آموزش تبلیغات کلیکی در گوگل

آموزش تبلیغات کلیکی گوگل,تبلیغات اینترنتی,تبلیغات در گوگل
میزان اهمیت : معمولی
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 11 امتیاز : 4.1]

پیش از آغاز بحث، بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که تبلیغات کلیکی چیست و  چه کاربردی دارد؟ pay per click) PPC) یکی از راههای مفید، ساده و موثر تبلیغات برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابان این عرصه برای تبلیغات در گوگل است. شما می توانید با استفاده هدف مند از این نوع تبلیغات، موقعیت بهتری را در نتایجی که موتور جست و جو نشان می دهد، بدست آورید. سیستم تبلیغات کلیکی به این صورت است که با هر کلیک مخاطب روی لینک، مبلغی به حساب شما افزوده می شود و یا بر اساس تعداد کلیکی که روی لینک شما شده باید مبلغی را بپردازید. تبلیغات کلیکی یک راه بسیار موثر برای بدست آوردن مخاطب و ترافیک بیشتر برای وب سایت شما است. داشتن یک کمپین تبلیغاتی مفید و موثر به خصوص از نوع تبلیغات کلیکی در اینترنت نیازمند رعایت کردن اصولی است که بتوان در آن موفق شد. در غیر این صورت بودجه شما هدر می رود و با شکست مواجه خواهید شد. بنابراین، این مقاله را از دست ندهید.

  • هدف خود را مشخص کنید. همانطور که متوجه شدید باز هم هدف مهمترین موضوع برای شروع هر کاری است. شما عزیزان خوب می دانید که مشخص کردن هدف و خط مشی اولین گامی است که باید برداشته شود تا بتوانید در کار خود موفق باشید. هر برندی اهداف مختلفی از ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی دارد. برندی ممکن است برای معرفی خود کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کند یا برند دیگر برای بدست آوردن محبوبیت بیشتر و یا معرفی یک محصول جدید، پس به صورت دقیق هدف خود را مشخص کنید.
  • محتوای بهینه متناسب با هدف خود بسازید. پس از مشخص کردن هدف، باید محتوای مناسب آن را طراحی کنید. دقت کنید تولید محتوای بهینه شده مطرح است. بنابراین، برای اینکه با آسودگی خیال کار را پیش ببرید بهتر است که از سئوکاران و نویسندگان متخصص بهره ببرید تا نتیجه خوبی بگیرید.
  • کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب کنید. باید کلماتی را انتخاب کنید که مرتبط و متناسب با موضوع و نیز پر جست و جو هستند. کلمات کلیدی مناسب کمک می کنند که بیشتر دیده شوید و بودجه تبلیغاتی برای مدت زمان بیشتری دوام بیاورد. اصولا تبلیغات بدون بهینه سازی به شکست ختم می شود.
  • بودجه خود را مشخص کنید. تبلیغات کلیکی کاملا به بودجه ای که در نظر گرفته اید وابسته است. بنابراین میزان بودجه ای که می خواهید صرف آن کنید را به طور کامل مشخص کنید و بعد از آن تعیین کنید برای هر ماه چقدر از بودجه را می خواهید هزینه کنید. اگر بودجه شما کم است باید بهینه و هدف مند آن را مصرف کنید و از کارهایی که باعث هزینه بیشتر می شود، خودداری کنید.
  • صفحه تبلیغاتی را بهینه طراحی کنید. صفحه هدف باید کاربر پسند، جذاب و بهینه و بدور از تبلیغات اضافی طراحی شود، چون باعث می شود که کاربر نتواند بر روی محتوای تبلیغاتی شما تمرکز کند و مداوم به لینکها و تبلیغاتی که در گوشه و کنار صفحه گذاشته اید مراجعه می کند و به هدفی که شما پیشبینی کرده اید، نمی رسد.
  • url را درست و بهینه انتخاب کنید. طراحی بهینه آدرس url یکی از موارد مهم و با اهمیت در مبحث سئو می باشد پس بنابراین در آدرس دهی صفحات سایت خود دقت کنید.
  • کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید. در طول زمان اجرای کمپین تبلیغاتی، آن را تجزیه و تحلیل کنید تا از میزان کارآیی آن مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که همه اجزا درست کار می کنند. بیاد داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا عدم استقبال نباید ناامید شوید. باید به دنبال پیدا کردن مشکل و رفع آن باشید. اصولا کمپین های تبلیغاتی به صبر و پشتکار و تلاش بی وقفه نیاز دارند.

PPC روش بسیار موثر تبلیغات اینترنتی است و همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم بهره گیری از آن در کنار سئو سایت می تواند شما را بیشتر در معرض دید کاربران اینترنتی قرار دهد. در واقع می توان این نوع تبلیغات را مکمل دارویی برای بهینه سازی سایت نامید. بنابراین آن را جدی بگیرید و سوالات خود را در این باره از ما بپرسید. نیوسئو همواره تشنه سوالات و خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 


7 نظر در مورد مقاله “ آموزش تبلیغات کلیکی در گوگل ” ثبت شده است
  1. ﺳﻤﻴﻪ ﻫﺎﺷﻤﻲ :

    ﺳﻼﻡ
    ﮔﻮﮔﻞ اﺩﻭﺭﺩﺯ ﺭﻭ ﻗﺒﻼ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩﻡ. ﻧﻜﺎﺕ اﺭﺯﺷﻤﻨﺪی ﻣﻂﺮﺡ ﻛﺮﺩﻳﺪ. ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ


  2. ﻓﺮاﻣﺮﺯ ﺩﺳﺘﺨﻮﺵ :

    ﻣﻦ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﺎ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺯﻳﺎﺩی ﺑﺮای ﻳﻜﻲ اﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻫﻢ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﮔﻮﮔﻞ اﻧﺠﺎﻡ ﺩاﺩﻡ ﻭﻟﻲ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺧﻮﺑﻲ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ . ﺧﻴﻠﻲ اﺯ ﻣﻂﺎﻟﺒﻲ ﻛﻪ ﺗﻮ اﻳﻦ ﭘﺴﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺭﻭ اﻧﺠﺎﻡ ﻧﺪاﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ. ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺒﻞ اﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺗﻮﻥ ﺑﺎ ﺳﻴﻮﻛﺎﺭاﻧﻲ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺩ ﺁﻗﺎی ﻗﻤﺼﺮی ﻣﺸﻮﺭﺕ ﻛﻨﻴﺪ ﺗﺎ ﻫﺰﻳﻨﻪ ای ﻛﻪ ﻣﻴﻜﻨﻴﺪ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﺳﻮﺩ ﺑﺸﻪ.


  3. ﻓﺎﺿﻞ :

    ﺑﺎ ﺳﻼﻡ و ﻋﺮﺽ اﺩﺏ
    ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﻛﻠﻴﻜﻲ ﮔﻮﮔﻞ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ اﻃﻼﻋﺎﺕ ﺯﻳﺎﺩی ﺩاﺭﻩ ﺗﺎ ﺩﺭﺳﺘﻲ اﻧﺠﺎﻡ و ﺳﻮﺩﺁﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ.
    ﺑﺎﺑﺖ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺧﻮﺑﺘﻮﻥ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ


  4. نادر علوی :

    صفحه تبلیغاتی یا لندینگ پیج خیلی اهمیت زیادی داره چون بازدیدهای کاربران رو تبدیل به سودآوری می کنه .


  5. کتاب باز :

    جذابیت صفحه تبلیغاتی به نظرم اهمیت زیادی داره. شما فرض کنین همه موارد به درستی رعایت بشه، ولی اگر این مورد رعایت نشه، کاربر رغبتی نداره که دیگه تو اون صفحه بمونه، چه برسه که بخواد از مطالب هم استفاده کنه.
    خسته نباشین


  6. اکبر جویباری :

    در ابتدا تشکر بنده را پذیرا باشید بابت این مطلب مفید (حداقل برای بنده)
    اینجانب در آستانه شروع یک کمپین تبلیغاتی به سبک کلیکی هستم و چون برند تازه ای را ایجاد کرده ام، نوشته شما باعث شد به خیلی از مواردی که حتی فکرش را هم نمیکردم، نوجه بنمایم.
    سپاس فراوان از شما و دوستی که این سایت را به من معرفی کردند.


  7. مصطفی ملکانه :

    ممنون از مقالتون .
    ما داخل کشور هم سایت های تبلیغاتی خوبی داریم ، مثل ثانیه شمار ، ای نتورک و…. ، من خودم از تبلیغات ثانیه شمار حدود یک سال هست که استفاده می کنیم ، عالیه .
    هم نمایش آمارش دقیق هست و هم واریزیش به موقع هست .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *