7 راه افزایش فروش برای مدیران کسب و کار

افزایش فروش اینترنتی,افزایش فروش و بهره وری,بازاریابی اینترنتی
میزان اهمیت : ضروری
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 4.1]

کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک در آینده با سرمایه گذارانی از شرکت های فعال در این حوزه رو به رو خواهند شد که پیش بینی می شود تا سال 2020، سرمایه گذاری این بخش به مبلغی در حدود 29/79 میلیارد دلار برسد. از این رو بیشتر فعالان در زمینه تجارت الکترونیک در صدد رفع ایرادات و تمرکز بیشتر بر روی سئو سایت و بازاریابی اینترنتی هستند.

به همین جهت در این مقاله راهکارهای بهبود فروش را بررسی خواهم کرد. امیدوارم این مقاله مورد توجه شما دوستان عزیزم قرار بگیرد. 

برخی عوامل موثر در افزایش فروش و بهره وری برای کسب و کار ها به صورت زیر می باشد:

  1. یادآوری اهمیت سئو برای کارمندان و مدیران کسب و کار:

به منظور بهبود سئو سایت ابتدا مدیران ارشد باید نیروها و کارمندان سازمان خود را نسبت به اهمیت سئو توجیه نمایند. به عبارت ساده تر ابتدا باید کارمندان نسبت به اهمیت سئو سایت کاملا واقف باشند سپس راندمان کار به طور حتم بالاتر خواهد رفت.

دوستان عزیزم، اگر به بیشتر شرکت های موفق نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که آنها همواره ترافیک های ورودی وب سایت خود را بررسی می کنند. تقریبا حدود 83 درصد از ترافیک های ورودی وب سایت های موفق براساس سئو سایت و جستجوی گوگل می باشد.

در حال حاضر شرکت های موفق در زمینه فروش بر روی مقوله سئو سایت سرمایه گذاری هنگفتی کرده اند، زیرا آنها به درستی اهمیت این حوزه را درک کرده اند. بنابراین سعی کنید زمان و منابع خود را به منظور کارایی هر چه بهتر راندمان فروش ذخیره کنید. فروش بهتر شما در گرو توجه به این دو مقوله مهم و حیاتی است.

  1. بهسازی سرمایه انسانی :

 کارآمدی، اثر بخشی و بهره وری از اجزای اصلی هر سازمانی است که می تواند پایداری و بقای سازمان ها را تضمین کند و راهکاری برای کسب مزیت رقابتی باشد.

دوستان من، بهره وری افراد، انرژی، تجهیزات و امکانات مادی دارای ظرفیت و توان مشخص است که به سهم خود باید برای افزایش بهره وری در سازمان و میزان فروش سازمانی مورد توجه قرار گیرد. اما آنچه در سازمان منجر به بهره وری واقعی، مداوم و مستمر می شود و حد مشخصی ندارد، بهره وری سرمایه انسانی می باشد.

بنابراین مدیران موفق و کارآمد با اعمال مکانیزم هایی چون تربیت نیروی انسانی، احترام و ارزش نهادن به انسان، مهربانی و معاشرت با افراد در سازمان، جلب رضایت کارکنان، فراهم کردن محیط سالم اخلاقی و رفتاری، تقویت روحیه و تشویق آنها، از بین بردن ترس و جایگزین کردن اعتماد موجب افزایش حداکثری بهره وری در سازمان می شوند. از این رو رعایت موارد فوق تاثیرات شگفت آوری در میزان فروش سازمانی در پی خواهد داشت.

نکته دیگری که بسیار مهم است آموزش پرسنل و نیروی انسانی سازمان شما است. برای این منظور می توانید از روش های متعددی استفاده کنید. ازقبیل دورکاری، آموزش از راه دور، برگزاری کلاس و دوره های فوق برنامه و…  

هر چه میزان دانش پرسنل و نیروی انسانی شاغل در سازمان شما بیشتر باشد سریع تر به اهداف از پیش تعیین شده سازمانی خود دست خواهید یافت.

افزایش فروش اینترنتی,افزایش فروش و بهره وری,بازاریابی اینترنتی

  1. پرورش مهارت ها :

با توجه به گسترش روز افزون بازاریابی اینترنتی، شما نیز باید دائما در حال افزایش سطح آگاهی و توانایی های خود در این زمینه باشید چرا که پیشبرد اهداف شما در گرو افزایش دانش خواهد بود.

بهره گیری از منابع مختلفی مانند تجزیه و تحلیل داده ها و ترافیک های کاربران از جمله مواردی است که می توانید به منظور افزایش دانش و سطح آگاهی پرسنل و نیروی انسانی سازمان استفاده کنید.

شما دوستان عزیز به خوبی می دانید که اهمیت مهارت سئو سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند که اکثر آنها نیز فقط به صفحه‌ اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه‌ اول نتایج جستجو قرار گیرد.

آمارها نشان می دهد که درایران تقریبا ۹۹% جستجو ها از طریق گوگل صورت می پذیرد. پس در بحث سئو و بهینه سازی سایت، سعی ما بر این است تا یک سایت را برای کاربران و گوگل بهینه کنیم.

این جای تعجب نیست که وب سایت‌ها با محصولات و خدماتی که به فروش می‌رسانند بر سر رتبه یک نتایج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کلیدی “بیمه خودرو” ۱٫۵ میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خود اختصاص می‌دهد. این به معنای آن است که ۳ جایگاه اول ۵۸٫۴ درصد بازدیدکنندگان و خود جایگاه اول ۳۶٫۴ درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می‌دهد. این مسئله برای خیلی از سایت‌ها سودمند است که در بالای نتایج جستجو قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان اضافه می‌شود.

یک مطالعه دیگر نشان می‌دهد جستجو کنندگان خیلی دوست دارند روی لینک طبیعی نتایج جستجو کلیک کنند. این مطالعه مشخص می‌کند ۷۲٫۳ درصد کاربران گوگل روی لینک های طبیعی نتایج جستجو کلیک می‌کنند و تنها ۲۷٫۳ درصد کاربران روی لینک های تبلیغاتی کلیک می‌کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌ها تاثیر سئو سایت را دانسته و حاضر هستند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *