بهترین راه انتخاب سرور اختصاصی در آذرآنلاین

آذرآنلاین,ثبت دامنه,ثبت دامین

روابط عمومی آذرآنلاین با اعلام رونمایی خدمات وب سایت جدید، از آغاز فروش سرور اختصاصی در وب سایت خبر داد.

آذرآنلاین با بیش از 8 سال سابقه در ارائه سرویس های اینترنتی سرور مجازی، ثبت دامنه و هاست، با بروزرسانی سایت جدید، سرویس های جدید و مدرن تری را ارائه می دهد.

در عصر سرعت و فناوری های جدید هر روز شاهد خدمات و کالاهای مدرنی هستیم که هر کدام در ارتقاء کیفیت زندگی ما نقش مهمی دارند.

در دنیای تجارت قرن 21 نیز هر روز امکانات و تکنولوژی هایی توسط کارآفرینان برتر ارائه می شود که می توانیم با استفاده از آنها به کسب و کار خود رونق دهیم.

دیروز اینترنت و دنیای وب، مدل بازاریابی را در تمام دنیا تغییر داد و امروز تکنولوژی های جدید، شرایط آسان تر و با کیفیت تری را برای مدیران و تاجران فراهم آورده است.

به گزارش ویرلن؛ اکنون هر زمانی که یک نفر ایده ای برای شروع کسب و کار جدید داشته باشد در کمترین زمان می تواند یک وب سایت جدید راه اندازی کند و از طریق تبلیغات آنلاین خدمات یا محصولات جدید خود را به مردم معرفی و کسب درآمد کند.

شرکت تجارت الکترونیک آذرآنلاین به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه تکنولوژی های جدید در عرصه وب شناخته شده است.

آذرآنلاین امکانات منحصر به فردی را برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان ارائه کرده است، بطوریکه حتی اشخاص و شرکت های تازه نفس با کمترین هزینه می توانند یک وب سایت جدید را راه اندازی کرده و فعالیت خود را شروع کنند.

این مجموعه با ارائه بهترین خدمات ثبت دامین و هاستینگ و آموزش های مربوطه محبوبیت بالایی میان کاربران اینترنتی پیدا کرده است. از جمله این خدمات به شرح ذیل است:

سرور اختصاصی

امکانات سرور اختصاصی یکی از مهمترین دلایل انتخاب سرور در شرکت ها می باشد که آذرآنلاین با در نظر داشتن حقوق کاربران سعی دارد بیشترین و برترین امکانات و ویژگی ها مانند دسترسی آسان، قرار گرفتن سرور در رک اختصاصی، پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری و … را برای سرورهای اختصاصی خود فراهم سازد و برای سهولت و استفاده بهینه از سرورهای اختصاصی، پلن های مختلف ارائه سرویس سرور اختصاصی را در دیتاسنترهای معتبر قاره اروپا و آمریکا فراهم ساخته است و کاربران می توانند نسبت به نیاز خود درخواست افزایش و یا کاهش قطعات سخت افزاری و زیر ساخت را ارائه دهند.

از امکانات منحصر به فرد سرورهای اختصاصی ما می توان به سرعت اتصال به اینترنت برای تمام سرورها با سرعت 1 گیگابیت، آپ تایم 99.99% سرورهای اختصاصی با مدیریت و مانیتورینگ دائمی، ارائه سرویس IPMI و یا KVM برای دسترسی و مدیریت کامل سرور و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته توسط کارشناسان متخصص آذرآنلاین نام برد.

نصب خودکار سیستم های مدیریت محتوا

یکی از محبوب ترین بخش های هاست‌‌های آذرآنلاین امکان نصب خودکار وب سایت با سیستم مدیریت محتوا به صورت لحظه ای است؛ مانند نصب وردپرس، جوملا و دروپال که با استفاده از آن بسیاری از شرکت ها از مسائل پیچیده طراحی سایت بی نیاز شده اند.

سرور مجازی

سرویس های سرور مجازی آذرآنلاین دارای تنوع بسیاری برای تمامی نیازهای حرفه ای و استفاده های شخصی می باشد و کاربران می توانند برای خرید VPS طبق نیاز خود یکی از سرویس های این مجموعه را انتخاب نمایند.

سرویس های سرور مجازی آذرآنلاین در 10 لوکیشن متفاوت با سخت افزارهای به روز و قدرتمند اینتل و سوپرمیکرو بر پایه سیستم مجازی ساز VMware Esxi با منابع اختصاصی ارائه می گردند و کاربران می توانند برای خرید VPS طبق نیازهای خود از سرویس های متنوع، یکی را انتخاب نمایند.

با توجه به استفاده آذرآنلاین از سیستم مجازی ساز VMware Esxi، تمامی سرورهای مجازی ویندوز و لینوکس با منابع اختصاصی ارائه می گردند.

کاربران پس از سفارش می توانند لوکیشن قرارگیری سرور مجازی خود را انتخاب کرده و پس از 15 دقیقه با هر سیستم عامل لینوکسی و یا ویندوزی تحویل بگیرند.

از مزایای منحصر به فرد سرویس های سرور مجازی آذرآنلاین در اختیار قرار دادن منابع سخت افزاری اختصاصی به سرورها و همچنین پهنای باند نامحدود است.

سیستم عامل های سری ویندوز سرور مانند Windows server 2003 ،Windows server 2008 ،Windows server 2012 ،Windows server 2016 و تمامی توزیع های لینوکسی مانند CentOS ،Debian ،Ubuntu ،FreeBSD بر روی سرور مجازی قابل ارائه می‌ باشند.

نکته قابل توجه سرورهای مجازی آذرآنلاین، پشتیبانی 24 ساعته از تمام سرویس ها و همچنین مانیتورینگ شبانه روزی از تمام سرویس ها جهت پیشگری از اختلال سرویس ها انجام می شود.

گواهینامه امنیتی SSL

آذرآنلاین در راستای نیازهای مشتریان و کاربران گرامی سرویس دریافت گواهینامه امنیتی SSL را ارائه می دهد. 

گواهینامه امنیتی امروزه یکی از مهمترین نکات جهت برقراری امنیت بین کاربر و سرور است که با دریافت و نصب آن بر روی وب سرور خود تمامی اطلاعات رد و بدل شده بین کاربر و سرور را کدگذاری می نماید.

جدا از مزایای امنیتی گواهینامه امنیتی SSL، هویت سایت شماست که در هنگام دریافت آن شناسایی شده و سایت شما را به نحوی دارای هویت برای موتورهای جستجو و کاربران جدیدی که به وب سایت شما وارد می شود، می کند.

ثبت دامنه

ثبت دامنه اولین قدم برای راه اندازی وب سایت محسوب می شود. می توانید از نام موسسه، نام شرکت، نام محصول و یا هر نام دیگر به عنوان دامنه استفاده نمایید. نام دامنه به صورت انحصاری ثبت شده و برند شما در دنیای اینترنت خواهد بود.

ثبت و تمدید دامنه در آذرآنلاین بلافاصله پس از سفارش و پرداخت آن، به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و کنترل پنل دامنه ها به صورت حرفه ای و اختصاصی تمامی ابزارها را برای مدیریت دامنه فراهم می کند.

خرید هاست

سرویس میزبانی وب آذرآنلاین شامل سرویس های مختلفی از جمله هاست لینوکس، هاست لینوکس پربازدید، هاست ویندوز و نمایندگی هاست لینوکس و ویندوز می باشد.

خدمات حرفه ای در این مجموعه جهت خرید هاست ارائه می شود که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

آذرآنلاین برای جلوگیری از آپلود فایل های مخرب و شل نرم افزار فایروال قدرتمندی بر روی سرورها نصب کرده و جهت ارتقاء کیفیت، سرعت و پایداری سرویس ها از دیتابیس های SSD و پردازنده های قدرتمند استفاده می نماید.

مرکز آموزش

این شرکت در راستای اهداف خود بخشی را با عنوان مرکز آموزش برای کاربران خود در نظر گرفته تا کاربران بدون نیاز به مراجعه به وبلاگ و وب سایت های دیگر تمام نیازهای خود را در مراحل راه اندازی سرویس ها بی نیاز کند.

در مرکز آموزش آذرآنلاین شما مطالبی چون آموزش لینوکس ها، آموزش ویندوزها، سرویس های اینترنتی، نصب و پیکربندی نرم افزار و سرویس های مختلف، اخبار روز فناوری اطلاعات و … را مشاهده خواهید کرد.

همچنین در صورت نیاز به آموزشی خاص، کاربران می توانند از بخش پشتیبانی درخواست آموزش مورد نظر را ارائه داده تا در اسرع وقت توسط کارشناسان زبده و متخصص آذرآنلاین، آماده سازی و در محتوای مرکز آموزش قرار گیرد.

در پایان شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت تجارت الکترونیک آذرآنلاین به نشانی www.azaronline.com از آخرین سرویس های مدرن ارائه شده هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی، گواهینامه امنیتی و مطالب آموزشی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود