استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی به بهترین شکل

آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی,استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی,بازاریابی در شبکه های اجتماعی
میزان اهمیت : ضروری
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 15 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 12 امتیاز : 4.1]

شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه بر پایه آزادی بیان متولد شده اند و صدای تحسین و یا اعتراض و شکایت مردم را به گوش جهانیان می رسانند، توانسته اند محبوبیت زیادی را در بین کاربران اینترنتی به دست آورند و روز به روز مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کنند. به همین منظور شرکت ها و سازمان های بازاریابی و همچنین صاحبان مشاغل اینترنتی به شبکه های اجتماعی به عنوان یک پتانسیل بالقوه در حوزه بازاریابی نگاه می کنند و می دانند که نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی بسیار پر رنگ و غیر قابل انکار است. زیرا آنها آگاه هستند که مخاطبانی که صفحات آنها را دنبال می کنند می توانند نامحدود و از سرتاسر این مرز و بوم و کره خاکی باشند و در صورت ارائه مطالب جذاب و خدمات با کیفیت هر یک از این مخاطبان می توانند یک سفیر برای معرفی برند آنها به دیگران باشند. به همین جهت است که آنها سعی می کنند، بتوانند هر لحظه به تعداد مخاطبان خود اضافه کنند و برای آن، دست به کارهای مختلفی می زنند که گاه با موفقیت و پیروزی همراه است و گاه با شکست و سقوط. اما دوستان عزیز به یاد داشته باشید که برای موفقیت در هر کاری نیاز به یک برنامه از پیش تعیین شده دارید و بدون برنامه و در لحظه کار کردن، ممکن است شما را ناامید کرده و با شکست مواجه کند. به همین جهت در این مقاله تلاش شده تا شما را با چگونگی بازاریابی در شبکه های اجتماعی آشنا کنم. بنابر این خواهش می کنم که با حوصله و با تمرکز کامل آن را بخوانید.

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی:

  1. ایجاد افتخار
    • بگذارید کاربران با دلایل خودشان به شما جذب شوند. آنها علاقه مند به خودنمایی هستند و به اینکه هدف شما هستند، فخر می فروشند.
    • بهترین کار برای ایجاد فخر در کاربران به این صورت است که می توانید به ازای فعالیتی که کاربر انجام می دهد (شرکت در مباحث و مسابقات و جمع آوری امتیاز، معرفی کاربر جدید، تعداد بازدید از صفحه، اشتراک گذاری مطالب و…) امتیازاتی قرار دهید و در پایان ماه با قرار دادن برترین کاربر در صفحه اول سایت و در پایان سال با دادن پاداش و جایزه، کاربر را مشتاق کنید و به او اعتبار دهید. این گونه کاربر برای دریافت جایزه و خودنمایی بیشتر همواره برای شما فعالیت خواهد کرد.
  2. گفتگو ها و مطالب
    • به مطالب جدید و با ارزش توجه کنید.
    • موضوعاتی که دیگران به آن فکر نکرده اند و مطلبی ننوشته و یا نگفته اند را در اولویت قرار دهید و در مورد آنها بحث کنید.
    • موضوعاتی را به بحث بگذارید و کاربران را در بحث شرکت دهید. در روند بحث بسیار دقت کنید تا به وجهه و کسب و کار شما آسیبی نرساند.
    • دیدگاهی منحصر به فرد در مورد یک موضوع ارائه کنید و آن را پرورش دهید. دیدگاه باید دقیق، درست و خاص باشد.
  3. پیش دستی
    • به مطالب جدید لینک دهید و اولین نفری باشید که اخبار فوری را اطلاع می دهید. اما باید ابتدا از صحت مطلبی که به اشتراک می گذارید مطمئن شوید.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

5 نظر در مورد مقاله “ استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی به بهترین شکل ” ثبت شده است
  1. حسین زیلان :

    کاملا با این مقاله موافقم. شبکه های اجتماعی خیلی اهمیت زیادی دارن. سایتی فروشگاهی دیدم که تو لینکدین هر چی پست میزاشتن یوزرهای دیگه کامنت های منفی درباره محصولات شون زیرش می نوشتن . آخه نمیدونن بازاریابی تو شبکه های اجتماعی استراتژی خاصی داره که باید یاد بگیرند.


  2. نیما آفریدون :

    سلام آقای قمصری. ایده های جالبی اینجا مطرح کردید. برای کاربرانم حتما یه امتیاز برای فعالیت هاشون میزارم. خیلی ممنونم


  3. Navid :

    درود
    بسیار عالی بود
    متشکرم


  4. مرتضی نظریان :

    به نظرم برای برگزاری مسابقات و موارد مشابه در ابتدا باید دید ایا ارزش داره اصن که این هزینه (چه کم و چه زیاد) بشه یا نه چون در صورت مثبت بودن این قضیه تاثیر خیلی زیادی می ذاره
    ممنون


  5. مهندس مجید درویش زاده :

    ممنون از سایت و مطلب خوبتون. استراتژی های جالبی رو برای بازاریابی عنوان کردید. به ویزه ایجاد انگیزه و اشتیاق در مشتری


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *