکال رو چه جوری میتوانم حل کنم؟


    • امیر قمصری :

      با سلام.لینک های شما احتمالا بهینه نیستند


  2. Mj :

    این قوانین بیشتر عجیب بودن تا خاص
    آن چنان هم سنگین نبود


  3. مهدی میرزایی :

    درود بر شما
    سپاس فراوان بابت اطلاعاتی که در اختیار علاقه مندان می گزارید


  4. محمد حسین :

    سلام ممنون
    بنظر من اگر مقالات سایتتون رو دنبال می کردیم، این مقاله سنگین نبود


  5. یه شهروند :

    یکمم به فکر تازه کارا باشین
    :((


  6. my virtual world :

    خیلی خیلی مطلب خوب و جالبی منتشر کردین
    واقعا به دردم خورد

    من که بازدید کننده ی همیشگی تون شدم
    خسته نباشید.


  7. ﻣﺮﺗﻀﻮی :

    جستجوهای هوشمند ﺧﻴﻠﻲ ﺟﺎﻟﺐ و ﻣﻔﻴﺪﻧﺪ . ﺗﻮ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﮔﻮﮔﻞ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﻳﺪﻡ


  8. ﺳﺎﻧﺎﺯ ﻓﺎﻃﻤﻲ ﻣﻠﻚ :

    ﺷﻤﺎﺭﻩ 144 حلقه های گوگل پلاس ﻭﻗﺘﻲ ﺁی ﺩی ﻣﻮﻥ ﺑﺎﺯﻩ و ﺳﺮﭺ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﻳﺪﻩ ﻣﻴﺸﻦ


  9. محمدی :

    سلام خواستم ازتون تشکر کنم من همیشه مطالبتون و نوشته هاتونو دنبال میکنم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *