سایت نیوسئو بر بلندای آموزش سئو ایران

newseo

لطفا این مقاله را تا پایان با دقت بخوانید …

می خواهم به شما بازدیدکنندگان و دوستان عزیزم بابت انتخاب سایت نیوسئو تبریک بگویم.

این اتفاق بزرگ و تاریخی سه هفته پیش رخ داد اما به جهت بررسی دقیق سایت از سوی گوگل و ثبات آن صبر کردم تا گوگل از انتخاب خود مطمئن شود و سپس این افتخار را اعلام کنم.

سایت نیوسئو توانست در یکی از دو عبارت کلیدی اول و پرجستجوی سئو ایران در طی تنها سه ماه با اقتدار در جایگاه اول گوگل قرار بگیرد.

آن عبارت کلیدی “آموزش سئو” است.

best seo website in iran

اگر من خودم را جای شما بگذارم این سوال در ذهنم پیش می آید که چرا این اتفاق را امیر قمصری تاریخی نامیده و این همه بزرگ می کند ؟

اما پاسخ امیر قمصری :

بر اساس مقالات ارائه شده در سایت نیوسئو و تجارب ارزشمند بنده بالا آوردن هر عبارت کلیدی و پرطرفدار در گوگل امکان پذیر است و در بسیاری از مواقع حتی اول شدن آن از دسترس دور نیست.اما نکته حائر اهمیت در اول شدن سایت نیوسئو آن است که این سایت با بزرگان سئو ایران رقابت کرده است نه با چند سایت معمولی و یا حتی قوی که چیزی از سئو نمی دانند !

برای مثال اول شدن در کلمه ای مانند “فروش اینترنتی چای سبز” بسیار بسیار ساده تر از آموزش سئوست.چرا که قطعا همه افرادی که از این نوع محتوا دارند دنبال سئو کردن سایت خود نیستند و بنابراین علاوه بر اینکه تعداد سایت هایی که در این زمینه کار می کنند بسیار کمتر از سایت های فعال در عرصه سئو هستند بلکه تعداد رقبای این عرصه هم خیلی کمتر از مبحث سئو است.

حال آنکه نیوسئو در طی تنها سه ماه با تعداد بسیار بسیار زیادی رقیب ، رقابتی صحیح و منطقی کرد و در این میان خیلی راحت از سایت هایی که فقط ادعای دانش سئو دارند و تعداد آن ها هم کم نیست گوی سبقت را ربود.

اگر کمی به صفحه اول گوگل در جستجوی عبارت “آموزش سئو” دقت بفرمایید خواهید دید تمامی دامنه ها عمر بسیار بالاتری نسبت به دامنه 5 ماهه نیوسئو دارد و لینک های اول بالای 3 سال عمر دارند و در واقع گذر از این سایت ها همان مبحث تاریخی بودن این اتفاق را اثبات می نماید !

متاسفانه ما در زبان فارسی ضرب المثل های عجیب و اشتباه زیادی داریم که “کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد” یکی از آن هاست.

چطور آن هایی که در رادیو و تلویزیون حرف از سئو می زنند و همواره ادعای این دانش را دارند سایت های خودشان به زور به صفحه اول گوگل می رسد ؟!!

در واقع آن ها بر چه اساسی ادعا می کنند ؟!!!!!!!!!! و متاسفانه باید این را هم پرسید که آن ها را چه کسانی و براساس چه اصولی انتخاب کرده اند ؟!!!!

مگر غیر از این است که بهترین رزومه برای هر فردی نشان دادن مستقیم توانایی اوست ؟!!

و چنین است که بنده ادعا می کنم می توانم در گوگل هر کاری انجام دهم و آن را از حالت بالقوه به حالت بالفعل درآورده ام و در دفتر مشاور عالی شهردار تهران وقتی از بنده در مورد رزومه پرسیده شد تنها به سایت خودم اشاره کردم و گفتم منی که در مدت زمان کوتاهی تمام رقبای خودم را از پیش رو برداشته ام و مدارک آن هم از خود گوگل مشخص است چه نیازی دارم به تایید دیگران ! (و آنجا بود که همه سکوت کردند !!!)

امروز 4 آبان ماه سال 1393 است و بنده به جای رزومه های دیگر به هر کسی که بخواهد به بنده پروژه ای اعطا کند فقط و فقط وضعیت سایت خودم در عبارات کلیدی عرصه سئو سایت را نشان می دهم نه ده ها سایت دیگری را که به رتبه اول رساندم ، چرا که معتقدم نباید کوزه گر از کوزه شکسته آب بخورد !!!

در پایان باز هم اشاره می کنم که وضعیت سایت نیوسئو در گوگل از انجام آموزش هایی که در همین سایت قرار داده شده اند صورت پذیرفته است.پس باز هم بیش از پیش تاکید می کنم تمام مقالات سایت نیوسئو را با دقت بخوانید.

 

25 نظر در مورد مقاله “ سایت نیوسئو بر بلندای آموزش سئو ایران ” ثبت شده است
  1. محسن

    سلام خدمت استاد قمصری…ان شالله به زودی سایت شما را در تک کلمه ” سئو ” هم در جایگاه اول میبینیم و این برای شما دور از دسترس نیست .. به امید موفقیت های روز افزون


  2. طاهری

    واقعا لیاقت رسیدن به این رتبه را دارید. چون به نظر من قوی ترین سایت آموزشی همین نیوسئو هست. موفق باشید


  3. محیا

    واقعا به شما این موفقیت رو تبریک می گم. الان هم که جست وجو کردم بعد از حدود 3 سال همچنان اول هستید.


  4. بهشید

    تبریک به شما واقعا مقالات بسیار عالی در این سایت هست


  5. محمد حسین

    بتازگی با سایت خوبتون اشنا شدم
    واقعا مرررسی خسته نباشید


  6. داریوش عطایی

    سلام
    موفق باشید از خدا میخوام موفقیت های بیشتری کسب کنید چون خدایش در این سایتتون خیلی چیزا یاد گرفتم


  7. وب مستر حرفه ای

    از این اقای حمید رضا میخوام که اگر خیلی میتونه به چالش بکشه کار دیگران را بره یک سایت بزنه با کلمه سئو بیاره بالا نظرات محترمشو اونجا بگه نمیخواد بیاد اینجا به اینو اون گیر بده کار یاد مردم بده جنمشو داری توهم سایت های اینجوری بزن مقالاه بده بیرون نداری هم تو کار بزرگان وب دخالت نکن ممنون مدیر محترم newseo من مقالات شمارو همیشه دنبال میکنم به کارتون ادامه بدید امید ما کوچک ها به شماهاست که این علم را بیشتر از اینی که هست منتشر کنید با تشکر دوست شما


  8. وب مستر حرفه ای

    سلام به مدیر وب سایت newseo و تبریک میگم این تلاش و افتخار را به شما که در این صنعت علمی قدم مفید برمیدارید و از اقای mj حمیدرضا خواهش میکنم زیادی تو کارای نوخاله ای نباشه من میشناسم تو کی هستی برو کارای خودتو درست کن نمیخواد از کسی ایراد بگیری.

    و معذرت میخوام از مدیر این سایت خواهش میکنم کامنت من نمایش داده بشه ممنون


    • امیر قمصری

      با سلام.دوست عزیزم اجازه دهید همه در سایت به صورت آزاده نظر دهند.بنده تمام نظرات را ارج می نهم …


  9. Mj

    یه خبر بد برات دارم
    رفتی جایگاه سوم!!


    • امیر قمصری

      با سلام.اولا فکر میکنم اشتباه می کنید چون هنوز در رتبه اول قرار دارد.ثانیا ممنونم که خبر می دهید.ثالثا این که خبر بدی نیست.اتفاقا خبر بسیار خوبی هم هست


  10. سئو قالبفا

    تبریک میگم بهتون (و یه کل کل دوستانه اونم اینکه بعد از نوروز 94 نسخه جدید سایت سئو قالبفا رو خواهید دید ببینم تا اون موقع رتبه اول هم خواهید بود؟ )


    • امیر قمصری

      به امید موفقیت روز افزون شما دوست عزیز


  11. سئو

    تبریک امیدوارم همیشه موفق باشید


  12. دوربین دیجیتال

    سلام و خسته نباشید به سایت نیوسئو من در کلمه سئو شما را پیدا نمیکنم.ولی شما اظهار داشتید که در کلمه سئو رتبه اول دارید .


    • امیر قمصری

      با سلام.در کلمه آموزش سئو نه سئو !!
      کمتر از 5 درصد جستجوهای سالانه کاربران ایرانی که در آن کلمه سئو وجود دارد به “سئو” بر میگردد و بنابراین ، این نشان دهنده آن است که کسی به تنهایی به دنیال سئو نمی گردد ! همانطور که کسی به تنهایی دنبال توت نمی گردد و حتما عبارات کلیدی از این کلمات ساخته می شود تا مفهوم داشته باشد.مثل “آموزش سئو” یا فواید توت”

      امیدوارم متوجه شده باشید.موفق باشید


  13. Mj

    @حمیدرضا دوست عزیز شما خودت داری میگی سئو یعنی search engine optimizer یعنی بهینه سازی برای “موتور های جستجو” ربطی به کاربر نداره یعنی فقط و فقط موتور های جستجو
    بهینه سازی برای کاربر یه مسعله دیگست


  14. حمیدرضا

    موفق باشی مشتی
    رسیدن به صدر گوگل در یک کلمه کلیدی دلیل بر سئو خوب نیست سئو مفهوم دیگرش کیفیت است نه کمیت سئو مفهومش رضایت کاربر است نه رضایت گوگل سئو واقعی یعنی بازدید کننده هدفمند خیلی از سئو کارهای ما سئو رو فقط گوگل و رتبه توی گوگل می دونن که سخت در اشتباهند.


    • امیر قمصری

      با تشکر از نظر شما دوست عزیزم.اگر کمی به نظرات کاربران در سایت دقت بفرمایید و دقت کنید که تمامی مطالب این سایت تولیدی 100% هستند و با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند ، دیگر اینگونه در این سایت نظر نمی دهید (البته نسبت به سایت های دیگر بنده نظر خاصی ندارم).مهم یک کلمه نیست.تمامی مقالات سایت نیوسئو لینک اول گوگل هستند …


  15. امید قرقانی

    کارت درسته دنبالت میکنم ولی کم نظر میدم.
    توی عنوان نوشتی : آموش
    موفق باشی برادر.
    بدون که دنبالت میکنم


    • امیر قمصری

      با سلام.ممنونم از تذکرت دوست عزیزم


  16. Mj

    نوش جونت! یکی از مطالب سایتت ارزشش از هزاران مطالب سایت دیگه بیشتره
    به امید موفقیت روز افزونت
    اما حیف که به یکی مهم ترین نکات دقت نمیکنی 🙁


    • امیر قمصری

      منظور چه نکته ای دوست عزیزم؟


  17. وحید پورمحمد

    با سلام

    تبریک عرض میکنم انشالله موفقیتهای بیشتر

    پورمحمد


    • امیر قمصری

      با سلام.شما هم موفق باشید دوست عزیز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود