پنج اشتباه رایج در کسب و کارهای کوچک

اشتباهات رایج در کسب و کار,افزایش درآمد و فروش,بهبود کسب و کار اینترنتی حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 20 امتیاز : 5]

همه کسب و کارهای کوچک باید راهی جهت ارائه و فروش محصولات خود در فضای مجازی پیدا کنند. در حال حاضر همه کسب و کارهای موفق چه کوچک و چه بزرگ از فضای مجازی استفاده می کنند. دوستان عزیزم، نکته بسیار جالب این است که تقریبا 54 درصد کسب و کارهای کوچک وب سایتی برای فروش و یا معرفی محصولات خود دارند.

این آمار برای مشاغل کم درآمد و کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است. اما برای تحت پوشش قرار دادن مشتریان بالقوه آمار چندان بالایی نیست.

بیشتر صاحبان صنایع و مشاغل کوچک درست در هنگامی که باید استواری خود را نشان داده و بر روی تجارت الکترونیک سرمایه گذاری کنند و شاهد بهبود کسب و کار اینترنتی خود باشند، دلسرد می شوند. از همین رو هیچگاه تبدیل به کسب و کارهای بزرگ و پردرآمد نمی شوند.

همه این کسب و کارها در چند نکته مهم مشترک هستند که باعث می شود کسب و کار اینترنتی آنها با شکست رو به رو شود.

به همین دلیل در این مقاله عوامل شکست کسب و کارهای کوچک را بررسی خواهم کرد.

  1. عدم انجام فرآیند سئو محلی:

مطابق با آمارهای گوگل، 97 درصد کاربران به دنبال مشاغل و کسب و کارهای آنلاین محلی هستند. این بدان معنی است که نمی توان بهینه سازی محلی را کنار گذاشت.

سئو محلی به کاربران و مشتریان شما اعلام می کند که شما به صورت فعال در کنار آنها هستید. همچنین وقتی مشتریان شما به دنبال مکان یا موقعیتی خاص هستند شما از گزینه هایی خواهید بود که به دنبال آن می گردند. به وسیله بهینه سازی، شما به مشتریان خود در جهت پیدا کردن سرویس و خدماتتان کمک خواهید کرد. همچنین این مشتریان با خرید احتمالی از شما، مشتریان دیگری را برای شما فراهم خواهند کرد. بنابراین بهترین ایده همواره کار بر روی سئو سایت محلی خواهد بود.

روش هایی برای بهبود سئو محلی و ایجاد کسب و کار مجازی موفق پیشنهاد می شود که به شرح زیر هستند:

  • بازبینی و صحت اعتبار در Google My Business:

Google My Business نام سرویسی است که گوگل برای توسعه سرویس دهی به کسب‌ و‌ کارهای دیجیتالی ارائه داده است. در اصل گوگل در این اقدام یک رابطه سه جانبه برد-برد-برد را بین صاحبان تجارت، مشتریان و خودش ایجاد کرده است.

گوگل خود در رابطه با سرویس جدیدش می گوید Google My Business یک راه ساده و سریع برای صاحبان کسب و کار، فروشندگان، برندها و هنرمندان است تا بتوانند به راحتی حضور آنلاین خود در اینترنت را به کمک گوگل مدیریت کنند.

با استفاده از Google My Business فقط یک بار کسب و کار خود را به گوگل بشناسانید سپس با آپدیت کردن نام، آدرس و شماره تماس هایتان مشتریان جدید جذب کنید.

  • استفاده از Google Map در سایت:

 در گوگل مپ سه بخش وجود دارد:

فهرست ‌های نقشه: نقشه های موجود را در دسته‌ بندی های گوناگون ارائه می‌دهد.

 نقشه‌ های من: کاربران گوگل می‌توانند با استفاده از ابزارهایی که در این بخش در اختیار آنها قرار می‌گیرد، به طراحی و اشتراک گذاری نقشه ها بپردازند.

 آیکون ها: آیکون هایی که می‌توان نقاط مختلف بر روی نقشه را با آنها علامت گذاری کرد.

موارد ذکر شده مهمترین و شاید ستون اصلی سئو محلی هستند و باید به دقت پیاده سازی شوند.

  • استفاده از سیستم تماس یکپارچه در کنار اطلاعات به روز سازمانی:

اطلاعات تماس خود را به روز نگه دارید و از شبکه های اجتماعی غافل نشوید، زیرا رسانه های اجتماعی نقش پررنگی در جذب مشتری دارند.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *